Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Die auto's worden afgebeuld van de eerste tot de laatste seconde tijdens transport, van simpele Corsa's tot AMG's etc.
andermans gerief verkloten is inderdaad leuk ja. Je zal maar 6 maanden op een auto wachten om hem dan te laten pert-totalen door zon' transport pipo
maar gelukkig zijn ze zo allemaal niet, sommigen hebben nog respect voor andermans wagen
toch wel,zoekt maar is ne auto van 17 jaar(in die klasse) dat nog gemakkelijk 15.000 euro gaat,ken er ni veel
Je hebt het dan over exemplaren in mint condition met hoegenaamd geen kilometers
Als je een 'normaal' aantal kilometers rijdt met zo'n wagen, zeg 15.000km per jaar en je durft hem al eens te parkeren op een openbare parking.. met als gevolg een enkel krasje of deukje..
moet ik nog zien wat die waard blijft
Je hebt het dan over exemplaren in mint condition met hoegenaamd geen kilometers
Als je een 'normaal' aantal kilometers rijdt met zo'n wagen, zeg 15.000km per jaar en je durft hem al eens te parkeren op een openbare parking.. met als gevolg een enkel krasje of deukje..
moet ik nog zien wat die waard blijft
ja kijk ma zo is't bij alles he,mint of ni mint,da geldt voor alles he
mijn punt is dat da even goed zen waarde houdt als ne M3,integrale,rs2 etc..
andermans gerief verkloten is inderdaad leuk ja. Je zal maar 6 maanden op een auto wachten om hem dan te laten pert-totalen door zon' transport pipo
maar gelukkig zijn ze zo allemaal niet, sommigen hebben nog respect voor andermans wagen
Kerel, ik werk bijna 8j voor die firma, wij vervoeren 240.000 voertuigen per jaar... De total-loss wagens kan ik op die 8j op één hand tellen hoor... En wat is total-loss? Wanneer de dakstijl of chassisbalk geraakt is.. Alle andere transportschade is perfect herstelbaar.
Dit louter ter info natuurlijk.
man toch, er kan altijd eens iets misgaan he.. soms zitten er ook productiefoutjes in, bv lakschade, en tijdens slecht weer moeilijk zichtbaar..
The rebel, ik snap uw standpunt:volledig gelijk..
Comment