Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ford houdt geen waarde
    is nu wel n extreem geval
    AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

en nog éne

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
      190E 2.5-16
      E30 M3
      Lancia Delta Integrale
      ik wil maar zeggen,een cosworth mag gerust tussen bovenstaande staan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
        Yeah, right

Die auto's worden afgebeuld van de eerste tot de laatste seconde tijdens transport, van simpele Corsa's tot AMG's etc.
        andermans gerief verkloten is inderdaad leuk ja. Je zal maar 6 maanden op een auto wachten om hem dan te laten pert-totalen door zon' transport pipo
        maar gelukkig zijn ze zo allemaal niet, sommigen hebben nog respect voor andermans wagen
        Last edited by ; 04/06/2009, 15:40.

Comment

• Misschien nog iets leuks, tot wanneer zou de Focus RS te bestellen zijn?
          Heeft men er een einddatum op geplakt, of een aantal stuks?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
            toch wel,zoekt maar is ne auto van 17 jaar(in die klasse) dat nog gemakkelijk 15.000 euro gaat,ken er ni veel
            Je hebt het dan over exemplaren in mint condition met hoegenaamd geen kilometers

Als je een 'normaal' aantal kilometers rijdt met zo'n wagen, zeg 15.000km per jaar en je durft hem al eens te parkeren op een openbare parking.. met als gevolg een enkel krasje of deukje..
            moet ik nog zien wat die waard blijft

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk Berichten
              Je hebt het dan over exemplaren in mint condition met hoegenaamd geen kilometers

Als je een 'normaal' aantal kilometers rijdt met zo'n wagen, zeg 15.000km per jaar en je durft hem al eens te parkeren op een openbare parking.. met als gevolg een enkel krasje of deukje..
              moet ik nog zien wat die waard blijft
              ja kijk ma zo is't bij alles he,mint of ni mint,da geldt voor alles he
              mijn punt is dat da even goed zen waarde houdt als ne M3,integrale,rs2 etc..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
                ja kijk ma zo is't bij alles he,mint of ni mint,da geldt voor alles he
                mijn punt is dat da even goed zen waarde houdt als ne M3,integrale,rs2 etc..
                True

Anyway, me like! Zo'n RS zie ik wel zitten maar ik vrees dat mijn rationele ik dan toch voor een burgerlijke A4 of V70 zou gaan

Comment

• Me driving the Focus RS around a test track

Beetje circuitles met de RS
                  Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                  Bestelt
                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                    http://www.youtube.com/watch?v=cwyFs7Sgu_w

Beetje circuitles met de RS
                    Hoe komt het dat die turbodruk niet op 1.8 bar staat? Omdat hij niet volle planché geeft?

Valt wel iedere keer op hoe snel die RS wel niet is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                      andermans gerief verkloten is inderdaad leuk ja. Je zal maar 6 maanden op een auto wachten om hem dan te laten pert-totalen door zon' transport pipo
                      maar gelukkig zijn ze zo allemaal niet, sommigen hebben nog respect voor andermans wagen
                      Kerel, ik werk bijna 8j voor die firma, wij vervoeren 240.000 voertuigen per jaar... De total-loss wagens kan ik op die 8j op één hand tellen hoor... En wat is total-loss? Wanneer de dakstijl of chassisbalk geraakt is.. Alle andere transportschade is perfect herstelbaar.
                      Dit louter ter info natuurlijk.

Mvg,
                      =================
                      2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Ja plezant, en de koper merkt daar natuurlijk niks van.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                          Ja plezant, en de koper merkt daar natuurlijk niks van.
                          Knap, toch?

Mvg,
                          =================
                          2016 Skoda Octavia RS

Comment

• man toch, er kan altijd eens iets misgaan he.. soms zitten er ook productiefoutjes in, bv lakschade, en tijdens slecht weer moeilijk zichtbaar..

The rebel, ik snap uw standpunt:volledig gelijk..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
                              man toch, er kan altijd eens iets misgaan he.. soms zitten er ook productiefoutjes in, bv lakschade, en tijdens slecht weer moeilijk zichtbaar..
                              The rebel, ik snap uw standpunt:volledig gelijk..
                              Thx man

Mvg,
                              =================
                              2016 Skoda Octavia RS

Comment

Hoe komt het dat die turbodruk niet op 1.8 bar staat? Omdat hij niet volle planché geeft?

Valt wel iedere keer op hoe snel die RS wel niet is

Ge moogt me my is een ritje meerijden, die ga 3x zo snel. Die RS'en zijn volgens my afgesteld, da verschil is enorm me de mijne...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rs driver Bekijk Berichten
                                  Ge moogt me my is een ritje meerijden
                                  Deal

Oorspronkelijk geplaatst door rs driver Bekijk Berichten
                                  Die RS'en zijn volgens my afgesteld, da verschil is enorm me de mijne...
                                  Maar normaal staan ze wel op 1.8bar?

Comment

Deal

Ik denk het wel, de mijne toch in ieder geval...

Comment

Deal

ik weet nu nie echt iets over die turbo
                                      maar is 1.8 niet het max van turbo? dat ie op lagere bar draait normaal...

Comment

• Ben vanmorgen bij de Ford garage binnengestapt & dinsdag over 8 dagen heb ik een testritje met een RS.
                                        Dan pas heeft de garage 1 ter beschikking.
                                        R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                                        Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                                        Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Ik ga morgen de garage binnenstappen se, en eens een deftig prijske laten maken...

Ben eens benieuwd...

Comment

Working...
                                          X