Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Focus RS
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichtenraar, dan zal die sticker al vermoedelijk verwijders zijn door de chauffeur van transporteurs...
Mvg,=================
2016 Skoda Octavia RS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenAl vraag ik me af of die lullo's van het fabriek en transport zich daar wel aan houden
Mvg,=================
2016 Skoda Octavia RS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk BerichtenDat is voor jou een raadsel en voor mij een weetje..
Mvg,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichtenwellicht wel...
Die auto's worden afgebeuld van de eerste tot de laatste seconde tijdens transport, van simpele Corsa's tot AMG's etc.
Comment
-
Een vraagje voor de ST/ RS eigenaren, is zo een wagen dagelijks bruikbaar?
Verbruik / onderhoud enz...
Want voor hetzelfde bedrag als een VW Golf VI GTI heb ik deze rs (personeelskorting), maar het verbruik van de 2.5 lijkt me een stuk hoger als bvb de 2.0 van VW...
De ST klokt af op een prijs die een stuk goedkoper ligt als de GTI....
Ik weet dat je zo een wagen niet koopt om zuinig te rijden, maar iets of wat redelijkheid is altijd mooi meegenomen...
grtz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk BerichtenEen vraagje voor de ST/ RS eigenaren, is zo een wagen dagelijks bruikbaar?
Verbruik / onderhoud enz...
Want voor hetzelfde bedrag als een VW Golf VI GTI heb ik deze rs (personeelskorting), maar het verbruik van de 2.5 lijkt me een stuk hoger als bvb de 2.0 van VW...
De ST klokt af op een prijs die een stuk goedkoper ligt als de GTI....
Ik weet dat je zo een wagen niet koopt om zuinig te rijden, maar iets of wat redelijkheid is altijd mooi meegenomen...
grtz
Mijn ST doet nu 12 l/100km, wat inderdaad een stuk meer is dan de 2.0T van VW bijvoorbeeld. En je zit ook een schijf hoger (de duurste dus) qua BIV, én je betaalt meer rijtaks jaarlijks door de grotere inhoud.
Nadelen die ik er bijneem, want het karakter en de sound van de T5-motor zijn *njammie*!
Qua onderhoud valt dat allemaal wel mee, mijn eerste klein onderhoud (oliewissel en filters) kwam op 110 €. Bandjes zullen wel iets meer kosten dan vroeger, maar al de rest is pretty standard stuff ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fantaflesdopke Bekijk BerichtenVoor dagelijks gebruik is dat geen enkel probleem. Zo'n wagen dient natuurlijk niet om alle dagen 200 km mee af te haspelen, maar dat geldt voor de meeste benzines ...
Mijn ST doet nu 12 l/100km, wat inderdaad een stuk meer is dan de 2.0T van VW bijvoorbeeld. En je zit ook een schijf hoger (de duurste dus) qua BIV, én je betaalt meer rijtaks jaarlijks door de grotere inhoud.
Nadelen die ik er bijneem, want het karakter en de sound van de T5-motor zijn *njammie*!
Qua onderhoud valt dat allemaal wel mee, mijn eerste klein onderhoud (oliewissel en filters) kwam op 110 €. Bandjes zullen wel iets meer kosten dan vroeger, maar al de rest is pretty standard stuff ...
Het is gewoon zeer aantrekkelijk voor mij om een ST of zelfs RS te overwegen omdat ik met personeelskorting zit
Comment
-
desnoods is lpg nog een optie eh?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichtendesnoods is lpg nog een optie eh?
Comment
-
Kzou daar persoonlijk ook geen lpg in leggen ...
Ahja, 1 groot nadeel vergeten te melden: een ST behoudt zeer slecht zijn waarde, je krijgt dat aan de straatstenen niet kwijt als tweedehands, tenzij je een prijsje maakt.
Je hebt nu wel personeelskorting, dus je verlies zal minder groot zijn.
Een RS daarentegen zal vermoedelijk meer waardevast zijn, omdat het waarschijnlijk weer de laatste extreme Ford is voor het komende decennium (of langer!).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichtenhmmmz liever op echte benzine met een turbo motor niet???
Comment
-
Inderdaad daarom ook dat mijn voorkeur uitgaat naar een RS
Ik ga voor de nieuwschierigheid morgen eens langs de dealer hier in de buurt...
Oorspronkelijk geplaatst door fantaflesdopke Bekijk BerichtenKzou daar persoonlijk ook geen lpg in leggen ...
Ahja, 1 groot nadeel vergeten te melden: een ST behoudt zeer slecht zijn waarde, je krijgt dat aan de straatstenen niet kwijt als tweedehands, tenzij je een prijsje maakt.
Je hebt nu wel personeelskorting, dus je verlies zal minder groot zijn.
Een RS daarentegen zal vermoedelijk meer waardevast zijn, omdat het waarschijnlijk weer de laatste extreme Ford is voor het komende decennium (of langer!).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fantaflesdopke Bekijk BerichtenKzou daar persoonlijk ook geen lpg in leggen ...
Ahja, 1 groot nadeel vergeten te melden: een ST behoudt zeer slecht zijn waarde, je krijgt dat aan de straatstenen niet kwijt als tweedehands, tenzij je een prijsje maakt.
Je hebt nu wel personeelskorting, dus je verlies zal minder groot zijn.
Een RS daarentegen zal vermoedelijk meer waardevast zijn, omdat het waarschijnlijk weer de laatste extreme Ford is voor het komende decennium (of langer!).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk BerichtenBestaat er een Ford die in waarde blijft
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk BerichtenBestaat er een Ford die in waarde blijft
net zoals de sierra coupé cosworth,
focus rs zal ook wel die weg op gaan,ben ik zeker van
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichtenescort cosworth,e goei exemplaar vind je ni onder de 10.000 hoor,
net zoals de sierra coupé cosworth,
focus rs zal ook wel die weg op gaan,ben ik zeker van
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk BerichtenMaar als je weet wat die nieuw gekost hebben... dan kun je nog niet echt spreken over waardebehoud
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichtentoch wel,zoekt maar is ne auto van 17 jaar(in die klasse) dat nog gemakkelijk 15.000 euro gaat,ken er ni veel
E30 M3
Lancia Delta Integrale
Comment
Comment