Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Kerel, ik werk bijna 8j voor die firma, wij vervoeren 240.000 voertuigen per jaar... De total-loss wagens kan ik op die 8j op één hand tellen hoor... En wat is total-loss? Wanneer de dakstijl of chassisbalk geraakt is.. Alle andere transportschade is perfect herstelbaar.
Dit louter ter info natuurlijk.
Mvg,
En dat gebeurt toch regelmatig hoor. Wij hebben al héél wat "nieuwe" wagens gehad waarvan er een stuk herspoten is. En dat zie je ALTIJD !
Als je een nieuwe wagen gaat ophalen kan je maar beter een grondige inspectie doen, en als er schade is (of herstelde schade) de wagen weigeren.
Wanneer wij een nieuwe wagen behandelen doen we een volledige lakinspectie, en je zou versteld staan van wat als "nieuw" afgeleverd wordt
Gelukkig is het meeste te corrigeren, maar in sommige gevallen heeft de dealer dat zelf al proberen doen en soms het probleem alleen maar erger geworden ...
En dat gebeurt toch regelmatig hoor. Wij hebben al héél wat "nieuwe" wagens gehad waarvan er een stuk herspoten is. En dat zie je ALTIJD !
Als je een nieuwe wagen gaat ophalen kan je maar beter een grondige inspectie doen, en als er schade is (of herstelde schade) de wagen weigeren.
Wanneer wij een nieuwe wagen behandelen doen we een volledige lakinspectie, en je zou versteld staan van wat als "nieuw" afgeleverd wordt
Gelukkig is het meeste te corrigeren, maar in sommige gevallen heeft de dealer dat zelf al proberen doen en soms het probleem alleen maar erger geworden ...
Dat is ook de reden dat ik een nieuwe altijd rechtstreeks uit de showroom overneem... zelf heb ik gewerkt bij een verzekeraar met veel contracten mbt auto transport... en er werd toch serieus vaak geclaimd.
Het wordt nog erger bij trans-europees transport.. van de boot naar parkeerterrein en vice versa dat zijn soms al serieuze afstanden waar tijd = geld een heilig begrip is.
Ge moogt me my is een ritje meerijden, die ga 3x zo snel. Die RS'en zijn volgens my afgesteld, da verschil is enorm me de mijne...
De turbodruk die ik krijg bij het optrekken is rond 1.6 bar . Zou het kunnen dat ze zo afgesteld zijn dat je niet het max. druk (1.krijgt zodat de turbo nooit te veel belast wordt tijdens het optrekken in hoge toeren ?
Comment