Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die voorkant is toch wel superknap.

Comment

• Fack, kzou hem toch nemen in 't blauw

Comment

• Fack, kzou hem toch nemen in 't wit
        2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
        2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
          Fack, kzou hem toch nemen in 't blauw
          ²²²²²²²²²²²²
          BMW 118D E87 M-pack

Comment

• I'd hit it!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk Berichten
              Kerel, ik werk bijna 8j voor die firma, wij vervoeren 240.000 voertuigen per jaar... De total-loss wagens kan ik op die 8j op één hand tellen hoor... En wat is total-loss? Wanneer de dakstijl of chassisbalk geraakt is.. Alle andere transportschade is perfect herstelbaar.
              Dit louter ter info natuurlijk.

Mvg,
              En dat gebeurt toch regelmatig hoor. Wij hebben al héél wat "nieuwe" wagens gehad waarvan er een stuk herspoten is. En dat zie je ALTIJD !

Als je een nieuwe wagen gaat ophalen kan je maar beter een grondige inspectie doen, en als er schade is (of herstelde schade) de wagen weigeren.

Wanneer wij een nieuwe wagen behandelen doen we een volledige lakinspectie, en je zou versteld staan van wat als "nieuw" afgeleverd wordt
              Gelukkig is het meeste te corrigeren, maar in sommige gevallen heeft de dealer dat zelf al proberen doen en soms het probleem alleen maar erger geworden ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                En dat gebeurt toch regelmatig hoor. Wij hebben al héél wat "nieuwe" wagens gehad waarvan er een stuk herspoten is. En dat zie je ALTIJD !

Als je een nieuwe wagen gaat ophalen kan je maar beter een grondige inspectie doen, en als er schade is (of herstelde schade) de wagen weigeren.

Wanneer wij een nieuwe wagen behandelen doen we een volledige lakinspectie, en je zou versteld staan van wat als "nieuw" afgeleverd wordt
                Gelukkig is het meeste te corrigeren, maar in sommige gevallen heeft de dealer dat zelf al proberen doen en soms het probleem alleen maar erger geworden ...
                Dat is ook de reden dat ik een nieuwe altijd rechtstreeks uit de showroom overneem... zelf heb ik gewerkt bij een verzekeraar met veel contracten mbt auto transport... en er werd toch serieus vaak geclaimd.
                Het wordt nog erger bij trans-europees transport.. van de boot naar parkeerterrein en vice versa dat zijn soms al serieuze afstanden waar tijd = geld een heilig begrip is.

Comment

• Begin augustus heb ik de RS 4 dagen ter beschikking als test voor het magazine/de site, kijk er al deftig naar uit moet ik zeggen...
                  sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
                    Begin augustus heb ik de RS 4 dagen ter beschikking als test voor het magazine/de site, kijk er al deftig naar uit moet ik zeggen...
                    Ik heb zo het gevoel dat die 2 maanden traag voorbij zullen gaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 8000rpm Bekijk Berichten

I'd hit it!
                      damn, toch wel superknap in't blauw

Comment

• Ik vind dat de minste vd 3 kleuren. Omdat die zwarte accenten niet echt uitkomen.
                        Maar ja, les gouts & les couleurs....
                        R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                        Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                        Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Daarnet in aalst een groene zien rijden. Bruut zelle!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
                            Ik vind dat de minste vd 3 kleuren. Omdat die zwarte accenten niet echt uitkomen.
                            Maar ja, les gouts & les couleurs....

uhu, al een chance dat niet iedereen dezelfde smaak heeft he..

was jij het trouwens of shauni die ook een RS heeft besteld?

Comment

• Sauni
                              Ik mag em over 2 weken gaan testrijden, alé niet deze van Sauni é.
                              Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 8000rpm Bekijk Berichten
                                Ik heb zo het gevoel dat die 2 maanden traag voorbij zullen gaan
                                Bijlange niet, aangezien ook de Nissan GTR en de nieuwe Clio RS en een trackday op Francorchamps nog ervoor komen...
                                sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

• Tis toch sjiek zone RS; maar volgens mij duur in onderhoud ( banden en remmen enzo )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Boels Bekijk Berichten
                                    Tis toch sjiek zone RS; maar volgens mij duur in onderhoud ( banden en remmen enzo )

hehe

ik denk dat iedereen die kost er wel met plezier bij neemt

Comment

• een kost met plezier ?
                                      Da moet alleen zijn bij de aankoop van de wagen denk

Neenee, als ge zone auto heeft is plezier make ook belangrijk, en spelen de banden geen rol denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rs driver Bekijk Berichten
                                        Ge moogt me my is een ritje meerijden, die ga 3x zo snel. Die RS'en zijn volgens my afgesteld, da verschil is enorm me de mijne...

De turbodruk die ik krijg bij het optrekken is rond 1.6 bar . Zou het kunnen dat ze zo afgesteld zijn dat je niet het max. druk (1.krijgt zodat de turbo nooit te veel belast wordt tijdens het optrekken in hoge toeren ?
                                        Last edited by ; 06/06/2009, 07:38.

Comment

• Bij Ford vertelden ze me dat iedere RS apart wordt afgesteld & getest.
                                          Daarna gaan ze terug naar de fabriek om oa de teller terug op 0 te zetten!!
                                          Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

Working...
                                          X