Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Focus RS
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door 8000rpm Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 150pk Bekijk BerichtenT'is een schoon filmke vindt ik. Voor mij springt er de focus toch uit zenne, aangezien die voorwiel aangedreven is moet hij toch nie veel (zoniet zelfs niks) onderdoen voor de vierwiel aangedrevenen. Ge ziet wel dat de mitsu beter in de bochten gaat op circuit, maar daar zijt ge op de openbare weg toch nie veel mee he.2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbaser Bekijk Berichten
Dat is pas ne gelukzak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 150pk Bekijk BerichtenT'is een schoon filmke vindt ik. Voor mij springt er de focus toch uit zenne, aangezien die voorwiel aangedreven is moet hij toch nie veel (zoniet zelfs niks) onderdoen voor de vierwiel aangedrevenen. Ge ziet wel dat de mitsu beter in de bochten gaat op circuit, maar daar zijt ge op de openbare weg toch nie veel mee he.)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenEr zijn anders bochten genoeg op de openbare weg. Een beetje wegligging is nooit weg. Als je ziet hoe Tiff zi'n handen vol heeft met de voorwieltraktie terwijl de andere bijna casual in de bochten gaat. Wel een werkers-auto dus (zoals alle voorwielaangedreven bommetjes)
. Ge moogt ook nie te snel rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door shauni Bekijk BerichtenHij heeft 'm al ingeruild bij z'n dealer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door shauni Bekijk BerichtenHij heeft 'm al ingeruild bij z'n dealer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door shauni Bekijk BerichtenNee hij wou 'm niet. Hij heeft 2 kleine kinderen en wou dus iets praktischer. RS is bijgevolgd ingeruild tegen 2 andere auto's (geen idee welke).
RS gaat binnenkort hier te koop zijn voor 54500€.
Ik heb ook één kindje(22 maanden) maar heb er niet aan gedacht om mijn droomwagen voorbij mijn neus te laten gaan , en de kleine vind de wagen tof ze vind het zelfs leuk als ik eens goed optrek dus waarom je eigen niet eens goed verwennen . Ge leeft maar éne keer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door shauni Bekijk BerichtenNee hij wou 'm niet. Hij heeft 2 kleine kinderen en wou dus iets praktischer. RS is bijgevolgd ingeruild tegen 2 andere auto's (geen idee welke).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Daxy Bekijk Berichten54500? amai dan ga ik me snel ook een bestellen en volgend jaar verkopen ...
Comment
-
Comment
Comment