Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Doet dat niet slecht in vergelijking met een evo X

Comment

• Eerste zinnen van Tiff zijn toch een beetje giftig. Mss nie volledig onterecht maar wel zalige auto's!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 8000rpm Bekijk Berichten
        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Doet dat niet slecht in vergelijking met een evo X
        T'is een schoon filmke vindt ik. Voor mij springt er de focus toch uit zenne, aangezien die voorwiel aangedreven is moet hij toch nie veel (zoniet zelfs niks) onderdoen voor de vierwiel aangedrevenen. Ge ziet wel dat de mitsu beter in de bochten gaat op circuit, maar daar zijt ge op de openbare weg toch nie veel mee he.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 150pk Bekijk Berichten
          T'is een schoon filmke vindt ik. Voor mij springt er de focus toch uit zenne, aangezien die voorwiel aangedreven is moet hij toch nie veel (zoniet zelfs niks) onderdoen voor de vierwiel aangedrevenen. Ge ziet wel dat de mitsu beter in de bochten gaat op circuit, maar daar zijt ge op de openbare weg toch nie veel mee he.
          2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
          2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbaser Bekijk Berichten

Dat is pas ne gelukzak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 150pk Bekijk Berichten
              Er zijn anders bochten genoeg op de openbare weg. Een beetje wegligging is nooit weg. Als je ziet hoe Tiff zi'n handen vol heeft met de voorwieltraktie terwijl de andere bijna casual in de bochten gaat. Wel een werkers-auto dus (zoals alle voorwielaangedreven bommetjes )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk Berichten
                Amaai nie ik denk dat er velen in zijn plaats willen zijn eh

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                  Er zijn anders bochten genoeg op de openbare weg. Een beetje wegligging is nooit weg. Als je ziet hoe Tiff zi'n handen vol heeft met de voorwieltraktie terwijl de andere bijna casual in de bochten gaat. Wel een werkers-auto dus (zoals alle voorwielaangedreven bommetjes )
                  jaja tuurlijk de wegligging moet er inderdaad zijn, maar op den openbare weg wordt je verondersteld nie door de bochten te vliegen he, kzeg wel verondertseld eh . Ge moogt ook nie te snel rijden

Comment

• haleluja!! ik heb ne chassisnummer!!!! mijne word volgende week gemaakt!!!!! eindelijk na 6 maand wachten!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk Berichten
                      Hij heeft 'm al ingeruild bij z'n dealer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door shauni Bekijk Berichten
                        ???

Comment

ge gaat nu toch nie vertellen dat hij hem nie moest hebben???

Comment

• Nee hij wou 'm niet. Hij heeft 2 kleine kinderen en wou dus iets praktischer. RS is bijgevolgd ingeruild tegen 2 andere auto's (geen idee welke).
                            RS gaat binnenkort hier te koop zijn voor 54500€.

Comment

• da nen dwaas

Comment

Nee hij wou 'm niet. Hij heeft 2 kleine kinderen en wou dus iets praktischer. RS is bijgevolgd ingeruild tegen 2 andere auto's (geen idee welke).

Ik heb ook één kindje(22 maanden) maar heb er niet aan gedacht om mijn droomwagen voorbij mijn neus te laten gaan , en de kleine vind de wagen tof ze vind het zelfs leuk als ik eens goed optrek dus waarom je eigen niet eens goed verwennen . Ge leeft maar éne keer

Comment

• Én ze vindt het nog leuk ook

Comment

Nee hij wou 'm niet. Hij heeft 2 kleine kinderen en wou dus iets praktischer. RS is bijgevolgd ingeruild tegen 2 andere auto's (geen idee welke).
                                    dan had hij beter toch een ander kleurtje gekozen. want het groene zal het minst in de markt liggen vrees ik.
                                    wimoptiek.be op

Comment

• 54500? amai dan ga ik me snel ook een bestellen en volgend jaar verkopen ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Andy Daxy Bekijk Berichten
                                        54500? amai dan ga ik me snel ook een bestellen en volgend jaar verkopen ...
                                        Nederland = BPM

Comment

Ik zou gewoon 2 extra kinderzitjes bestellen bij de ford-dealer

Comment

Working...
                                          X