Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door 150pk Bekijk Berichten
    Eerst moet ik mijn williamblake nog kwijt geraken

Altijd al vette karren gevonden!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten

Altijd al vette karren gevonden!
      Inderdaad heb er veel plezier mee beleeft!!

Comment

• Mijn test voor een reportage voor de site en het magazine is ook bevestigd, ik kijk er al naar uit...
        sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Ben langs geweest bij ciac gent, iemand ervaring met die garage?
          Of ga ik beter ergens anders nog es kijken?

Thanks
          Moest ik van u zijn, kzou uitkijken naar een andere garage dan Ciac Gent ...
          Ben er zelf geen klant, maar heb al genoeg mensen met verhalen horen afkomen van daar, en het was meestal negatief! En meer zeg ik er niet over, dat ik niet op teentjes trap ...

Comment

• T'is daarom dat ik het eens wou vragen hier want heb er ook al veel negatieve dingen van gehoord. Blijkbaar zien ze u daar als nr zoveel ipv een klant. das hetgeen ik heb horen vertellen he.

Comment

• Verhaal van een fordclub-lid:

nieuwe Mondeo gekocht, en geen standaard maar echt een pak opties, een ferm machien voor een serieus prijskaartje dus ...
              aflevering, hier en daar wat krasjes enzo!
              antwoord van verkoper: da hebt ge binnen een paar weken toch hoor ...

pardon?

tkot zou te klein zijn moesten ze dat tegen mij zeggen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fantaflesdopke Bekijk Berichten
                Verhaal van een fordclub-lid:

nieuwe Mondeo gekocht, en geen standaard maar echt een pak opties, een ferm machien voor een serieus prijskaartje dus ...
                aflevering, hier en daar wat krasjes enzo!
                antwoord van verkoper: da hebt ge binnen een paar weken toch hoor ...

pardon?

tkot zou te klein zijn moesten ze dat tegen mij zeggen!
                idd ge zijt nie de enige die uit zijn kot zou vliegen

Comment

• Proficiat aan alle gelukkige nieuwe eigenaars.. en nu niet te zot é dat ge er lang geniet van hebt

Comment

• Bastards

Bemerk ook de ingeslagen ruit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door \/\/outer Bekijk Berichten
                      Bastards

Bemerk ook de ingeslagen ruit.
                      Er bestaat ook iets gelijk antidiefstalmoeren , denk dat hij of zij dat blijkbaar niet wist.
                      Maar zou er niet mee kunnen lachen moest het bij mij zijn.Zal een op het internet moeten zoeken naar okkazie RS velgen .

Comment

• Antidiefstalmoeren daar zijn ook al truukjes voor hoor, da's ook niet onfeilbaar, maar het helpt.

Comment

T'is daarom dat ik het eens wou vragen hier want heb er ook al veel negatieve dingen van gehoord. Blijkbaar zien ze u daar als nr zoveel ipv een klant. das hetgeen ik heb horen vertellen he.
                          Probeer eens in deinze bij van den poel , zijn daar vriendelijk en gezijt gene nummer daar.Dan zouden ze er al 3 verkocht hebben als je hem daar zou bestellen.Een beetje reclame maken

Comment

• ocharme de eigenaar...
                            zou zot worden moest ik hem zo aantreffen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk Berichten
                              Probeer eens in deinze bij van den poel , zijn daar vriendelijk en gezijt gene nummer daar.Dan zouden ze er al 3 verkocht hebben als je hem daar zou bestellen.Een beetje reclame maken
                              Zal er morgen eens langsgaan se. Mercie voor den tip!!

Comment

• Heb goed nieuws mannen, mijn RS is vertrokken uit de fabriek. Nog een kwestie van enkele dagen wachten en dan kan ik hem gaan afhalen, joehoe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rs driver Bekijk Berichten
                                  Heb goed nieuws mannen, mijn RS is vertrokken uit de fabriek. Nog een kwestie van enkele dagen wachten en dan kan ik hem gaan afhalen, joehoe
                                  Proficiat!!!!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door \/\/outer Bekijk Berichten
                                    Antidiefstalmoeren daar zijn ook al truukjes voor hoor, da's ook niet onfeilbaar, maar het helpt.
                                    ik heb ooit is gehoord da ge in feite maar een goei 10 verschillende moeren hebt, dus als ze der iets van af kenne zijn ze mss 10 sec langer bezig...
                                    2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                                    2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rs driver Bekijk Berichten
                                      Heb goed nieuws mannen, mijn RS is vertrokken uit de fabriek. Nog een kwestie van enkele dagen wachten en dan kan ik hem gaan afhalen, joehoe
                                      Proficiat,eindelijk is het zo ver .Je kan nu echt beginnen aftellen. Veel geluk er mee en mss zien we elkaar eens op een fordmeeting of organiseren we zelf een meeting

Comment

Zal er morgen eens langsgaan se. Mercie voor den tip!!
                                        Woon je soms in de regio van laarne?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk Berichten
                                          Woon je soms in de regio van laarne?
                                          Ik woon er maar 10min van, ik ben van Mariakerke.
                                          Ben trouwens vandaag al geweest se. Ze waren blijkbaar al op de hoogte van mijn komst Ben daar zeer goed ontvangen colake gekregen en een goede uitleg. Maar wat mij het meest in het oog sprong was de prijs. Ze waren blijkbaar een stuk goedkoper dan ciac?? kwam op een verschil van een kleine 1000 euro!!! De mevrouw verstond het nie goe hoe da kon.
                                          Heb wel pech ik zal 750 euro meer moeten ophoesten wegens een prijsstijging vanaf 1 juni aangezien de aankoop nog nie voor subiet is. Ik ben er zeker van dat ik de bestelling zeker daar zal plaatsen.

Comment

Working...
                                          X