Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• nu nog een lekker nrplaatje erop he rs 007, rs 305... mooie auto kleur is ook mooi

ivm de biv vroeg ik me nog iets af, bij inschrijving van een nieuwe rs is 5000€ te betalen, en daarna elk jaar 500 minder als ik me niet vergis...? jaar 2 dus 4500, 3de jaar 4000 ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichten
      ge moet wel beetje piere ma het staat samengevat op volgende afbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Andy Daxy Bekijk Berichten
      nu nog een lekker nrplaatje erop he rs 007, rs 305... mooie auto kleur is ook mooi

ivm de biv vroeg ik me nog iets af, bij inschrijving van een nieuwe rs is 5000€ te betalen, en daarna elk jaar 500 minder als ik me niet vergis...? jaar 2 dus 4500, 3de jaar 4000 ?
      Had je 1 pagina terug geklikt wist je het.

Comment

• heb erover gekeken maar wat wil je , met die lekkere foto's

Comment

• Aah die foto's zijn in Melle genomen he ? Ik herken dat plaatsje daar, is dichtbij de deur maar ga niet zeggen waar t is, zie dat er hier ineens ne volkstoeloop komt kijken naar die RS

Comment

• zalige wagen! staat bij mij zeker hoog in de top10 bij betaalbare/begeerlijke wagens!!!! Ben alleen ni zo een fan van de achterkant, die had iets minder extreem gemogen om ni direct als tjoener over te komen
            2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
            2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichten
              hoelang heb je erop moeten wachten ongeveer van bestelling tot levering?
              grtz

5 volle maanden, lang genoeg vind ik. Kheb hem besteld de 7 januari. In de loop van volgende week zou ie er moeten zijn...

Comment

• heb de kans gehad om mee te rijden met een RS ..eerste indruk mooi geluid..super zetels..baanligging ook niet slecht..uit elke hoek toont hij echt super .. maar wat me direkt opviel is dat de cupra wel een heel stuk harder gaat maar daar kan ik nog wel aan werken he ik kijk al uit naar mijne Rs..wat een agressieve bak seg

mooie fotos gizmo..enjoy
                Last edited by ; 25/05/2009, 12:19.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
                  heb de kans gehad om mee te rijden met een RS ..eerste indruk mooi geluid..super zetels..baanligging ook niet slecht..uit elke hoek toont hij echt super .. maar wat me direkt opviel is dat de cupra wel een heel stuk harder gaat maar daar kan ik nog wel aan werken he ik kijk al uit naar mijne Rs..wat een agressieve bak seg

mooie fotos gizmo..enjoy
                  dank u , dat is normaal denk ik dat je het gevoel heb dat je cupra sneller is. je heb ongeveer 30 pktjes meer, maar er zijn al packetjes voor de RS die je het gevoel van je cupra naar boven doen komen of hem doen vergeten en niet meer vergelijkbaar zal zijn.Ik ga voor de 340pk of ietsjes meer .Maar dat zal voor nu niet zijn eerst een beetje afwachten , wat er hier in ons landje word aangeboden , anders een city-trip naar engeland.

Comment

• ja ik ga er toch iets aan doen als ik mijne heb want de cupra is echt een heel stuk sneller..op dat gebied wel veel meer verwacht van de Rs want om eerlijk te zijn deden de acceleratie en tussensprinten me niets
                    maar idd de cupra heeft 40 paarden meer..ik ben mss veel gewoon mss moeten we in de UK eens prijs vragen om 2 RSen te tunen,mss dat we dan een dikke korting krijgen
                    hier in belgie laat ik niemand aan de RS prutsen..daar komen gegarandeerd vodden van..

maar dat gezegd zijnde vind ik de RS echt superdik ...lang geleden dat ik zo een agressieve wagen gezien heb..een WRC voor op de weg..vind hem zelfs nog dikker als de focus wrc..wat een bak

Comment

ja ik ga er toch iets aan doen als ik mijne heb want de cupra is echt een heel stuk sneller..op dat gebied wel veel meer verwacht van de Rs want om eerlijk te zijn deden de acceleratie en tussensprinten me niets
                      maar idd de cupra heeft 40 paarden meer..
                      En een pak meer koppel ook he... In feite moet je vergelijken tussen je standaard Cupra en je nieuwe RS, want de vgl getunede Cupra - standaard RS gaat niet helemaal eerlijk op... Eenmaal die bak getuned is, zal je de Cupra nooit meer terugwillen...
                      sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

ja ik ga er toch iets aan doen als ik mijne heb want de cupra is echt een heel stuk sneller..op dat gebied wel veel meer verwacht van de Rs want om eerlijk te zijn deden de acceleratie en tussensprinten me niets
                        maar idd de cupra heeft 40 paarden meer..ik ben mss veel gewoon mss moeten we in de UK eens prijs vragen om 2 RSen te tunen,mss dat we dan een dikke korting krijgen
                        hier in belgie laat ik niemand aan de RS prutsen..daar komen gegarandeerd vodden van..

maar dat gezegd zijnde vind ik de RS echt superdik ...lang geleden dat ik zo een agressieve wagen gezien heb..een WRC voor op de weg..vind hem zelfs nog dikker als de focus wrc..wat een bak
                        DAt is nog een gedacht , met 2 is altijd plezanter dan alléén en ook denk dat uw engels beter is dan het mijne.Maar jij zou voor de 375pk gaan zeker van jam-sport. Ik vraag me af wat het koppel zou zijn?Enig idee?

Comment

• Als jullie dit tripje maken, bied ik mij aan als co-piloot van één van de 2 drivers

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door \/\/outer Bekijk Berichten
                            Als jullie dit tripje maken, bied ik mij aan als co-piloot van één van de 2 drivers
                            En ik voor de andere
                            www.flickr.com/buysie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk Berichten
                              DAt is nog een gedacht , met 2 is altijd plezanter dan alléén en ook denk dat uw engels beter is dan het mijne.Maar jij zou voor de 375pk gaan zeker van jam-sport. Ik vraag me af wat het koppel zou zijn?Enig idee?
                              Lees ik dat goed, 375 pk op de voorwielen??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                Lees ik dat goed, 375 pk op de voorwielen??
                                ja,dat is al een goed begin hé

Comment

• hopelijk komen daar geen vodden van :p zou zonde zijn van je rs'je

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk Berichten
                                    ik zou voor 375 gaan ja..koppel zou ik zowiezo niet te hoog laten zetten want de RS heeft een dubbel massavliegwiel en ik weet uit ervaring dat daar problemen mee komen wanneer je te hoog in koppel gaat mijn engels is vrij goed ja i'll do the talking

Comment

• keep us posted
                                      2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                                      2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Heerlijke kar gizmo, maar wanneer stel je hem hier eens voor?

Comment

• Beste mensen,

Ik ben ook van plan om over te gaan tot de aanschaf van een rsje. Zat er al een paar maanden mee in mijn hoofd, en na de vele recencies en positieve reacties op de wagen heeft bij mij wel de doorslag gegeven om er eentje aan te schaffen.
                                          Ben altijd al een fan geweest van renault (heb zelf een williams)maar ga nu toch ne keer kijken om te veranderen.
                                          Probleem is dat ik hem wel eens zou willen zien, ik ben van gent maar heb nog geen enkele garage gevonden waar hij staat. Weet iemand er soms één?
                                          Heb hier gelezen dat er eentje bolt in gentbrugge? T'is te hopen dat ik u eens tegekom op de R4 want ik rij er dagelijks op.:-)
                                          Eerst moet ik mijn williamske nog kwijt geraken, van de moment dat dit is gebeurd komt hij op de bestelbon. Ben langs geweest bij ciac gent, iemand ervaring met die garage?
                                          Of ga ik beter ergens anders nog es kijken?

Thanks

Comment

Working...
                                          X