Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Focus RS
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichtenben benieuwd hoe deze presteren..kan ik een copiloot ritje met u regelen?
Dan ziet ge pas iets want de rest blijft toch maar achter u...Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RSTim Bekijk BerichtenGeen probleem, maar het zal wel nog zonder de Toyo's zijn. Ik zou eerst de velgen willen spuiten. De velgen zijn pas eergisteren toegekomen. Momenteel zit ik in een verbouwing dus heb daar geen tijd voor willen maken, de prioriteiten lagen op een ander punt.
Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk BerichtenGe moogt ook eens met de filmwagen meerijden...
Dan ziet ge pas iets want de rest blijft toch maar achter u...
met plezier...Denk dat er wel een paar snelle mannen me voorbij gaan vlammen zondag
evo heeft nu een 380 pk...en er zit een beetje roest op de piloot
Comment
-
Weet niet of het hier al gepost is, maar Shiftech heeft als eerste in Europa een FRS over de 400pk weten te tunen.
en filmpje van de dynorun: http://www.youtube.com/watch?v=ChGMy...layer_embedded
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenTja, als de klant dat vraagt zal hij dat krijgen hee. Volgende mod wrschlk een dubbele koppeling.
de cylinders liggen heel dicht tegen elkaar dus die blok is niet bepaald bulletproof...
greetz
Niels
Comment
-
Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAMAROSA Bekijk Berichtenseatje volgde wel goed ofwel ++++powered by ???
en ne FRS met maar 1300km op de teller die niet boven zijn 5000 toeren mocht...Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk Berichten
Heb je met de conti 3 of met de yoko's advan gereden?
Vond dat de RS wel een goede baanligging had of vergis ik mij?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenHoezo uitverkocht?
En achter mij nog ne camion met groene
't zal niet meer lang duren eer ze gaan beginnen met de leveringen van RS500's...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk BerichtenLaatste leveringen he, kunnen niet meer besteld worden.
't zal niet meer lang duren eer ze gaan beginnen met de leveringen van RS500's...
Mvg,=================
2016 Skoda Octavia RS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk BerichtenEcht leuk filmpje, de RS voelde zich blijkbaar thuis op dit circuit
Heb je met de conti 3 of met de yoko's advan gereden?
Vond dat de RS wel een goede baanligging had of vergis ik mij?
Geweldige gooi en smijt me wagen de FRS...
Volgende keer de Ring op, eerst verkennen en vergelijken met wat de RS4 kan en dan maar knallen, op de baan liefst...Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenHoezo uitverkocht?
En achter mij nog ne camion met groeneSinds 2002 : 1106 laps @ NS
Comment
Comment