Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
    ben benieuwd hoe deze presteren..kan ik een copiloot ritje met u regelen?
    Geen probleem, maar het zal wel nog zonder de Toyo's zijn. Ik zou eerst de velgen willen spuiten. De velgen zijn pas eergisteren toegekomen. Momenteel zit ik in een verbouwing dus heb daar geen tijd voor willen maken, de prioriteiten lagen op een ander punt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
      ben benieuwd hoe deze presteren..kan ik een copiloot ritje met u regelen?
      Ge moogt ook eens met de filmwagen meerijden...
      Dan ziet ge pas iets want de rest blijft toch maar achter u...
      Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
      Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RSTim Bekijk Berichten
        Geen probleem, maar het zal wel nog zonder de Toyo's zijn. Ik zou eerst de velgen willen spuiten. De velgen zijn pas eergisteren toegekomen. Momenteel zit ik in een verbouwing dus heb daar geen tijd voor willen maken, de prioriteiten lagen op een ander punt.
        ok thx...

Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk Berichten
        Ge moogt ook eens met de filmwagen meerijden...
        Dan ziet ge pas iets want de rest blijft toch maar achter u...

met plezier... Denk dat er wel een paar snelle mannen me voorbij gaan vlammen zondag evo heeft nu een 380 pk...en er zit een beetje roest op de piloot

Comment

• Weet niet of het hier al gepost is, maar Shiftech heeft als eerste in Europa een FRS over de 400pk weten te tunen.

en filmpje van de dynorun: http://www.youtube.com/watch?v=ChGMy...layer_embedded

Comment

• Die koppeling en versnellingsbak zullen ook wel afzien, zeker met die 625Nm. Benieuwd hoelang deze zullen meegaan.

Comment

• Tja, als de klant dat vraagt zal hij dat krijgen hee. Volgende mod wrschlk een dubbele koppeling.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                Tja, als de klant dat vraagt zal hij dat krijgen hee. Volgende mod wrschlk een dubbele koppeling.
                Ik gok op een nieuwe motor. Die blokken scheuren boven de 350-370 pk. Bij de ST zijn er zo ook een heleboel stukgegaan als ik de berichten op het engelse STOC forum lees.

de cylinders liggen heel dicht tegen elkaar dus die blok is niet bepaald bulletproof...

greetz

Niels

Comment

• Motorblok is steviger opgebouwd als de ST maar dit blijft beestig veel vermogen. Als je het spontaan gebruikt zal het best meevallen maar veelzijdig zal het zoals bij iedere getunede wagen kosten en op langere termijn mechanische schade met zich meebrengen.

Comment

• Ik vind dat bij mij stage 2 meer den genoeg is , stage 3 is leuk maar....
                    En zeker als je dit vermogen constant gaat gebruiken , best al resevrve onderdelen bestellen en een abonnement bij castrol om iedere week een oliewissel te doen.

Comment

• De FRS is ne super bak, gooi en smijt me...

+ YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• seatje volgde wel goed ofwel ++++powered by ???

Comment

• knap die sound

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAMAROSA Bekijk Berichten
                            seatje volgde wel goed ofwel ++++powered by ???
                            Yep, > 200pk en > 450nm...
                            en ne FRS met maar 1300km op de teller die niet boven zijn 5000 toeren mocht...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk Berichten
                              http://www.youtube.com/watch?v=-UZuD...eature=channel

+ YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                              Echt leuk filmpje, de RS voelde zich blijkbaar thuis op dit circuit
                              Heb je met de conti 3 of met de yoko's advan gereden?
                              Vond dat de RS wel een goede baanligging had of vergis ik mij?

Comment

• Hoezo uitverkocht?

En achter mij nog ne camion met groene

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                  Hoezo uitverkocht?

Laatste leveringen he, kunnen niet meer besteld worden.
                                  't zal niet meer lang duren eer ze gaan beginnen met de leveringen van RS500's...

Comment

• of tzijn allemaal gepikte op weg naar Polen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
                                      Laatste leveringen he, kunnen niet meer besteld worden.
                                      't zal niet meer lang duren eer ze gaan beginnen met de leveringen van RS500's...
                                      Bovenstaande zijn er voor export - En de uitlevering van de RS500's zit er idd aan te komen...

Mvg,
                                      =================
                                      2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk Berichten
                                        Echt leuk filmpje, de RS voelde zich blijkbaar thuis op dit circuit
                                        Heb je met de conti 3 of met de yoko's advan gereden?
                                        Vond dat de RS wel een goede baanligging had of vergis ik mij?
                                        Met de Conti's gereden maar ben zinnens naar semi-smicks of Yoko Advan Neova over te gaan maar mijn voorkeur gaat naar semi's...
                                        Geweldige gooi en smijt me wagen de FRS...
                                        Volgende keer de Ring op, eerst verkennen en vergelijken met wat de RS4 kan en dan maar knallen, op de baan liefst...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                          Hoezo uitverkocht?

Aha daarom worden ze niet geleverd, die chauffeur kan er geen afstand van nemen...

Comment

Working...
                                          X