Vicky van Fifth Gear test de RS met de Mountune MP350 package. Begin alvast te sparen als iemand geïnteresseerd is, want de prijs is er ook niet naast.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Focus RS
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenWou eens kijken wat die trut over de mps te kwebbelen had, en ik krijg dit..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenHeb het item ondertussen op Utube gevonden. Ze denkt dat de MPS een 2.5L motor heeft en maakt zich druk over de rode stiksels.
Mazda 3 MPS meest teleurstellende auto,sportieve van zijn voorganger is totaal weg, de karakterloze 3 MPS is erg flauw geworden om mee te rijden,staat er letterlijk in.
Focus RS natuurlijk 1st gevolgd door Megane RS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rs driver Bekijk BerichtenVijfkamp niet gelezen in de Autogids? Focus RS,Megane RS,Scirocco R,Cupra R en Mazda 3 MPS tegen elkaar.
Mazda 3 MPS meest teleurstellende auto,sportieve van zijn voorganger is totaal weg, de karakterloze 3 MPS is erg flauw geworden om mee te rijden,staat er letterlijk in.
Mijn RS zou deze week geleverd moeten worden
Comment
-
Dit weekend naar de Ardennen geweest. 3 RSen gezien op 2 dagen tijd. Eerst een groene in Luxemburg, dan een witte op een karting in Luxemburg en dan een blauwe in Durbuy. Op die karting stond er nog schoon gerief. Een rode Golf R en die nieuwe Mercedes SLS2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
2014 Opel Astra OPC
2015 Audi TT TDI S-Line
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rs driver Bekijk BerichtenVijfkamp niet gelezen in de Autogids? Focus RS,Megane RS,Scirocco R,Cupra R en Mazda 3 MPS tegen elkaar.
Wel verrassend, de Golf R klokte de snelste tijd op het circuit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk BerichtenVorige maand stond er in AutoReview ook een 4-kamp, nl. tussen de Focus RS, Audi S3, Bmw 130i en de Golf R. De Golf R kwam er als eindwinnaar uit, maar de Focus RS bleef de favoriet.
Wel verrassend, de Golf R klokte de snelste tijd op het circuit.de golf R is de enige met vierwielaandrijving zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BOM Bekijk Berichtende golf R het rapst? vind ik ook verrassend.de golf R is de enige met vierwielaandrijving zeker?
Onderschat dat onderstel maar niet, ook al is het haldex 4wd. Dingen zijn razend efficiënt en klokken goede tijden op het circuit (kijk maar naar de TT-RS), dus het verrast met eigenlijk niets.
Hou ook rekening met de DSG bak tov de handgeschakelde Focus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Twinclutch Bekijk BerichtenDe R en de S3.
Onderschat dat onderstel maar niet, ook al is het haldex 4wd. Dingen zijn razend efficiënt en klokken goede tijden op het circuit (kijk maar naar de TT-RS), dus het verrast met eigenlijk niets.
Hou ook rekening met de DSG bak tov de handgeschakelde Focus.in het voordeel van de Focus RS. (270pk tegenover 305pk) En de Golf R is waarschijnlijk ook wel zwaarder door zijn 4wd. Ik was toch verrast!
Comment
-
deze week voor de eerste keer een mankementje aan de RS
maandagavond rij ik rustig richting huis eerst stukje door brugge (rustig) dan voorbij oostkamp mooi stukje binnenwegen , het moment om es gas te geven ......
Niet dus , turbodruk stopte aan ongeveer een 600gram , gvd wat is da ier
beetje verder gestopt , motor es afleggen en opnieuw starten
weer dazelfde . daags nadien Move brugge gebeld en het probleem uitgelegd ...
vandaag dus langs geweest en laten uitlezen , het probleem was gekend zeiden ze , lucht inlaat slang die inklapt bij goe gas geven .....nu dit had ik her en der al gelezen dat dit een probleem was maar dit bij gechipte exemplaren
nu ja alles goe en wel ,de slang wordt vernieuwd onder garantie en probleem opgelost
Comment
Comment