Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• EXCLUSIVE FIRST DRIVE: Like Ford's own limited edition Focus RS500, this Mountune upgraded RS gives you an extra 45bhp over the standard car. In this video, ...

Vicky van Fifth Gear test de RS met de Mountune MP350 package. Begin alvast te sparen als iemand geïnteresseerd is, want de prijs is er ook niet naast.

Comment

• Wou eens kijken wat die trut over de mps te kwebbelen had, en ik krijg dit..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
        Wou eens kijken wat die trut over de mps te kwebbelen had, en ik krijg dit..

Zoek je dan gewoon een proxy server uit de UK

Comment

• Heb het item ondertussen op Utube gevonden. Ze denkt dat de MPS een 2.5L motor heeft en maakt zich druk over de rode stiksels.

Comment

• Niet echt een denderend filmpje vind ik persoonlijk.
            Prijs is idd aardig, maar je behoud wel de Ford garantie dacht ik.

Gisteren eens langsgeweest bij Michellancia om zijn bolide te bewonderen en ritje te maken. Is en blijft toch een zalige wagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
              Heb het item ondertussen op Utube gevonden. Ze denkt dat de MPS een 2.5L motor heeft en maakt zich druk over de rode stiksels.
              Vijfkamp niet gelezen in de Autogids? Focus RS,Megane RS,Scirocco R,Cupra R en Mazda 3 MPS tegen elkaar.
              Mazda 3 MPS meest teleurstellende auto,sportieve van zijn voorganger is totaal weg, de karakterloze 3 MPS is erg flauw geworden om mee te rijden,staat er letterlijk in.
              Focus RS natuurlijk 1st gevolgd door Megane RS

Comment

• Nee, ik lees geen autobladen. Ik weet wel dat je kwa hernemingen al van goede huize moet komen om een standaard MPS3 eraf te rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rs driver Bekijk Berichten
                  Vijfkamp niet gelezen in de Autogids? Focus RS,Megane RS,Scirocco R,Cupra R en Mazda 3 MPS tegen elkaar.
                  Mazda 3 MPS meest teleurstellende auto,sportieve van zijn voorganger is totaal weg, de karakterloze 3 MPS is erg flauw geworden om mee te rijden,staat er letterlijk in.
                  Laatste autogids?
                  Mijn RS zou deze week geleverd moeten worden

Comment

• vorige week in Tessenderlo achter een groene rs gereden. Nummerplaat was TOM XXX (cijfers weet ik niet meer , dacht TOM600)

Iemand van op het forum?

Comment

• Dit weekend naar de Ardennen geweest. 3 RSen gezien op 2 dagen tijd. Eerst een groene in Luxemburg, dan een witte op een karting in Luxemburg en dan een blauwe in Durbuy. Op die karting stond er nog schoon gerief. Een rode Golf R en die nieuwe Mercedes SLS
                      2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
                      2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
                      2014 Opel Astra OPC
                      2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

• Net bericht gehad van de garage.
                        Mijn RS zou normaal deze week geleverd worden, maar dit gaat dus niet door.

Zal pas volgende week zijn volgens de garage, aangezien zij zeggen dat de fabriek in Saarlouis vorige week een ganse week dicht was.

Dus nog een week wachten

Comment

• Klote ! Net nu zo zo een lekker weer geven.

Mijn deelneming

Comment

• [OT]gaan we toch lekker fietsen he Jokke.. hagelandse chrono
                            [/OT]

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rs driver Bekijk Berichten
                              Vorige maand stond er in AutoReview ook een 4-kamp, nl. tussen de Focus RS, Audi S3, Bmw 130i en de Golf R. De Golf R kwam er als eindwinnaar uit, maar de Focus RS bleef de favoriet.
                              Wel verrassend, de Golf R klokte de snelste tijd op het circuit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
                                Vorige maand stond er in AutoReview ook een 4-kamp, nl. tussen de Focus RS, Audi S3, Bmw 130i en de Golf R. De Golf R kwam er als eindwinnaar uit, maar de Focus RS bleef de favoriet.
                                Wel verrassend, de Golf R klokte de snelste tijd op het circuit.
                                de golf R het rapst? vind ik ook verrassend. de golf R is de enige met vierwielaandrijving zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BOM Bekijk Berichten
                                  de golf R het rapst? vind ik ook verrassend. de golf R is de enige met vierwielaandrijving zeker?
                                  De R en de S3.
                                  Onderschat dat onderstel maar niet, ook al is het haldex 4wd. Dingen zijn razend efficiënt en klokken goede tijden op het circuit (kijk maar naar de TT-RS), dus het verrast met eigenlijk niets.
                                  Hou ook rekening met de DSG bak tov de handgeschakelde Focus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Twinclutch Bekijk Berichten
                                    De R en de S3.
                                    Onderschat dat onderstel maar niet, ook al is het haldex 4wd. Dingen zijn razend efficiënt en klokken goede tijden op het circuit (kijk maar naar de TT-RS), dus het verrast met eigenlijk niets.
                                    Hou ook rekening met de DSG bak tov de handgeschakelde Focus.
                                    Klopt wat je zegt, maar er zit toch ook nog een verschil van ongeveer 35pk in het voordeel van de Focus RS. (270pk tegenover 305pk) En de Golf R is waarschijnlijk ook wel zwaarder door zijn 4wd. Ik was toch verrast!

Comment

• Onlangs een testje gezien met twee keer Golf R, eentje met handbak en eentje DSG.
                                      Keer op keer was de DSG bijna een seconde sneller naar 100km/h ...

De Golf R (DSG) weegt 1466kg volgens VW zelf, de Focus RS zou 1468kg wegen ...
                                      Een verwaarloosbaar verschil dus.

Comment

• deze week voor de eerste keer een mankementje aan de RS
                                        maandagavond rij ik rustig richting huis eerst stukje door brugge (rustig) dan voorbij oostkamp mooi stukje binnenwegen , het moment om es gas te geven ......
                                        Niet dus , turbodruk stopte aan ongeveer een 600gram , gvd wat is da ier
                                        beetje verder gestopt , motor es afleggen en opnieuw starten
                                        weer dazelfde . daags nadien Move brugge gebeld en het probleem uitgelegd ...
                                        vandaag dus langs geweest en laten uitlezen , het probleem was gekend zeiden ze , lucht inlaat slang die inklapt bij goe gas geven .....nu dit had ik her en der al gelezen dat dit een probleem was maar dit bij gechipte exemplaren
                                        nu ja alles goe en wel ,de slang wordt vernieuwd onder garantie en probleem opgelost

Comment

• @ Michellancia, steek ineens zo'n silicone darmen van samco,.... De mijne liggen hier al klaar, maar nu nog wachten op de RS

Comment

Working...
                                          X