Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door RSTim Bekijk Berichten
    Hallo Redfox,

Ik heb u deze middag zien rijden in Brugge, als ik me niet vergis was dat in de Torhoutsesteenweg. De RS valt wel mega op met de belettering, het kan ook gewoon zijn omdat het een RS is dat hij opvalt.
    Trouwens, hangt uw vignet van lichte vracht wel aan uw vooruit?
    Hey, dat klopt !
    Mijn lichte vracht vignetje hangt links onderaan het hoekje aan de vooruit! 't mag niet teveel opvallen hé, want mooi is dat ding nu niet!

Comment

• RS MEETING binnenkort bij MOVEBRUGGE bij de voorstelling RS500

Hey,

Voor de geïnteresseerden onder jullie zal er binnenkort op vraag van MOVEBRUGGE een meeting/show plaatsvinden om de RS500 te onthullen die ze besteld hebben met alle RS-drivers die geïnteresseerd zijn. De wagen wordt daar begin juni verwacht! Ik hou jullie op de hoogte!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Redfox Bekijk Berichten
        Hey,

Voor de geïnteresseerden onder jullie zal er binnenkort op vraag van MOVEBRUGGE een meeting/show plaatsvinden om de RS500 te onthullen die ze besteld hebben met alle RS-drivers die geïnteresseerd zijn. De wagen wordt daar begin juni verwacht! Ik hou jullie op de hoogte!!!
        Mogen de sukkelaars die maar een ST hebben daar ook eens naar gaan kijken ... ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fantaflesdopke Bekijk Berichten
          Mogen de sukkelaars die maar een ST hebben daar ook eens naar gaan kijken ... ?
          Tuurlijk, waar vinden we ergens die mooie oranje kleur anders?
          Alle Ford Liefhebbers trouwen! www.movebrugge.be , daar zie je hun bestelde RS nog eens!

Comment

• Alle Fordliefhebbers trouwen ?

trouwens, is dat geen spam hierboven, reklame maken voor een zaak ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
              Ja leuk
              Anders als het past ,ga eens mee naar de ring
              Is wel toffe bedoening

Comment

• Ik heb deze topic regelmatig bezocht om te kwijlen op de foto's van jullie RS'en. Ik ben niet zo actief op dit forum, maar daar zou wel eens rap verandering in kunnen komen.

Ik rij momenteel met een BMW 320D en was nog niet van plan om deze rap weg te doen.

Ik had een klein jaarte geleden als es een testritje mogen doen met Hothach.be , en sindsdien altijd de RS een enorm knappe wagen gevonden, die bovendien nog es fantastich rijd en klinkt.

Vandaag uiteindelijk de knoop doorgehakt en me een RS besteld. Het zal één van de laatst geproduceerde RS'en zijn aangezien de productie afloopt in juni.

Normaal binnen een 10-tal weekjes word hij geleverd

Comment

• Nice, proficiat!

Comment

• Welk kleur Weytie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaze Bekijk Berichten
                      Welk kleur Weytie?
                      Ultimate Green.

Wit ben ik niet zo voor en blauw vond ik hem iets te braafjes ogen. En zo'n wagen mag wel een opvallend kleurtje hebben

Comment

• Proficiat man! Je zal er ongetwijfeld veel plezier aan beleven.

Comment

• Net bericht gekregen van de garage. Mijn RS word gebouwd op 20/05
                          Betekend dus dat ik hem heb tegen het einde van de maand.

Comment

• Hallo allemaal, hier nog een witte RS eigenaar! Momenteel 1650km op de teller en een gemiddeld verbruik van 10,5L zonder autosnelweg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Redfox Bekijk Berichten
                              Hey, dat klopt !
                              Mijn lichte vracht vignetje hangt links onderaan het hoekje aan de vooruit! 't mag niet teveel opvallen hé, want mooi is dat ding nu niet!
                              Hey,
                              Hoelang heb je moeten wachten op de inschrijving lichte vracht ?
                              Mijne Focus RS staat ongeduldig in de toonzaal aan het wachten.
                              De ombouw is reeds gebeurt, nu nao wachten op de f...... papieren...
                              Speed I'van
                              Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
                              Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TeamRS Bekijk Berichten
                                Hallo allemaal, hier nog een witte RS eigenaar! Momenteel 1650km op de teller en een gemiddeld verbruik van 10,5L zonder autosnelweg

hoe geraak je daar aan , ik zit aan 13.5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Weytie Bekijk Berichten
                                  Ik heb deze topic regelmatig bezocht om te kwijlen op de foto's van jullie RS'en. Ik ben niet zo actief op dit forum, maar daar zou wel eens rap verandering in kunnen komen.

Ik rij momenteel met een BMW 320D en was nog niet van plan om deze rap weg te doen.

Ik had een klein jaarte geleden als es een testritje mogen doen met Hothach.be , en sindsdien altijd de RS een enorm knappe wagen gevonden, die bovendien nog es fantastich rijd en klinkt.

Vandaag uiteindelijk de knoop doorgehakt en me een RS besteld. Het zal één van de laatst geproduceerde RS'en zijn aangezien de productie afloopt in juni.

Normaal binnen een 10-tal weekjes word hij geleverd

van waar zijt ge ergers , kunnen dan es afspreken voor een ritje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door michellancia Bekijk Berichten
                                    hoe geraak je daar aan , ik zit aan 13.5
                                    Eerst zat ik ook aan 12,1L gemiddeld, maar na 5 jaar Honda S2000 heb ik m'n rijstijl wat omgegooid sinds de RS wegens eindelijk koppel voorhanden, en dat resulteert in een verbruik van ca. 10,5L per 100km met enkel stadsverkeer. Ik ben de motor nog wat aan het 'inrijden' maar dat neemt niet weg dat ik 'm geregeld toch even z'n klepjes laat strekken, zij het tot max 4à4500 toeren voorlopig!

Comment

• Ik was eigenlijk zeer verrast dat hij zo rap geleverd word, is pas besteld van 26 april en zou volgens verkoper ongeveer 10 weken duren.
                                      Nu betekend dit dat hij amper 5 weken na bestelling afgeleverd word in de garage

@ Michellancia : Ik ben van Tielt Zie da wel zitten om es afspreken, mag desnoods vroeger, is al te lang geleden dak es meegereden heb met ene

@ Speed I'van : Mij hebben ze in de garage gezegd dat het 5-6 maand wachten is op de papieren. Garage in Aalter had er 4 omgebouwd op lichte vracht, en nog geen enkele stond op platen. Voor de persoon die zich bezighoud in Belgie voor de homologatie is da slechts 5 minuten werk, maar houden ze hogerop de boel tegen.
                                      Dat is ook de reden waarom ik hem niet op lichte vracht gezet heb. Geen zin om 5-6 maand te wachten om ermee te rijden, en je kan nooit iemand vervoeren achteraan.

Hoe zit dat met het roderen? Sommige roderen enkel de eerste 1000km (600 km tot 3000tr, en dan opbouwen)
                                      Last edited by ; 06/05/2010, 21:50.

Comment

• Ford zelf zegt de eerste 1500km niet boven de 5000 toeren te gaan en niet meer dan 75% gas te geven. Ik heb dit opgevolgd en ga nu stilaan de toeren opdrijven. Belangrijkste is volgens mij nog steeds eerst de motor, bak en diff goed warm te rijden alvorens te spelen en na het spelen even rustig rijden zodat alle componenten met de rijwind kunnen afkoelen.

Comment

• Warm rijden is idd een must. Ik zal nooit doorduwen met een motor die nog niet volledig warm heeft. Met men huidige wagen (BMW 320d) had ik geen temperatuurmeter, laat staan een olietemperatuur.
                                          Iets waar ik mij enorm aan ergerde, je weet immers nooit wanneer uw wagen warm is. Gelukkig heeft de RS metertjes genoeg

Comment

Working...
                                          X