Oorspronkelijk geplaatst door AdriH
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Focus RS
Collapse
X
-
Aan iedereen die met een RS rijdt, ge moet uw standaard banden is nazien, bij mij lag er ene verkeerd op. Er staat langs ene kant OUTSIDE op en langs andere kant INSIDE. Bij mij stond de INSIDE aan de buitenkant natuurlijk en omgekeerd. Da zou toch ni mogen zo'n fouten van de fabriek af, kan ik mij zo kwaad in maken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rs driver Bekijk BerichtenAnders 1 mei naar de ring. Het is dan ne ganse dag open
Ik ga mee 1 mei naar de Nurburgring !!!!! Ga jij ook mee Werner?
Wie nog wil mee gaan laat maar weten[/quote]
kga proberen..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk BerichtenMerci man , het is dan ne keer wat anders als je in je achteruitkijkspiegel kijkt
Maar denk dat dat nu niet zal lukken met mijn 300pk+ om u te volgenvoor op de NS te kunnen volgen zult ge idd nog wel eerst een paar rondjes moeten oefenen
..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk BerichtenIk ga mee 1 mei naar de Nurburgring !!!!! Ga jij ook mee Werner?
Wie nog wil mee gaan laat maar weten
kga proberen..[/quote]
Ga ook proberen aanwezig te zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk BerichtenVandaag mijn motorkap laten wrappen bij VWtinting in haasdonk.
Smaken verschillen natuurlijk.
Ik had het mooier gevonden zonder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenWRC champ Latvala to pilot student prepped Focus RS at 24 hours of Nurburgring.
Jarr-Matti Latvala with team-mates Anja Wassertheurer and Daniela Schmid
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rs driver Bekijk BerichtenAan iedereen die met een RS rijdt, ge moet uw standaard banden is nazien, bij mij lag er ene verkeerd op. Er staat langs ene kant OUTSIDE op en langs andere kant INSIDE. Bij mij stond de INSIDE aan de buitenkant natuurlijk en omgekeerd. Da zou toch ni mogen zo'n fouten van de fabriek af, kan ik mij zo kwaad in maken
hey raf als je den eerste gaat hou mij is op de hoogte, ik ga dan ook mee , zal je in de week is even bellen anders even pm wanneer het u past dat ik bel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenVoor RSTim : OCC = Oil Catch Can.. get one.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenVoor RSTim : OCC = Oil Catch Can.. get one.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenAdri, ik volg dit topic niet echt, maar jij lijkt hier nogal veel te posten. Overweeg je een RS als opvolger van de MPS?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenNeen, zeker niet. Opvolger moet beter zijn hee
ben hier ingesukkeld uit interesse en blijven hangen.?
Comment
-
Vrienden,
Spijtig ik ga kijken wat ik kan doen voor de showkes op 1 mei. 'k heb net een nieuwe kawasaki motor gekocht die ik dit weekend ging uittesten. Hoedanook laat me iets weten, 'k kan altijd van gedacht veranderen en mijn RS laten spinnen!!! BTW zijn er motards hier aanwezig die ook met een RS rijden?
Grtz,
Redfox.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk BerichtenFocus RS is toch beter?
Maar ik zou geen probleem hebben om met een RS te rijden. Alleen doe ik er m'n MPS niet voor weg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Redfox Bekijk BerichtenVrienden,
Spijtig ik ga kijken wat ik kan doen voor de showkes op 1 mei. 'k heb net een nieuwe kawasaki motor gekocht die ik dit weekend ging uittesten. Hoedanook laat me iets weten, 'k kan altijd van gedacht veranderen en mijn RS laten spinnen!!! BTW zijn er motards hier aanwezig die ook met een RS rijden?
Grtz,
Redfox.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Redfox Bekijk BerichtenVrienden,
Grtz,
Redfox.
Ik heb u deze middag zien rijden in Brugge, als ik me niet vergis was dat in de Torhoutsesteenweg. De RS valt wel mega op met de belettering, het kan ook gewoon zijn omdat het een RS is dat hij opvalt.
Trouwens, hangt uw vignet van lichte vracht wel aan uw vooruit?
Comment
Comment