Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
    Hebben de heren die de motor opgevoerd hebben eraan gedacht een OCC te plaatsen? Ik lees zo links en rechts dat vooral het vrijmaken van de uitlaat voor olie in de inlaatstroom kan zorgen en dat een OCC geen overbodige luxe is.
    Wat is dat precies een OCC?

Comment

• Aan iedereen die met een RS rijdt, ge moet uw standaard banden is nazien, bij mij lag er ene verkeerd op. Er staat langs ene kant OUTSIDE op en langs andere kant INSIDE. Bij mij stond de INSIDE aan de buitenkant natuurlijk en omgekeerd. Da zou toch ni mogen zo'n fouten van de fabriek af, kan ik mij zo kwaad in maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rs driver Bekijk Berichten
        Anders 1 mei naar de ring. Het is dan ne ganse dag open

Ik ga mee 1 mei naar de Nurburgring !!!!! Ga jij ook mee Werner?
        Wie nog wil mee gaan laat maar weten [/quote]

kga proberen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk Berichten
          Merci man , het is dan ne keer wat anders als je in je achteruitkijkspiegel kijkt
          Maar denk dat dat nu niet zal lukken met mijn 300pk+ om u te volgen
          den uwe gaat toch ook goe hoor voor op de NS te kunnen volgen zult ge idd nog wel eerst een paar rondjes moeten oefenen ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
            Ik ga mee 1 mei naar de Nurburgring !!!!! Ga jij ook mee Werner?
            Wie nog wil mee gaan laat maar weten

kga proberen..[/quote]

Ga ook proberen aanwezig te zijn

Comment

• WRC champ Latvala to pilot student prepped Focus RS at 24 hours of Nurburgring.

Jarr-Matti Latvala with team-mates Anja Wassertheurer and Daniela Schmid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk Berichten
                Vandaag mijn motorkap laten wrappen bij VWtinting in haasdonk.

Spijtig van die wrap... de wagen krijgt onmiddellijk een jhonny-look.
                Smaken verschillen natuurlijk.
                Ik had het mooier gevonden zonder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                  WRC champ Latvala to pilot student prepped Focus RS at 24 hours of Nurburgring.

Jarr-Matti Latvala with team-mates Anja Wassertheurer and Daniela Schmid

Als daar maar geen brokken van komen...

Comment

• Ja ik heb hier al een serieus remspoor van die witbroek

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rs driver Bekijk Berichten
                      Aan iedereen die met een RS rijdt, ge moet uw standaard banden is nazien, bij mij lag er ene verkeerd op. Er staat langs ene kant OUTSIDE op en langs andere kant INSIDE. Bij mij stond de INSIDE aan de buitenkant natuurlijk en omgekeerd. Da zou toch ni mogen zo'n fouten van de fabriek af, kan ik mij zo kwaad in maken

hey raf als je den eerste gaat hou mij is op de hoogte, ik ga dan ook mee , zal je in de week is even bellen anders even pm wanneer het u past dat ik bel.

Comment

• Voor RSTim : OCC = Oil Catch Can.. get one.

Comment

Voor RSTim : OCC = Oil Catch Can.. get one.
                          Adri, ik volg dit topic niet echt, maar jij lijkt hier nogal veel te posten. Overweeg je een RS als opvolger van de MPS?
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Voor RSTim : OCC = Oil Catch Can.. get one.
                            thanx

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                              Adri, ik volg dit topic niet echt, maar jij lijkt hier nogal veel te posten. Overweeg je een RS als opvolger van de MPS?
                              haha, viel mij ook al op, denk dat het een verrassing moest blijven

Comment

• Neen, zeker niet. Opvolger moet beter zijn hee
                                ben hier ingesukkeld uit interesse en blijven hangen.

Comment

Neen, zeker niet. Opvolger moet beter zijn hee
                                  ben hier ingesukkeld uit interesse en blijven hangen.
                                  Focus RS is toch beter?

Comment

• Vrienden,

Spijtig ik ga kijken wat ik kan doen voor de showkes op 1 mei. 'k heb net een nieuwe kawasaki motor gekocht die ik dit weekend ging uittesten. Hoedanook laat me iets weten, 'k kan altijd van gedacht veranderen en mijn RS laten spinnen!!! BTW zijn er motards hier aanwezig die ook met een RS rijden?
                                    Grtz,
                                    Redfox.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
                                      Focus RS is toch beter?
                                      Daar heb ik een andere mening over. Alhoewel ik enkel met de ST gereden heb indertijd
                                      Maar ik zou geen probleem hebben om met een RS te rijden. Alleen doe ik er m'n MPS niet voor weg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Redfox Bekijk Berichten
                                        Vrienden,

Spijtig ik ga kijken wat ik kan doen voor de showkes op 1 mei. 'k heb net een nieuwe kawasaki motor gekocht die ik dit weekend ging uittesten. Hoedanook laat me iets weten, 'k kan altijd van gedacht veranderen en mijn RS laten spinnen!!! BTW zijn er motards hier aanwezig die ook met een RS rijden?
                                        Grtz,
                                        Redfox.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Redfox Bekijk Berichten
                                          Vrienden,

Grtz,
                                          Redfox.
                                          Hallo Redfox,

Ik heb u deze middag zien rijden in Brugge, als ik me niet vergis was dat in de Torhoutsesteenweg. De RS valt wel mega op met de belettering, het kan ook gewoon zijn omdat het een RS is dat hij opvalt.
                                          Trouwens, hangt uw vignet van lichte vracht wel aan uw vooruit?

Comment

Working...
                                          X