Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Volgende week heb ik ook mijn RS.
    Weliswaar niet degene die ik besteld heb, want daar kon ik nog wel eventjes op wachten.

Uiteindelijk gezocht naar ene die nog ergens in stock stond, wat al een grote uitdaging is blijkbaar. Ik heb er ene gevonden, maar is dus een full-option (lux pack 1 + tech pack).

Volgende week word hij geleverd bij de garage en kan ik er eindelijk mee rondbollen. Me very happy

Comment

• Kleur?

Proficiat, zal je zeker niet beklagen! Geplande mods?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
        Kleur?
        Ultimate Green.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Weytie Bekijk Berichten
          Volgende week heb ik ook mijn RS.
          Weliswaar niet degene die ik besteld heb, want daar kon ik nog wel eventjes op wachten.

Uiteindelijk gezocht naar ene die nog ergens in stock stond, wat al een grote uitdaging is blijkbaar. Ik heb er ene gevonden, maar is dus een full-option (lux pack 1 + tech pack).

Volgende week word hij geleverd bij de garage en kan ik er eindelijk mee rondbollen. Me very happy
          Cool makker. Eindelijk.

Ook nog een paar weken wachten en dan trekken we er eens samen op uit he voor fotoshoot.

Comment

• Ik ben aan het wachten tot de RS500 update (MT350) beschikbaar komt op de RS. Maar uit de informatie van vandaag van Ford zelf maak ik op dat eerst de RS500 klanten hun auto krijgen en dat dan pas de update voor de RS beschikbaar komt.

Ook ben ik vandaag opgebeld door de dealer met de melding dat Ford een speciaal aanbod heeft voor RS klanten. 17" Pirelli of Continental winterbanden met lichtmetalen velgen voor 1.300€ ongeveer.

P.S. De RS500 staat reeds te koop op Kapaza voor 48.500€!

Comment

• @ Vazily, zeker en vast !
              @ TeamRS, de eerste RS500's zijn al gate released en op weg naar de UK

Comment

• Ja ik kom er ook regelmatig eentje tegen in Genk

Oorspronkelijk geplaatst door TeamRS Bekijk Berichten
                Nope, it wasn't me! Maar in Genk rijdt er nog een witte rond en in As tegen deze datum wellicht ook eentje! Gisteren vroeg er noog iemand me waarom ik niet claxoneerde als ie z'n hand opstak... It wasn't me!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TeamRS Bekijk Berichten
                  Ik ben aan het wachten tot de RS500 update (MT350) beschikbaar komt op de RS. Maar uit de informatie van vandaag van Ford zelf maak ik op dat eerst de RS500 klanten hun auto krijgen en dat dan pas de update voor de RS beschikbaar komt.

Ook ben ik vandaag opgebeld door de dealer met de melding dat Ford een speciaal aanbod heeft voor RS klanten. 17" Pirelli of Continental winterbanden met lichtmetalen velgen voor 1.300€ ongeveer.

P.S. De RS500 staat reeds te koop op Kapaza voor 48.500€!
                  @TeamRS
                  1. Ik wacht op dezelfde RS500 update (MT350) , laat je horen als je meer weet.
                  2. Heeft jou dealer (met het velgen aanbod) een naam en een tel nummer zodat ik deze kan contacteren.
                  Mijn Ford dealer weet blijkbaar van niets!

alvast bedankt voor een reactie.
                  Resotec

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Resotec Bekijk Berichten
                    @TeamRS
                    2. Heeft jou dealer (met het velgen aanbod) een naam en een tel nummer zodat ik deze kan contacteren.

Resotec
                    Elke dealer heeft melding gekregen voor winterbanden set voor Focus RS

kun je niet beter gewoon die onderdelen bestellen bij mountune (RS500 kit) en dan zo bij de dealer laten installeren?

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Resotec Bekijk Berichten
                        @TeamRS

Resotec
                        Ik ben ook op die RS500 (MP350) update aan het wachten, en heb al verschillende keren bij ford geïnformeerd, maar heb nu een mail naar Mountune performance gestuurd en kreeg het volgende antwoord:

It will be available soon - We're waiting for final documentation from Ford and TUV, so in theory we're only a month or so away now.

Best regards,

David Moore

Dus we zijn in blijde verwachting...!!!

@ Fille: als je ze via mountune besteld en bij ford laat plaatsen zou de garantie niet meer tellen, enkel als alles via ford gebeurt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fitti Bekijk Berichten
                          Ik ben ook op die RS500 (MP350) update aan het wachten, en heb al verschillende keren bij ford geïnformeerd, maar heb nu een mail naar Mountune performance gestuurd en kreeg het volgende antwoord:

It will be available soon - We're waiting for final documentation from Ford and TUV, so in theory we're only a month or so away now.

Best regards,

David Moore

Dus we zijn in blijde verwachting...!!!

@ Fille: als je ze via mountune besteld en bij ford laat plaatsen zou de garantie niet meer tellen, enkel als alles via ford gebeurt...

bereid je maar voor op een aardig prijskaartje

je kan beter naar ppe gaan en daar alles laten doen , zal nog beter gedaan zijn

en die garantie , tja , tegen da je da "terug gewonnen " hebt , stel ik toch vragen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door michellancia Bekijk Berichten
                            bereid je maar voor op een aardig prijskaartje

je kan beter naar ppe gaan en daar alles laten doen , zal nog beter gedaan zijn

en die garantie , tja , tegen da je da "terug gewonnen " hebt , stel ik toch vragen
                            Ik heb horen vertellen dat de prijs rond de 2000 euro geplaatst zou zijn...

Vind ik precies toch niet zo'n slechte deal...

Dan heb je ook geen problemen als je uw RS eens binnenbrengt, want tegenwoordig hangen ze bijna elke keer de computer eraan, en dan is je "illegale" upgrade misschien weg... En voor garantie op zo'n auto zijn ze toch altijd iets strikter...

Comment

• Gisteren nog eentje gezien aan station van Tienen.
                              Blijven echt zo een brutale wagens. Hij trok nog even stevig op (zag mss dat ik aan het kijken was ) en wat een monsterlijk geluid Echt knap!

(ik vind het dus niet erg dat er zoveel in BE rondrijden )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                                Gisteren nog eentje gezien aan station van Tienen.
                                Blijven echt zo een brutale wagens. Hij trok nog even stevig op (zag mss dat ik aan het kijken was ) en wat een monsterlijk geluid Echt knap!

(ik vind het dus niet erg dat er zoveel in BE rondrijden )
                                9 van de 10 Werner

Comment

• Twas ne witte.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                                    Twas ne witte.
                                    yes it's him

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Redfox Bekijk Berichten
                                      'k rij voornamelijk overal rond in Brugge om service te verlenen aan klanten! Ik woon in Oostkamp.
                                      Gespot gisteren aan de Baron Ruzettelaan toen je voor het rood stond. Ik kwam van de andere kant.

Valt toch direct op hoor...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
                                        yes it's him
                                        Als hem stevig optrok, geen twijfel dan.. ik dacht nochtans dat hem er bloempotten ging inzetten ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Boogie_Boy Bekijk Berichten
                                          ik passeer 4x/ week aan de wengler garage in luxemburg ( wengler.lu ) en daar staan er nog 2of3 in stock
                                          ook heel wat ander leuk speelgoed daar te bezichtigen
                                          momenteel 2 groene en 1 witte rs daar op stock (+andere prachtkarren)

Comment

Working...
                                          X