Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
    iemand gene nieuwe rs met alle opties kopen tegen een dikke prijs??ik ben het wachten en de manier waarop ik door ford behandeld word kotsbeu...als hij in juli mss binnenkomt zou het kunnen dat ik hem direkt door verkoop...tis nog ni zeker maar ik ben ne vieze in zo een zaken
    ZOT !!!!

Hier gaat ge zwaar spijt van krijgen!! Als het aan je verkoper ligt, ga daar dan gaan klagen!
    Nu maakt ge wel heel voorbarige conclusies eh!!!
    Eens ge er gaat inzitten gaat ge wegdromen!!
    volhouden, nog 2 maandjes!!! denk aan al die positieve verslaggen!
    BMW 118D E87 M-pack

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TDCi Bekijk Berichten
      ZOT !!!!

Hier gaat ge zwaar spijt van krijgen!! Als het aan je verkoper ligt, ga daar dan gaan klagen!
      Nu maakt ge wel heel voorbarige conclusies eh!!!
      Eens ge er gaat inzitten gaat ge wegdromen!!
      volhouden, nog 2 maandjes!!! denk aan al die positieve verslaggen!

nog 3maandjes allez da denke ze want ze kunne nog altijd niks met zekerheid zeggen..zal wel zien,ma zoals gezegd ik ben ne vieze daar in.. ik heb een mooie korting gehad dus ik kan hem wel altijd meteen aanbieden aan ne dikke prijs he

Comment

• Rustig, kalmte bewaren
        Dat is natuurlijk het nadeel van een goed verkopend - gelimiteerd - model, wachttijden...
        Maar hier kampt uiteraard elk merk mee. Ik weet natuurlijk niet wat er allemaal qua communicatie is verlopen..

Als ik het goed begrijp heeft hij nog altijd geen ingeplande bouwdatum en wordt hij maar verschoven en verschoven?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Shoves Bekijk Berichten
          Rustig, kalmte bewaren
          Dat is natuurlijk het nadeel van een goed verkopend - gelimiteerd - model, wachttijden...
          Maar hier kampt uiteraard elk merk mee. Ik weet natuurlijk niet wat er allemaal qua communicatie is verlopen..

Als ik het goed begrijp heeft hij nog altijd geen ingeplande bouwdatum en wordt hij maar verschoven en verschoven?

idd ik ben rustig zenne....maar ik word graag als klant behandeld..ik ben gene moeilijke,
          begrijp dat er wachttijden zijn hoor maar heb graag een antwoord op mijn vragen..en dat krijg ik niet..

Comment

• Mja misschien hebben ze zelf de antwoorden nog niet he...
            Ben even zo vrij geweest je wagen op te zoeken aangezien je voor een onderagent van ons werkt , en er staat daar inderdaad bitter weinig informatie dus kans is groot dat ze zelf nog in het duister tasten.

Comment

• Denk dat deze nog niet gepost was:

+ YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Shoves Bekijk Berichten
                Mja misschien hebben ze zelf de antwoorden nog niet he...
                Ben even zo vrij geweest je wagen op te zoeken aangezien je voor een onderagent van ons werkt , en er staat daar inderdaad bitter weinig informatie dus kans is groot dat ze zelf nog in het duister tasten.

howlagij kunt da zomaar zien...ik denk dat ik int vervolg mijn vragen aan u ga moeten stellendank u voor het even op te zoeken

Comment

• Werner,hier een paar fotootjes om u wa op te beuren...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
                    howlagij kunt da zomaar zien...ik denk dat ik int vervolg mijn vragen aan u ga moeten stellendank u voor het even op te zoeken
                    Vragen staat vrij, niet dat ik voorlopig veel te zien krijg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fantaflesdopke Bekijk Berichten
                      Denk dat deze nog niet gepost was:

+ YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

leuk filmpje nu kan ik eens zien hoe hij staat in het blauw.

Comment

• Persoonlijk zou ik nooit het blauw nemen op de RS.
                        Je kan het al kiezen op de Fiesta en Focus ST, dus waarom op de über-Focus laten spuiten?

Voor mij is het wit nog altijd dé kleur voor een RS, het Ultimate Green is heel knap hoor, maar gaat volgens mij (net als Electric Orange) wel wat vervelen na een tijdje.
                        Tenzij je het echt als een weekendwagen beschouwt.

In het Performance Blue is ie ook minder mooi qua contrast,
                        jammer toch, al die glossy black onderdelen die dan nauwelijks opvallen.

Comment

Een stuk minder dan wat?
                          Welke voertuigen zet jij als maatstaf naast de RS?

Of beter nog, met wat rij je zelf?
                          de afwerking van het interieur zit niet op hetzelfde niveau als bv de nieuwe golf gti...ik denk dat je de golf mag nemen. zelf rijd ik met een audi A3

Comment

• Ik zie u ook eerder in een GTI dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                              Ik zie u ook eerder in een GTI dan
                              Denk het ook ...

Ik meen zelfs te durven stellen dat al wie écht een RS in zijn garage wil, er nu al lang ééntje heeft besteld.

Comment

• Eergisteren de eerste (voor mij) IRL gespot. Een blauwe in Londen.

Comment

Persoonlijk zou ik nooit het blauw nemen op de RS.
                                  Je kan het al kiezen op de Fiesta en Focus ST, dus waarom op de über-Focus laten spuiten?

Voor mij is het wit nog altijd dé kleur voor een RS, het Ultimate Green is heel knap hoor, maar gaat volgens mij (net als Electric Orange) wel wat vervelen na een tijdje.
                                  Tenzij je het echt als een weekendwagen beschouwt.

In het Performance Blue is ie ook minder mooi qua contrast,
                                  jammer toch, al die glossy black onderdelen die dan nauwelijks opvallen.
                                  smaken verschillen moest iedereen het zelfde nemen amai wat zou het saai zijn. ik geef toe in het wit valt hij meer op maar spijtig dat het geen metalic kleur is .men zegt na een tijd dat het wit een gele schijn geeft. dat is natuurlijk als je je wagen verwaarloost denk ik. en dat groen is ook iets extreem , maar dat zie ik niet zitten , en daarbij ik denk dat het na een tijd toch een beetje beu zoud worden van zo een kleur , mijn gedacht . dus daarom het blauw .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rs driver Bekijk Berichten

Werner,hier een paar fotootjes om u wa op te beuren...
                                    Zalig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                                      Ik zie u ook eerder in een GTI dan
                                      ja misschien wel, ik zoek meer een compromis in een wagen....

Comment

• in het groen en wit blijft hij zalig zijn

Comment

Denk het ook ...

Ik meen zelfs te durven stellen dat al wie écht een RS in zijn garage wil, er nu al lang ééntje heeft besteld.
                                          ik wil één maar heb geen besteld
                                          met den bouw kan ik niet zomaar 30000€ ophoesten

Comment

Working...
                                          X