Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TDCi Bekijk Berichten
    @Gizmo passeer dan ook eens aan de tentoonstellingslaan en stop daar is dan kank der ook van geniete
    't is goed zal dat doen , het is in de buurt van de bioscoop zeker . Zal dan eens komen brullen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk Berichten
      't is goed zal dat doen , het is in de buurt van de bioscoop zeker . Zal dan eens komen brullen.
      Ja idd, ik hou u eraan!!
      BMW 118D E87 M-pack

Comment

• Heb gisteren de eerste test van de RS op de tv gezien,het was wel in het frans . Het was het programma Moteur op RTL- sport .De wagen werd getest op het circuit van lommel.Daarna ondervriegen ze de journalisten die de wagen testen in Zolder en ze waren allemaal versteld van de prestaties van de RS nooit gedacht dat het zo goed was ,eigenlijk uitstekend .Er zouden normaal voor Belgie en Luxemburg rond de 250 stuks voorzien zijn. Ze zeiden dat het na 2 j. geen RS meer kunt bestellen , maar denk dat het vlugger zal gaan,gelijk ze nu zo stoeffen over de RS . Dus wie er nog geen heeft bestelt , doe het nu maar .

Comment

• kan er eigenlijk nog bestellen?

Comment

• Ja hoor, zolang ze nog niet aan hun aantal zijn kan je er nog gewoon bestellen...

Indien het einde van het jaar, begin volgend jaar nog het geval is (wat ik ten zeerste betwijfel) durf ik hem ook overwegen...

Comment

• maar dan ga je wel lang moeten wachten vrees ik.....wat is de prijs ongeveer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newadrieke Bekijk Berichten
                maar dan ga je wel lang moeten wachten vrees ik.....wat is de prijs ongeveer?

Met opties mag je tussen 33500 à 34500 euro rekenen zonder 32500 euro.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk Berichten
                  Met opties mag je tussen 33500 à 34500 euro rekenen zonder 32500 euro.
                  Maar begrijp Gizmo niet verkeerd hé, voor die 32500 € krijg je geen 'naakte' Focus RS.
                  De lijst van standaarduitrusting is toch ook lang niet mis ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fantaflesdopke Bekijk Berichten
                    Maar begrijp Gizmo niet verkeerd hé, voor die 32500 € krijg je geen 'naakte' Focus RS.
                    De lijst van standaarduitrusting is toch ook lang niet mis ...
                    ja dat is wel een feit dat ik ben vergeten te zeggen , maar het is teveel om op te noemen , maar je krijgt zeker waar voor je geld. het zijn weinig merken die er kunnen aan tippen om zo een wagen goedkoop (allé toch voor dit model) te verkopen.

Comment

• is ford eigenlijk betrouwbaar?

Comment

is ford eigenlijk betrouwbaar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                          nee???

Comment

nee???
                            Is audi betrouwbaar? is mercedes betrouwbaar? is BMW betrouwbaar? is een beetje een overbodige vraag eh!
                            BMW 118D E87 M-pack

Comment

• ja ik weet niet mensen met ervaring...zoals de franse merken blijven toch sukkelen met vaak kleine problemen....is er zoiets bij ford ook...

Comment

is ford eigenlijk betrouwbaar?
                                Elk merk heeft zijn negatieve punten, alsook Ford.

Toch ben ik er van overtuigd dat ze goede (bedrijfs)wagens produceren dus als je u zo een RS wilt halen, zou ik mij zeker niet van gedacht laten veranderen enkel en alleen door het merk.

Comment

• het interieur is toch echt een stuk minder....

Comment

• Boeiend. Zoek maar iets vetters dat niet meer dan 32.500 EUR kost nieuw.

Comment

• ja idd als je naar de prestaties kijkt en de motor vind je niks beter denk ik...

Comment

het interieur is toch echt een stuk minder....
                                        Een stuk minder dan wat?
                                        Welke voertuigen zet jij als maatstaf naast de RS?

Of beter nog, met wat rij je zelf?

Comment

• iemand gene nieuwe rs met alle opties kopen tegen een dikke prijs??ik ben het wachten en de manier waarop ik door ford behandeld word kotsbeu...als hij in juli mss binnenkomt zou het kunnen dat ik hem direkt door verkoop...tis nog ni zeker maar ik ben ne vieze in zo een zaken

Comment

Working...
                                          X