Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Heb gisteren de eerste test van de RS op de tv gezien,het was wel in het frans . Het was het programma Moteur op RTL- sport .De wagen werd getest op het circuit van lommel.Daarna ondervriegen ze de journalisten die de wagen testen in Zolder en ze waren allemaal versteld van de prestaties van de RS nooit gedacht dat het zo goed was ,eigenlijk uitstekend .Er zouden normaal voor Belgie en Luxemburg rond de 250 stuks voorzien zijn. Ze zeiden dat het na 2 j. geen RS meer kunt bestellen , maar denk dat het vlugger zal gaan,gelijk ze nu zo stoeffen over de RS . Dus wie er nog geen heeft bestelt , doe het nu maar .
Maar begrijp Gizmo niet verkeerd hé, voor die 32500 € krijg je geen 'naakte' Focus RS.
De lijst van standaarduitrusting is toch ook lang niet mis ...
ja dat is wel een feit dat ik ben vergeten te zeggen , maar het is teveel om op te noemen , maar je krijgt zeker waar voor je geld. het zijn weinig merken die er kunnen aan tippen om zo een wagen goedkoop (allé toch voor dit model) te verkopen.
Elk merk heeft zijn negatieve punten, alsook Ford.
Toch ben ik er van overtuigd dat ze goede (bedrijfs)wagens produceren dus als je u zo een RS wilt halen, zou ik mij zeker niet van gedacht laten veranderen enkel en alleen door het merk.
iemand gene nieuwe rs met alle opties kopen tegen een dikke prijs??ik ben het wachten en de manier waarop ik door ford behandeld word kotsbeu...als hij in juli mss binnenkomt zou het kunnen dat ik hem direkt door verkoop...tis nog ni zeker maar ik ben ne vieze in zo een zaken
Comment