Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die fotos heb ik ook allemaal...
    He fille nog is bedankt he maat...

Comment

• hoe de sound is van de RS

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Daarstraks Autogids gekocht, daar staat heel goeie reportage in van 10 bladzijden. Keigoeie commentaar en wordt uitvoerig getest...moet je zeker lezen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
          hoe de sound is van de RS

+ YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
          Schonen T5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rs driver Bekijk Berichten
            Daarstraks Autogids gekocht, daar staat heel goeie reportage in van 10 bladzijden. Keigoeie commentaar en wordt uitvoerig getest...moet je zeker lezen
            Idd, zo een streng bepalend blad en toch zo goed scoren
            Méér als lof die kar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rs driver Bekijk Berichten
              Daarstraks Autogids gekocht, daar staat heel goeie reportage in van 10 bladzijden. Keigoeie commentaar en wordt uitvoerig getest...moet je zeker lezen

ik heb 5engelse,3franse en 2 duitse boekskes..in 4testen zetten ze hem tegen r26R en de focus wint in elk boekje met max van de punten...in 2 boekskes tegen impreza STi ,focus wint terug met max vd punten..en in 1 boekske tegen de evo 10 en rarara,de focus wint terug met max vd punten ik ben nogal ene da veel boekskes koopt maar dat ze ne wagen overal max vd punten geven da heb ik nog niveel meegemaakt hoor..
              enige minpunten die ik terug vind zijn de draaicirkel,
              zetel niet regelbaar in hoogte(wat ik dus ook wel kut vind,ik zit graag extreem laag in mijn wagens)en het verbruik is ook een minpunt..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
                ik heb 5engelse,3franse en 2 duitse boekskes..in 4testen zetten ze hem tegen r26R en de focus wint in elk boekje met max van de punten...in 2 boekskes tegen impreza STi ,focus wint terug met max vd punten..en in 1 boekske tegen de evo 10 en rarara,de focus wint terug met max vd punten ik ben nogal ene da veel boekskes koopt maar dat ze ne wagen overal max vd punten geven da heb ik nog niveel meegemaakt hoor..
                enige minpunten die ik terug vind zijn de draaicirkel,
                zetel niet regelbaar in hoogte(wat ik dus ook wel kut vind,ik zit graag extreem laag in mijn wagens)en het verbruik is ook een minpunt..
                Ge kunt al op voorhand trots zijn op uw nieuwe kar dus!

Die draaicirkel is denk ik het enige wat mij wat stoort van de opgesomde minpuntjes ...
                Is bij een ST al belachelijk veel groter dan een standaard Focus, en nu dus nog erger.
                Heeft alles te maken met systeem ophanging natuurlijk.
                Hoge zitpositie is wat wennen denk ik. Weeral hetzelfde als een ST, ook daar zit je redelijk hoog. Maar de zetels in een RS zijn dermate goed dat je je er niet aan zal storen denk ik.

En het verbruik, tjah ... het is de moeite, maar een Evo of een Impreza STi zullen ook wel wat lusten denk ik. Zolang uwe SuperPlus98 niet letterlijk uit de uitlaat stroomt zit ik daar niet mee in.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fantaflesdopke Bekijk Berichten
                  Hoge zitpositie is wat wennen denk ik. Weeral hetzelfde als een ST, ook daar zit je redelijk hoog. Maar de zetels in een RS zijn dermate goed dat je je er niet aan zal storen denk ik.
                  .

mja, ik ben zelf 1m91 en ik zit echt perfect gegoten in de zetels, ik vind ze niet te hoog staan imho

Je bent daarstraks toch niet toevallig voorbij de garage gepasseerd?
                  ineens 2 blauwe Focus ST's gestopt bij ons...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
                    mja, ik ben zelf 1m91 en ik zit echt perfect gegoten in de zetels, ik vind ze niet te hoog staan imho

Je bent daarstraks toch niet toevallig voorbij de garage gepasseerd?
                    ineens 2 blauwe Focus ST's gestopt bij ons...
                    Héhé, nee ... Turnhout is nogal ver om toevallig zomaar eens te stoppen.
                    Ben van omgeving Gent (Merelbeke).

Er moet blijkbaar schot in de zaak komen wat betreft afleveren van de eerste RS'kes aan Belgische eigenaars, want op het fordclub-forum verkoopt er iemand zijn Fiesta ST (via garage) en heeft de prijs laten zakken omdat hij van die wagen af wil tegen dat zijn RS geleverd wordt.

(is trouwens een koopje, staat nu €10.500 geprijsd, is wel 3 jaar oud maar heeft nog maar 8.500 km op de teller en in nieuwstaat!)

Comment

Comment

• Nog een paar...

Comment

• ge krijgt wel veel voor u geld vind ik.

35k € voor 350pk (of was t nu 360pk)

da kan tellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
                            ge krijgt wel veel voor u geld vind ik.

da kan tellen.
                            305pk

Comment

• kan op elke focus hoor, is van een tuningfirma inpro.
                              wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                305pk
                                En 32,5k eur

Maar is zeker veel waar voor uw geld ja, zou wel eens de opvolger van m'n huidige kar kunnen worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door \/\/outer Bekijk Berichten
                                  En 32,5k eur

Maar is zeker veel waar voor uw geld ja,
                                  Inderdaad.

Comment

• van welke kant zijt ge van gent , ik ben van gentbrugge anders kom ik ne keer voorbij brullen met mijne rs , moet wel nog ongeveer 1 maand wachten als het meezit?

Comment

• [quote=SPEEDMAN;3346498]ge krijgt wel veel voor u geld vind ik.

da kan tellen.[/quote

ik ben van gentbrugge , anders passeer ik eens met mijne RS maar moet nog ongeveer1 maand wachten als alles meezit

Comment

• @Gizmo passeer dan ook eens aan de tentoonstellingslaan en stop daar is dan kank der ook van geniete
                                        BMW 118D E87 M-pack

Comment

Working...
                                        X