Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• In Autovisie (edit : of was 't nu Autoreview) tracktest met oa deze RS. In de bochtensecties even snel als een M6 ! Zelfs een Exige S Cup is amper sneller.

Verhouding efficiëntie op circuit/prijs ZEER sterk !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
      Veel moeite? das gewoon op PRT SCR drukken
      En ik kom tenminste af met deftige feiten, en niet zomaar onnozele posts.
      Euh kom je altijd af met feiten? Waarzijn uw feiten dan ivm het feit dat topgear de RS een ronnybak zou vinden Kom vriend ... Posten die handel.

En eigenlijk inderdaad belachelijk dat je maar wilt tonen dat je Porsche sneller is dan een Focus. Zou erg zijn voor een auto die 3 * zoveel kost als dat niet zo is niet?

Btw, ga eens op circuiten racen, dan nog eens zien ( rechtdoor rijden kan iedereen, idem voor de DSG effe laten launchen ... ).
      En al zeker in de regen, dan rijdt de Focus rondjes rond pappie zijn Porsche En ja dat weet ik van een Porsche eigenaar zelf: die zei dat hij met zijn 997 carrera 2 in de regen op trackdays een clio RS zelfs niet bijhoudt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
        In Autovisie (edit : of was 't nu Autoreview) tracktest met oa deze RS. In de bochtensecties even snel als een M6 ! Zelfs een Exige S Cup is amper sneller.

Verhouding efficiëntie op circuit/prijs ZEER sterk !
        Het schijnt. Zou alleen niet echt een aanrader zijn als daily ride. Too bad, maar enigszins logisch.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
          Het schijnt. Zou alleen niet echt een aanrader zijn als daily ride. Too bad, maar enigszins logisch.
          Bron?

Ik lees hier en daar net van wel. Dat hij echt van twee werelden thuis is.

Comment

• Tja, echt zacht rijden zal hij niet doen

Ik vind dat bij m'n Cupra er al lichtjes over, ge ligt heel de tijd te hobbelen in dat ding

Comment

Jah, da kun je van alle hot hatchen zeggen he. Wie sportief wil rijden, neemt dit erbij. Ik ken maar 1 hot hatch die ik niet zou willen als daily en das de Megane R26R. Dat is gewoon trackdayspeelgoed pur sang...
              sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Lees men post nog eens
                Ik zei: al zijn dit enkel cijfertjes (en btw: in praktijk is de P sneller, de Ford weet ik niet)
                Als je niets weet over de Ford....in vergelijking met WAT is de P dan sneller?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                  Als je niets weet over de Ford....in vergelijking met WAT is de P dan sneller?
                  De Pé (???) is sneller dan zijn cijfertjes..

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                  cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
                    Tja, echt zacht rijden zal hij niet doen

Ik vind dat bij m'n Cupra er al lichtjes over, ge ligt heel de tijd te hobbelen in dat ding
                    Heerlijk toch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP Bekijk Berichten
                      De Pé (???) is sneller dan zijn cijfertjes..
                      Hij is wel een talent in zichzelf duidelijk maken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                        Hij is wel een talent in zichzelf duidelijk maken.
                        Hij heeft vooral duidelijk gemaakt dat die cijfertjes dus niks bewijzen.

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                        cc

Comment

Ligt er maar aan wat uw eisen zijn. Voor hoe hard hij gaat zou hij nog wel comfortabel zijn. Ge moet het er atlijd wel bijnemen bij dat soort auto en tis deel van de charmes

Comment

• Een rs als daily ride awel ja met plezier!
                            Zoals werner al gezegd heeft op circuit is het verlopig niet wat het moet zijn dus voor alledaags gebruik met goed optrekken en bochten nemen is dit zeker het geld waard!
                            En over dat offtopic gedoe van porsch en al de rest tja iedereen betaald wat zijn portomonee toelaat en zijn goesting is. Als hij dan niet of wel zo goed gaat als ne andere die helft van zijn waarde is dan moet je niet klagen of zagen en gewoon accepteren en er iets aan doen!
                            Die spoilers van de rs maken gewoon het hele concept af!

Comment

In die test roemen ze nochtans juist 't feit dat hij wel een goede daily is

Comment

Dit zijn maar cijfertjes natuurlijk.. ( Porsche tijdens zonder sport plus, en in de praktijk zijn ze wat sneller dan op papier)

Enkel in de hernemingen is hij sneller, maar zowel de P als de RS hernemen niet in 5 of 6 maar in 3de
                                Over welke Porsche heb je het hier?? Ik vermoed dat de rechtse kolom de RS moet zijn?
                                PS: trek u niks aan van al dat gezeik van de anderen
                                Last edited by ; 23/07/2009, 21:33.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
                                  Daar moet ik je ongelijk in geven...
                                  Dan rij je niet snel genoeg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                    Dan rij je niet snel genoeg
                                    Hield gij u niet altijd aan de snelheidsregels omdat de flikken u anders zeker gaan pakken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                                      Bron?

Ik lees hier en daar net van wel. Dat hij echt van twee werelden thuis is.
                                      Top Gear Magazine (NL) van juli.

Is een test met de Golf GTI, MCS JCW en Abarth 500 (de versie met 160 pk).

De GTI zou de beste all rounder zijn. De MCS JCW vonden ze de slechtste van de vier. Zou te "vrouwelijk" rijden. :o

OK, TG is nu niet direct een zeer objectief magazine natuurlijk.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                        Hield gij u niet altijd aan de snelheidsregels omdat de flikken u anders zeker gaan pakken?
                                        Ik had het in deze over rijden op circuit, mijn beste.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                          Ik had het in deze over rijden op circuit, mijn beste.
                                          aahja, ik linkte u reply met de verkeerde post, namelijk met die van de dagelijkse bruikbaarheid.

Comment

Working...
                                          X