Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
.de motor liep direkt heet he,niet de remmen...ik heb nog nooit problemen gehad ivm koeling vd motor op circuit maar met de Rs direkt..heb met een motorist van colsoul gesproken en die zei me dat ze wss de koeling of thermostaathuis te klein berekend hebben ..
trouwens ford prijst de Rs aan als een wagen die thuis hoort op circuit...dat ze er dan maar vlug bijzetten maar niet langer als 10 minuten..ik vind dit echt niet kunnen...
Ah OK, dan kon je gewoon niet lang genoeg snel genoeg rijden om uw remmen te oververhitten
ja, da's wel klote dan.
Maar als je op hot hatches in het algemeen doelt dan valt dat nog mee.
Aan een Clio RS ziet een leek weinig, een Golf GTI is een Golf.. en een Mazda 3 MPS is een gewone Mazda voor de leek.
Aan een Clio RS ziet een leek weinig, een Golf GTI is een Golf.. en een Mazda 3 MPS is een gewone Mazda voor de leek.
voor mij staat de Focus RS toch nog een trapje hoger dan de Golf GTI of de Clio RS en gaat hij eerder richting evo-land.
Met 305Pk gaat hij eerder richting porsche-land, toch kwa prestaties en hernemingen zeker. Boxter en zelfs Carrera 2 mogen hun schoenen uitkuisen om die te volgen, peins ik.
Met 305Pk gaat hij eerder richting porsche-land, toch kwa prestaties en hernemingen zeker. Boxter en zelfs Carrera 2 mogen hun schoenen uitkuisen om die te volgen, peins ik.
Sgoed... kben eens benieuwd
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment