Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Kristof D Bekijk Berichten
    al op zolder gezete?
    en ja lichte vracht mag je echt niet doen... voor die enkele kg's
    voor die kg's zou ik het ook niet doen, eerder voor de 5000 euro BIV en jaarlijkse rijtaks te ontlopen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten
      voor die kg's zou ik het ook niet doen, eerder voor de 5000 euro BIV en jaarlijkse rijtaks te ontlopen
      Ik zou het ook doen, je spaart 5K uit en ik heb in het laatste jaar misschien 10 keer iemand vervoerd op de achterbank...
      sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
        Ik zou het ook doen, je spaart 5K uit en ik heb in het laatste jaar misschien 10 keer iemand vervoerd op de achterbank...
        amaai das veel, ik heb men auto nu bijna 2,5j en heb daar nog maar 1x iemand vervoert voor 5km ofzo iets. Mss handig als ik hem wil verkopen om in de advertentie te zetten dat hij nog een nieuwe achterbank heeft.

Wat ik mij dan afvraag: Als je die nu zou inschrijve als lichte vracht, dan hebt ge toch verlies van effect van gewicht enz? blijft het weggedrag, geluid, enz hetzelfde?
        Heb toch wel men vragen ivm het uihalen van die achterbank enz
        BMW 118D E87 M-pack

Comment

• juist nog eens ff getest tegen de cupra...pffff.de focus voelt echt snel aan..maar de cupra rijd er gewoon van weg precies of ie stilstaat..dan de test gedaan op het stuk waar ik altijd snelheid vergelijk van wagens...dus met dezelfde snelheid vertrokken en exact dezelfde plaats snelheid vergeleken..waar de cupra 225 deed....daar deed de Rs 200 ik had gezegd van niet te chippen maar bij deze trek ik mijn woorden in...fuck seg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TDCi Bekijk Berichten
            amaai das veel, ik heb men auto nu bijna 2,5j en heb daar nog maar 1x iemand vervoert voor 5km ofzo iets. Mss handig als ik hem wil verkopen om in de advertentie te zetten dat hij nog een nieuwe achterbank heeft.

Wat ik mij dan afvraag: Als je die nu zou inschrijve als lichte vracht, dan hebt ge toch verlies van effect van gewicht enz? blijft het weggedrag, geluid, enz hetzelfde?
            Heb toch wel men vragen ivm het uihalen van die achterbank enz
            leg de achterbank eens neer en je weet direct of het geluid dan anders klinkt. Erger lijkt mij het verlies in stijfheid. Toen ik ooit voor een WRX ging heb ik afgehaakt omdat je de achterbank niet neer kon klappen (heb dat nodig om mijn fiets erin te leggen) en Subaru vertelde mij toen dat ze een vaste bank prefereerden omwille van de verbeterde stijfheid van de auto

Comment

• Als een achterbank nu ook al een functie heeft om de torsiestijfheid te bevorderen is het ver gekomen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
                juist nog eens ff getest tegen de cupra...pffff.de focus voelt echt snel aan..maar de cupra rijd er gewoon van weg precies of ie stilstaat..dan de test gedaan op het stuk waar ik altijd snelheid vergelijk van wagens...dus met dezelfde snelheid vertrokken en exact dezelfde plaats snelheid vergeleken..waar de cupra 225 deed....daar deed de Rs 200 ik had gezegd van niet te chippen maar bij deze trek ik mijn woorden in...fuck seg
                Aha, misschien ben ik dan nog rapper dan uwe focus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten
                  Aha, misschien ben ik dan nog rapper dan uwe focus
                  tot 80 a 100 denk ik dat de Rs licht in het voordeel gaat zijn,daarna kom je er gegarandeerd over op een rechte lijn..in de bochten is de Rs wel superieur tov bv de cupra

Comment

• The chase is on around the Millbrook testing ground. For more Renault news and reviews visithttp://www.autocar.co.uk/renault/

leuk filmpje van Focus RS tegen een Clio RS. Clio kan verassend goed volgen. Let op de jump bij 2.20

groeten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                      Als een achterbank nu ook al een functie heeft om de torsiestijfheid te bevorderen is het ver gekomen
                      Dat is wat men bij Subaru beweerd. En ik denk wel dat het klopt. Alfa zegt ook iets dergelijks over hun 156

Comment

• Dat beweert men misschien om mensen op andere gedachten te brengen en hen te doen afzien van de conversie naar lichte vracht.

Comment

• Ik ben vandaag es prijs gaan vragen bij Ford voor een RS. Ik stond verbaasd welke korting ik kreeg (oa speciale korting voor journalist te zijn ), mss dat dit een leuke opvolger kan worden voor de Leon, eerst zien hoe de testrit begin aug verloopt.

Er stonden bij de Ford garage trouwens 3 RS'en klaar voor levering, twee blauwe en een witte... Levering voor een nieuwe is nu 22 weken...
                          sigpic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                            Dat beweert men misschien om mensen op andere gedachten te brengen en hen te doen afzien van de conversie naar lichte vracht.
                            Lichte vracht interesseerde me niet, ik wou m'n fiets erin leggen. Idem voor de Alfa. Jammer, want ik had graag zo'n WRX gehad, toen.
                            Feit is wel dat men met een vaste bank een extra verstevigingsbuis heeft op schouderhoogte achteraan, dus slechter zal het in alle geval niet zijn.

Comment

• + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Anti-lag

Comment

• ZIEK.

Comment

• Wel niet echt gezond voor de duurzaamheid van de motor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
                                      Wel niet echt gezond voor de duurzaamheid van de motor
                                      De motor zal daar niet zoveel last van hebben, eerder de turbo.
                                      En hij staat ook niet zolang ingesteld blijkbaar, dus dat zal allemaal nog wel meevallen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                        De motor zal daar niet zoveel last van hebben, eerder de turbo.
                                        En hij staat ook niet zolang ingesteld blijkbaar, dus dat zal allemaal nog wel meevallen
                                        Ach zo, had ik dat geweten toen ik mijn Sti nog had

+ YouTube Video

Comment

• Hoe valt het verbruik mee van de RS eigenaars hier op het forum? Zowel bij normaal rijgedrag, autosnelweg, sportief rijgedrag...?
                                          sigpic

Comment

Working...
                                          X