Oorspronkelijk geplaatst door Kristof D
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Focus RS
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichtenvoor die kg's zou ik het ook niet doen, eerder voor de 5000 euro BIV en jaarlijkse rijtaks te ontlopensigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk BerichtenIk zou het ook doen, je spaart 5K uit en ik heb in het laatste jaar misschien 10 keer iemand vervoerd op de achterbank...
Wat ik mij dan afvraag: Als je die nu zou inschrijve als lichte vracht, dan hebt ge toch verlies van effect van gewicht enz? blijft het weggedrag, geluid, enz hetzelfde?
Heb toch wel men vragen ivm het uihalen van die achterbank enzBMW 118D E87 M-pack
Comment
-
juist nog eens ff getest tegen de cupra...pffff.de focus voelt echt snel aan..maar de cupra rijd er gewoon van weg precies of ie stilstaat..dan de test gedaan op het stuk waar ik altijd snelheid vergelijk van wagens...dus met dezelfde snelheid vertrokken en exact dezelfde plaats snelheid vergeleken..waar de cupra 225 deed....daar deed de Rs 200ik had gezegd van niet te chippen maar bij deze trek ik mijn woorden in...fuck seg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TDCi Bekijk Berichtenamaai das veel, ik heb men auto nu bijna 2,5j en heb daar nog maar 1x iemand vervoert voor 5km ofzo iets. Mss handig als ik hem wil verkopen om in de advertentie te zetten dat hij nog een nieuwe achterbank heeft.
Wat ik mij dan afvraag: Als je die nu zou inschrijve als lichte vracht, dan hebt ge toch verlies van effect van gewicht enz? blijft het weggedrag, geluid, enz hetzelfde?
Heb toch wel men vragen ivm het uihalen van die achterbank enz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichtenjuist nog eens ff getest tegen de cupra...pffff.de focus voelt echt snel aan..maar de cupra rijd er gewoon van weg precies of ie stilstaat..dan de test gedaan op het stuk waar ik altijd snelheid vergelijk van wagens...dus met dezelfde snelheid vertrokken en exact dezelfde plaats snelheid vergeleken..waar de cupra 225 deed....daar deed de Rs 200ik had gezegd van niet te chippen maar bij deze trek ik mijn woorden in...fuck seg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk BerichtenAha, misschien ben ik dan nog rapper dan uwe focus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenAls een achterbank nu ook al een functie heeft om de torsiestijfheid te bevorderen is het ver gekomen
Comment
-
Ik ben vandaag es prijs gaan vragen bij Ford voor een RS. Ik stond verbaasd welke korting ik kreeg (oa speciale korting voor journalist te zijn), mss dat dit een leuke opvolger kan worden voor de Leon, eerst zien hoe de testrit begin aug verloopt.
Er stonden bij de Ford garage trouwens 3 RS'en klaar voor levering, twee blauwe en een witte... Levering voor een nieuwe is nu 22 weken...sigpic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenDat beweert men misschien om mensen op andere gedachten te brengen en hen te doen afzien van de conversie naar lichte vracht.
Feit is wel dat men met een vaste bank een extra verstevigingsbuis heeft op schouderhoogte achteraan, dus slechter zal het in alle geval niet zijn.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenWel niet echt gezond voor de duurzaamheid van de motor
En hij staat ook niet zolang ingesteld blijkbaar, dus dat zal allemaal nog wel meevallen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenDe motor zal daar niet zoveel last van hebben, eerder de turbo.
En hij staat ook niet zolang ingesteld blijkbaar, dus dat zal allemaal nog wel meevallen
+ YouTube Video
Comment
-
Hoe valt het verbruik mee van de RS eigenaars hier op het forum? Zowel bij normaal rijgedrag, autosnelweg, sportief rijgedrag...?sigpic
Comment
Comment