Vraagje; de focus ST, krijg je die motor ook zo krachtig?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Focus RS
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk BerichtenVraagje; de focus ST, krijg je die motor ook zo krachtig?
http://www.pumaspeed.co.uk/showdetails.php?id=566
Comment
-
Heb gehoord van mijn garage dat ze de bestellingen niet kunnen volgen van de RS ,ze hadden niet gedacht dat het zo een succes ging worden (verkoopt gelijk warme broodjes) . Toch bij heel wat mensen geen last van de slechte economie .De staatskas wordt toch nog een beetje bijgevuld door ons.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk BerichtenHeb gehoord van mijn garage dat ze de bestellingen niet kunnen volgen van de RS ,ze hadden niet gedacht dat het zo een succes ging worden (verkoopt gelijk warme broodjes) . Toch bij heel wat mensen geen last van de slechte economie .De staatskas wordt toch nog een beetje bijgevuld door ons.
En het is zoals ze in de eerste reviews zeggen hé, ongelofelijke value for money!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk BerichtenHoe , weet jij dat als ik het vragen mag ? Werk je bij ford , of van goede bronnen vernomen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Shoves Bekijk Berichten169 bestellingen binnen voorlopig in België
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenIs verkoper bij Ford.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk BerichtenHet zijn dan alleen bestellingen ,maar nog geen leveringen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rs driver Bekijk BerichtenFotos
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Shoves Bekijk Berichten169 bestellingen binnen voorlopig in België
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door '0DAVID0' Bekijk BerichtenAmai dat verkoopt nogal. Klopte het dan dat België er dit jaar maar 65 krijgt? Dan gaan er daar toch tussen zitten die heel lang moeten gaan wachten!
Comment
-
heb ook horen vertellen uit goede bron dat er 149 verkocht zijn al...en ik die dacht dat ik iets exclusiefs ging kopen..hahasnap ook ni goe wat ze bij ford alleml lullen..eerst zeiden ze dat er maar 14 kwamen..dan 60..en nu hoor ik dat er al 150 verkocht zijn..kan da ni goe geloven of begrijpen
Comment
-
Verkoopt inderdaad goed zo te zien.
Net zoals de Fiesta trouwens, die zie ik precies al op iedere straathoek
Ford Europe all the way
Het is inderdaad veel value for money. Alleen jammer dat de overheid er weer zoveel op moet hebben. Bah. Om nog maar te zwijgen telkens je aan de pomp staat (wat met een RS wel vaak het geval gaat zijn denk ik :p)
Comment
-
Ik heb mijn RS besteld de 7 januari, kheb vandaag bij mijn dealer geweest voor de eerste keer om is te gaan horen wanneer hij geleverd wordt. Hij zegt dat hij in de maand april geleverd wordt. Ik heb ook al een produktienummer
gehad maar nog geen chassisnr of bouwdatum, dit volgt in de loop van deze maand...hij zegt dat ik bij 1 van de eerste in belgie ben die besteld hebben. Hij zag alles na op zijn computer terwijl ik dit kon zien. Normaal heb ik hem voor het einde van april zegt hij, dus ik ben benieuwd...Als je nu een RS besteld moet je al wachten tot volgend jaar, ze hadden het niet verwacht dat RS zo goed ging verkopen.
Comment
Comment