Oorspronkelijk geplaatst door newadrieke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Focus RS
Collapse
X
-
Focus Rs Gespot In Het Gentse
Oorspronkelijk geplaatst door fantaflesdopke Bekijk BerichtenNee, in het Gentse ...
Comment
-
Focus Rs
Oorspronkelijk geplaatst door fantaflesdopke Bekijk BerichtenIs een Ford-garagehouder in het Gentse (Merelbeke) die eentje besteld heeft, ik denk niet dat er al een RS gespot werd hier in de omgeving ... Nog 2-3 maanden geduld
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenBen jij een beetje doof?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk BerichtenJA IK WEET HET MOET GEDULD HEBBEN MAAR IK VERLANG ER GEWOON NAAR OM ER MEE TE RIJDEN . MAAR MIJN BROER WERKT BIJ FORD NORMAAL WORD HIJ GELEVERD EIND MAART BEGIN APRIL . EN VAN WAAR ZIJT GIJ VAN MERELBEKE OF OMSTREKEN IK BEN VAN GENTBRUGGE.
Heb jij een exemplaar besteld? Bij welke garage werkt uw broer?
Ik woon in Merelbeke ja ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fantaflesdopke Bekijk BerichtenHeb jij een exemplaar besteld? Bij welke garage werkt uw broer?
dat mag ik niet zeggen , maar gezult me dan veel zien rond rijden in de buurt , ge moet dan maar ne keer zwaaien als ik passeer .'k zal dan wel weer zwaaien en natuurlijk ne keer stoppen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fantaflesdopke Bekijk BerichtenHeb jij een exemplaar besteld? Bij welke garage werkt uw broer?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fantaflesdopke Bekijk BerichtenMijn daily is een blauwe Focus ST, maar bij lekker weer en vrije tijd kan dat een oranje Lotus zijn ja ...co-ownership is handig!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichtendeel jij dan ne wagen met iemand?hoe gaat da in ze werk?duidelijke afspraken etc..?
De laatste die ermee gereden heeft wast de wagen als hij smerig zou zijn, en je laat hem nooit achter in de garage met een bijna lege tank.
Delen doe ik met mijn vader, we waren beide al 10 jaar aan het twijfelen of er ooit zoiets in huis zou komen, en hebben dan toch samen de stap gezet (voor hij te oud en stijf is om in een Lotus te kruipen). Aan het kleur kan je wel merken wie daar de keuze heeft gemaakt denk ik ...
Maar het ging hier over de Focus RS hé ...
Comment
-
Rating:
FIRST OPINION
It's been a long time since the last Focus RS – and enthusiasts have been waiting with bated breath for a new model. So has Ford scored a hit? Well, even from the passenger seat, it’s clear that the newcomer delivers in every way. The engineers have done an amazing job. It’s got storming performance, amazing handling and grip, but also real character thanks to that charismatic five-cylinder engine. It’s also a true dual-purpose machine, with refined road manners for when you don’t want to go fast. We can’t wait to drive it ourselves!
Bron: [www.autoexpress.co.uk]Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk BerichtenZijn er ook mensen die een RS kopen en die niet bij Ford werken?
das een strikvraag zeker
Comment
Comment