Oorspronkelijk geplaatst door ac.88
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Focus RS
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TDCi Bekijk BerichtenWanneer worden die RSkes hier geleverd eh?
Mvg,=================
2016 Skoda Octavia RS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rs driver Bekijk BerichtenNog 2 fotos eentje bewerkt me photoshop...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenoch god, wie da?
En er is maar 1 Ford-garage in die gemeente.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenEen niet metallic auto MOET niet metallic velgen hebben. Dit is dus zeker en vast goedgekeurd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDus titaniumkleur mag ni?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenEen niet metallic auto MOET niet metallic velgen hebben. Dit is dus zeker en vast goedgekeurd.
Comment
-
deze (model/type) wagen heb ik mogen rijden bij cobelfrett...de in-uitvoer haven bij vlissingen/middelburg voor auto's die onder andere naar engeland gaan.
Rechts het stuur.
machtig deze wagens
als je kijkt naar de interieur. met al die extra metertjes...manmanman....
was alleen wel even schrikken. ik dacht dat het een normale focus was... maar niet de RS versie.
als je van zo een auto opeens overstapt naar de normale focus dan vind je die auto's rete traag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eland-Runner Bekijk Berichtenwas alleen wel even schrikken. ik dacht dat het een normale focus was... maar niet de RS versieBMW 118D E87 M-pack
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TDCi Bekijk BerichtenDat merk je toch onmiddellijk? ook al genoeg gedronken toen zeker?
waar slaat dat nou weer op?
als autorijder bij cobelfret kom je niet eens op het terrein als je maar een druppel op hebt.
en als je nagaat dat op een rustige nacht/dag ca 3500 auto's op een boot gaan. dan kijk je niet meer zo naar de auto zelf.
dus zeur NIET!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eland-Runner Bekijk Berichtenals je van zo een auto opeens overstapt naar de normale focus dan vind je die auto's rete traag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichteneffe trekken op koude motor met iemand anders zijn wagen
dus zeur NIET!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eland-Runner Bekijk Berichtenwaar slaat dat nou weer op?
als autorijder bij cobelfret kom je niet eens op het terrein als je maar een druppel op hebt.
en als je nagaat dat op een rustige nacht/dag ca 3500 auto's op een boot gaan. dan kijk je niet meer zo naar de auto zelf.
dus zeur NIET!
Tis toch logisch dat ge een verschil ziet tussen een gewone focus en een RS? vandaar mijn bericht. Niet altijd alles letterlijk nemen wat iemand zegt, mss een gouden raad eer ge terug zo'n reacties gaat posten.Last edited by Jona86; 11/02/2009, 18:03.BMW 118D E87 M-pack
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TDCi Bekijk BerichtenTis toch logisch dat ge een verschil ziet tussen een gewone focus en een RS?
Mvg,=================
2016 Skoda Octavia RS
Comment
-
het is eenmaal een feit dat het allemaal snel moet gebeuren...en het is echt milimeterwerk wat betreft inparkeren...gelukkig hebben we daarvoor een stuward die ons helpt met inparkeren.
en wat betreft volgas met koude motor...
ja dat gebeurd. zelf houd ik mij nog bijhoorlijk in. maar er zijn er een paar bij die het nodig vinden om met gillende banden te vertrekken.....
en als je dagelijks in 50 tot 100 wagens zit dan let je echt niet meer op details. want dan komt elke auto hetzelfde voor.
je hebt eigenlijk geen tijd om te kijken wat voor auto het is. je loopt een rondje om de auto om te kijken of er geen deuken in zitten door wie dan ook. sommigen staan de accupolen van af gekoppeld...die moet je later dan weer aankoppelen.
hoe het te werk gaat...je word met een busje met 10 tot 15 man naar de auto's gebracht. je krijgt een stikker mee met daarop de wagennummer. je controlleerd de cijfers. plakt de stikker op de stuur. en kijkt of hij start. dan rijd je naar de boot in de auto. als je hem geparkeerd hebt stap je als een speer in de busje voor de volgende groepje auto's. en dit gebeurd in een tijdsbestek van 10 minuten...
en wat betreft het wegscheuren met koude motor. de pakkans dat je betrapt word daarop is zeer groot. en je krijgt dan ook een waarschuwing...dit is eenmalig...als je dan denkt dat nog eens te kunnen doen is het meteen vertrekken.. en geloof me..je komt er een half jaar niet het terrein op.
de enigste waar ik ook soms een hekel aan hem zijn de ''brekers''....die moeten een auto uitparkeren die in een rijtje zitten. en dat gaat echt niet leuk aan toe. diesel of naft wagens worden dan in hun toeren gejaagd.
maar reken erop dat de hoeveelheid uitgeladen wagens ook weer geladen moeten worden. dus stel er gaan er 4000 eruit. moeten er ook weer 4000 erin.
grootste boot waarmee ik samen met de ploeg wagens moest beladen was ook 9.500 wagens. en dat X2....
dus daarom dat ik zeg dat het me niet opgevallen was. dat ik in een RS stapte.
Comment
-
weet niet hoe het bij andere merken zit maar bij fiat e.d. zit er een transitmodus op waarbij men de niet belangrijke electrische componenten als radio e.d. niet kan gebruiken. tevens zit er ook een toerentalbegrenzing op.
in de garage moeten we die dan resetten aan de computer
is in alle geval niet slecht. zo weet je dat er niemand volgas mee gegeven heeft
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichtenweet niet hoe het bij andere merken zit maar bij fiat e.d. zit er een transitmodus op waarbij men de niet belangrijke electrische componenten als radio e.d. niet kan gebruiken.(zonder aan de computer te moeten hangen)
Mvg,=================
2016 Skoda Octavia RS
Comment
Comment