Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ze zijn dus belange nog niet uitverkocht. Ik dacht dat er eerst beslist was maar een beperkt aantal te produceren ?
Het opzet was dacht ik om er 8000 stuks van te maken, de helft in 2009 en de andere helft in 2010 ...
De vraag is wel bijzonder groot, dus wie weet voelt men zich bij Ford geneigd er toch meer op de band te zetten. Ofwel maakt met nog een limited production run na die eerste 8000, een speciale reeks met enkele andere details ofzo. Ze zouden wel durven ...
Hoe wordt zo'n verliesvermogenmeting dan gedaan? Men kan toch niet aan de krukas meten?
Bij een Dyno-run wordt de wagen eerst tot zijn max rpm gedreven en laten ze hem dan in versnelling met 0 throttle "uitbollen". Tijdens het uitbollen kan je de weerstand meten. Deze is dan weerstand van de krukas tot de dyno. Hiervan neem je dan de interne weerstand van de dyno in vermindering die je kan meten opvoorhand.
ja..goeie kwaliteit maar vrij duur..gaat ge e ander uitlaat steken ?
Eindelijk mijn downpipe van mongoose is toegekomen na 3 weken. Maar de lassen zijn gedaan door een amateurlasser. Zal er eens moeten overlassen met mijn tig-post op het werk en de lassen eens goed beitsen en opkuisen.
ja..goeie kwaliteit maar vrij duur..gaat ge e ander uitlaat steken ?
ik zou wel willen maar die voor de mazda zijn voor de mazdaspeed gemaakt, en dat ding is 2.5 cm langer achteraan (dikkere bumper verplicht in de US) dan de MPS
Dus die pijp (en het IS een DIKKE pijp) zou er wat uitsteken. Pasvorm en geluid zijn perfect bij GReddy lees ik overal .
Prijs valt nog mee. Voor 570€ bij Custom Import Arts.
Eindelijk mijn downpipe van mongoose is toegekomen na 3 weken. Maar de lassen zijn gedaan door een amateurlasser. Zal er eens moeten overlassen met mijn tig-post op het werk en de lassen eens goed beitsen en opkuisen.
Nice to know dat je met een TIG overweg kunt.. kan je ook titanium lassen ?
Kheb in Essen goe geinformeerd en bij mij wordt het een milltek. Das wel goede kwaliteit amai, invoerder van milltek in duitsland staat daar met focus RS en TT RS, keivriendelijke mensen en veel informatie gehad. Ik laat wel alles ineens doen, chiptuning en uitlaat en intercooler en luchtinlaat en injectoren ook waarschijnlijk...da zullen we wel voelen zeker
dat zal daar blazen worden met al die mods.
Is de standaard turbo ok met een minder restrictieve downpipe?? Ik hoor zo links en rechts dat de turbo daar onder te lijden heeft door de lagere tegendruk . Iemand die weet hoe het juist zit
Kheb in Essen goe geinformeerd en bij mij wordt het een milltek. Das wel goede kwaliteit amai, invoerder van milltek in duitsland staat daar met focus RS en TT RS, keivriendelijke mensen en veel informatie gehad. Ik laat wel alles ineens doen, chiptuning en uitlaat en intercooler en luchtinlaat en injectoren ook waarschijnlijk...da zullen we wel voelen zeker
Dus ge gaat voor de 385pk gaan .Ja maat , met win for life gewonnen , dat is zomaar een kleine 4000 euro voor alles
Dus ge gaat voor de 385pk gaan .Ja maat , met win for life gewonnen , dat is zomaar een kleine 4000 euro voor alles
Haha, nee ik werk daar hard voor, ge moet er iets voor over hebben he . Ik ga het nu nog ni laten doen met de winter voor de deur. Ik denk april mei ofzo, als het beter weer wordt en dan is de RS ook wa meer ingereden. Ik rij er bijna niet mee, staat soms 2 weken stil, met mijn werk, en in de winter met al da zout komt hij zeker ni buiten...
Ben er ook ni mee naar Essen gereden, we waren met 5 personen in totaal, en de RS is een vierzitter, dus...
Haha, nee ik werk daar hard voor, ge moet er iets voor over hebben he . Ik ga het nu nog ni laten doen met de winter voor de deur. Ik denk april mei ofzo, als het beter weer wordt en dan is de RS ook wa meer ingereden. Ik rij er bijna niet mee, staat soms 2 weken stil, met mijn werk, en in de winter met al da zout komt hij zeker ni buiten...
Ben er ook ni mee naar Essen gereden, we waren met 5 personen in totaal, en de RS is een vierzitter, dus...
Mss een discount vragen als we met twee zijn
En die kiekens van pumabuild hebben een downpipe van Piper verzonden in plaats van één van mongoose. Morgen gaat hij eronder en de rest word ook onderhanden genomen, je weet wel wat hé. Heb ook nog niks gehoord van van den eynde !!! Zal wat problemen hebben denk ik
Comment