Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Welke tijd had de Megane R26.R nu weer neergezet? 8.27?
      En maar zagen dat de Focus RS geen tracktool was ...

Zo ziet ge maar hé, deftige banden (en een maatje kleiner) maken een groot verschil ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fantaflesdopke Bekijk Berichten
        Welke tijd had de Megane R26.R nu weer neergezet? 8.27?
        En maar zagen dat de Focus RS geen tracktool was ...

Zo ziet ge maar hé, deftige banden (en een maatje kleiner) maken een groot verschil ...
        Echt indrukwekkend rondje
        Kent blijkbaar heel goed het circuit en gebruikt echt de volledige breedte van het circuit ,
        echt maf , wil wel eens meerijden met diene gast ,moet echt ne kick geven
        Allé de 19'' inruilen voor 18''

Comment

• ja die gast kan wel een stukje rijden op de continentals reed ik 8.51 ..banden waren vooraan wel totaal om zeep..en met de kumhos heb ik da laatste keer van brug tot brug 8.44 gereden .;maar denk niet dat ik er niet al te veel meer ga afkrijgen zonder risicos te nemen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk Berichten
            Echt indrukwekkend rondje
            Valt wel tegen vind ik, de 330 pk TT-S van Raeder doet het in 7:49 min.
            En de TT RS waar ze aan werken zou het in 7:30-7:40 min moeten kunnen doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
              Valt wel tegen vind ik, de 330 pk TT-S van Raeder doet het in 7:49 min.
              En de TT RS waar ze aan werken zou het in 7:30-7:40 min moeten kunnen doen.
              ne tts en dan ook een ander beest e...

ik vin daje ze nie kan vergelijke maarja

Comment

• Wat zijn de algemene indrukken van de eigenaars hier? Zouden jullie het nog doen of zijn er aanpassingen die voor verbetering vatbaar zijn? Ben net zelf eens gaan informeren maar met wat + feedback geraak ik mss compleet overtuigd.

Comment

• koop de mijne ...dan kan ik een evo 10 kopen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mickymachien Bekijk Berichten
                    Wat zijn de algemene indrukken van de eigenaars hier? Zouden jullie het nog doen of zijn er aanpassingen die voor verbetering vatbaar zijn? Ben net zelf eens gaan informeren maar met wat + feedback geraak ik mss compleet overtuigd.
                    Wel merkwaardige aanpassingen ; 18 inch met 265/35 dunlop en dan achterbank weg en rolkooi in de plaats, wel de max, maar gene spek voor mijne bek. Is goed als je 2 wagens heb en de RS maar gebruikt voor op circuit. En later spreken ze nog van hem tot 380pk's en nog eens een rondje doen. Best nog wat wachten voor de RS te tunen , maar gekund al kijken voor de achterbak eruit te zwieren en een rolkooi te plaatsen en de velgen inruilen voor de 18 inch.
                    Prijslijstje; http://www.raeder-motorsport.de/html..._focus_rs.html
                    Last edited by ; 18/12/2009, 19:48.

Comment

Wat zijn de algemene indrukken van de eigenaars hier? Zouden jullie het nog doen of zijn er aanpassingen die voor verbetering vatbaar zijn? Ben net zelf eens gaan informeren maar met wat + feedback geraak ik mss compleet overtuigd.
                      ik ben ook wel benieuwd naar de bevindingen van de RS rijders hier na x aantal tijd hun wagen te hebben... overtuig ons aub (maar als er iets niet goed is, mag je het ook zeggen )

Comment

• Als je dit topic leest kan je toch al een en ander te weten komen.
                        De algemene indruk is zeker positief, motor haalt wel het opgegeven vermogen niet, maar het is een turbo motor dus heel gevoelig aan de temperatuur en het opbouwen van de run op een testbank.
                        verder kan bij doorgedreven circuit-gebruik de intercooler niet volgen .

Comment

• kan er ergens een testrit bekomen worden met deze wagen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
                            Ik denk dat het laatste zinnetje uit het artikel het helemaal samenvat.
                            Met zo'n vermogen heb ik toch ook liever een Mitsu Lancer Evo 7 of zo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                              Ik denk dat het laatste zinnetje uit het artikel het helemaal samenvat.
                              Met zo'n vermogen heb ik toch ook liever een Mitsu Lancer Evo 7 of zo.
                              Daar geef ik ze toch gelijk in, want probeer maar eens in zo'n weertje zoals nu te rijden met 401 pk's op je voorwielen, schiet er nu niet aan over om met 305pks te rijden in deze omstandigheden. Dan heb ik ook liever 4x4 aandrijving.

Comment

• Mijn hart bloedde toen ze gisteren in Top Gear die Evo aan frengen schoten.. what a waste of a good car

Comment

• Weet er niemand waar er een testwagen kan bekomen worden?

Comment

Mijn hart bloedde toen ze gisteren in Top Gear die Evo aan frengen schoten.. what a waste of a good car
                                    ²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²
                                    wel mooie aflevering met de RS

Comment

Weet er niemand waar er een testwagen kan bekomen worden?
                                      Bij Garage Cornelis in Hamme Mille staat er een witte in de vitrine. Met wat mooie woorden mag je er misschien eens inzitten.

Comment

Bij Garage Cornelis in Hamme Mille staat er een witte in de vitrine. Met wat mooie woorden mag je er misschien eens inzitten.
                                        Heb er al eens ingezeten maar een testrit is toch noodzakelijk vooraleer je beslist om te kopen. Ik dacht dat er hier mensen waren die wel een testrit gekregen hebben.

Comment

Working...
                                        X