Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Focus RS
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door fantaflesdopke Bekijk BerichtenWelke tijd had de Megane R26.R nu weer neergezet? 8.27?
En maar zagen dat de Focus RS geen tracktool was ...
Zo ziet ge maar hé, deftige banden (en een maatje kleiner) maken een groot verschil ...
Kent blijkbaar heel goed het circuit en gebruikt echt de volledige breedte van het circuit ,
echt maf , wil wel eens meerijden met diene gast ,moet echt ne kick geven
Allé de 19'' inruilen voor 18''
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk BerichtenEcht indrukwekkend rondje
En de TT RS waar ze aan werken zou het in 7:30-7:40 min moeten kunnen doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenValt wel tegen vind ik, de 330 pk TT-S van Raeder doet het in 7:49 min.
En de TT RS waar ze aan werken zou het in 7:30-7:40 min moeten kunnen doen.
ik vin daje ze nie kan vergelijke maarja
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mickymachien Bekijk BerichtenWat zijn de algemene indrukken van de eigenaars hier? Zouden jullie het nog doen of zijn er aanpassingen die voor verbetering vatbaar zijn? Ben net zelf eens gaan informeren maar met wat + feedback geraak ik mss compleet overtuigd.. Is goed als je 2 wagens heb en de RS maar gebruikt voor op circuit. En later spreken ze nog van hem tot 380pk's en nog eens een rondje doen. Best nog wat wachten voor de RS te tunen , maar gekund al kijken voor de achterbak eruit te zwieren en een rolkooi te plaatsen
en de velgen inruilen voor de 18 inch.
Prijslijstje; http://www.raeder-motorsport.de/html..._focus_rs.html
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mickymachien Bekijk BerichtenWat zijn de algemene indrukken van de eigenaars hier? Zouden jullie het nog doen of zijn er aanpassingen die voor verbetering vatbaar zijn? Ben net zelf eens gaan informeren maar met wat + feedback geraak ik mss compleet overtuigd.)
Comment
-
Als je dit topic leest kan je toch al een en ander te weten komen.
De algemene indruk is zeker positief, motor haalt wel het opgegeven vermogen niet, maar het is een turbo motor dus heel gevoelig aan de temperatuur en het opbouwen van de run op een testbank.
verder kan bij doorgedreven circuit-gebruik de intercooler niet volgen .
Comment
-
Ford Focus RS met 401pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
Met zo'n vermogen heb ik toch ook liever een Mitsu Lancer Evo 7 of zo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenIk denk dat het laatste zinnetje uit het artikel het helemaal samenvat.
Met zo'n vermogen heb ik toch ook liever een Mitsu Lancer Evo 7 of zo., want probeer maar eens in zo'n weertje zoals nu te rijden met 401 pk's op je voorwielen, schiet er nu niet aan over om met 305pks te rijden in deze omstandigheden. Dan heb ik ook liever 4x4 aandrijving
.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenMijn hart bloedde toen ze gisteren in Top Gear die Evo aan frengen schoten.. what a waste of a good car
wel mooie aflevering met de RS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mickymachien Bekijk BerichtenWeet er niemand waar er een testwagen kan bekomen worden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenBij Garage Cornelis in Hamme Mille staat er een witte in de vitrine. Met wat mooie woorden mag je er misschien eens inzitten.
Comment
Comment