Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door rs driver Bekijk Berichten
    He Werner, kheb gisteren uwe Lancer evo zien staan denk aan het rallycentrum in Landen, zou da kunnen? Waar hebt ge die witte velgen gekocht op uwe RS? En viel de prijs mee?
    gewoon laten spuiten zeker,zijn toch de standaardvelgen?
    btw erg knap die witte velgen,staat beter dan in titaniumgrey of zwart op zo ne rally imo

Comment

He Werner, kheb gisteren uwe Lancer evo zien staan denk aan het rallycentrum in Landen, zou da kunnen? Waar hebt ge die witte velgen gekocht op uwe RS? En viel de prijs mee?
      Hey maatje,

Hier anders velgen van brock ,je moet eens kijken naar de B21 en B24 http://www.kscimport.nl/upload/afbee...ock_B24-SG.jpg
      Last edited by ; 28/02/2010, 15:24.

Comment

• A la werner...

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk Berichten
          Hey maatje,

Hier anders velgen van brock ,je moet eens kijken naar de B21 en B24 http://www.kscimport.nl/upload/afbee...ock_B24-SG.jpg
          http://www.kscimport.nl/upload/afbee...k_B21-WMVP.jpg
          Tof buitenlandse importeur vermelden;

@ Werner indien interesse kom maar af .. we verdelen die naar alle Banden centrales
          Voor mijn forum buddies regel ik wel iets

Comment

• ik zoek anders nog iets voor m'n MPS. M'n wintervelgen beginnen af te bladderen.

8x17 ET46 als ik me niet vergis
            Last edited by ; 02/03/2010, 22:17.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fitti Bekijk Berichten
              hahahaha FEIT!

Comment

• Leuk leuk, deze namiddag stond ik met de M3 op de N60 in Oudenaarde te tanken aan de Q8 (aan dat rondpunt met die lelijke kaars/penis in 't midden) en toen ik wou vertrekken van de parking kwam er juist een blauwe mk2 RS aangereden. Hoewel ik eigenlijk richting Gent moest was de verleiding te groot om de RS te volgen en pm de een of andere reden had hij/zij iets door, want eens het rondpunt af was 't planken, en damn, dat hok gaat vooruit! Bij mij was het in ieder geval plankgas, en ik kwam niet dichter terwijl de RS niet uitliep. Toen we dan beetje verder even vertraagden en dan van 140 terug plankgas, was de RS wel lichtjes sneller. Spijtig dat hij bij 't volgende rondpunt eraf moest .

Comment

• RS gaat deze week binnen, Milltek uitlaat,Pro Alloy intercooler en software aanpassen. Zou rond de 370 pk moeten komen,ben benieuwd. Hou jullie op de hoogte

Comment

RS gaat deze week binnen, Milltek uitlaat,Pro Alloy intercooler en software aanpassen. Zou rond de 370 pk moeten komen,ben benieuwd. Hou jullie op de hoogte
                    Jammie!

Comment

RS gaat deze week binnen, Milltek uitlaat,Pro Alloy intercooler en software aanpassen. Zou rond de 370 pk moeten komen,ben benieuwd. Hou jullie op de hoogte
                      En dan eens uittesten hé hopelijk ga je dan mee dan kan ik eens jouw co-piloot zijn

Comment

En dan eens uittesten hé hopelijk ga je dan mee dan kan ik eens jouw co-piloot zijn

en ik piloot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
                          en ik piloot
                          Dat is goed , maar voor dat ga de moeten vragen aan rafke
                          Komt ge ook naar de trackday van skylimit?
                          Wil uwe evo ne keer zien , heb al wat fototjes en filmpje gezien op de trackday van ecuyers echt maf

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
                            en ik piloot

Das goe werner, dan word ik piloot van de evo
                            Gizmo rij maar mee he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichten
                              Is er reeds iemand succesvol in gelukt de RS om te bouwen tot lichte vracht? Zag enkele pagina's terug iemand dat ermee bezig is, maar had graag willen weten of er effectief al iemand het heeft klaargespeeld

Iemand hier al meer info over?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
                                Er is een lid van fordclub.be die ondertussen al rondrijdt met zijn RS lichte vracht ...
                                Het kan dus, maar duurt wel een aantal maanden om alle papieren rond te krijgen.

Comment

gaat perfect, collega van me een RS als LV al sinds september '09

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
                                    gaat perfect, collega van me een RS als LV al sinds september '09
                                    Zalig! Ik vind dat zo'n dikke kar Dat ik er mss ook wel zo eentje wil binnen een paar maanden... LV is dan wel handig om de BIV en taks wat te drukken

Kan je zo'n laadvloer gemakkelijk terug uitbouwen, of zit dat echt vast vast?

Comment

Zalig! Ik vind dat zo'n dikke kar Dat ik er mss ook wel zo eentje wil binnen een paar maanden... LV is dan wel handig om de BIV en taks wat te drukken

Kan je zo'n laadvloer gemakkelijk terug uitbouwen, of zit dat echt vast vast?

kun je terug uitbouwen hoor, die laadvloer.
                                      enkel ivm met die gordelpunten ben ik niet zeker , zal eens navragen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
                                        kun je terug uitbouwen hoor, die laadvloer.
                                        enkel ivm met die gordelpunten ben ik niet zeker , zal eens navragen..

Thx!!

Comment

RS is getuned !! Rijdt fenomenaal, groot verschil tegenover ervoor en de Milltek uitlaat klinkt NIET NORMAAL! Klinkt gelijk ne echte WRC, zo hard ploffen...bangelijk.
                                          RS heeft nu 384pk en 582nm koppel
                                          Gizmo wanneer rijdt ge mee?

Comment

Working...
                                          X