Oorspronkelijk geplaatst door Stancke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Focus RS
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mickymachien Bekijk BerichtenReeds verkocht, moeilijke zoektocht maar met wat geluk valt er wel iets uit de boom. Zijn er mensen die weten als je hem nadien nog kan ombouwen naar lichte vracht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mickymachien Bekijk BerichtenNiemand die toevallig weet als er nog een nieuwe te koop staat bij een concessiehouder of anderzijds de mogelijkheid heeft om hem in te schrijven als lichte vracht? Ik denk éénmaal ingeschreven als personenwagen achteraf de ombouw niet meer mogelijk is. zalige foto trouwens hierboven!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mickymachien Bekijk BerichtenReeds verkocht, moeilijke zoektocht maar met wat geluk valt er wel iets uit de boom. Zijn er mensen die weten als je hem nadien nog kan ombouwen naar lichte vracht.sigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mickymachien Bekijk BerichtenBedankt voor de tip maar ik betaal geen woekerprijzen. Een nieuwe zou nog het meest interessant zijn maar een betaalbare 2e hands als LV is ook zeker welkom.
Maw, geen korting....
Comment
-
Blijkbaar zou er terug een probleem zijn met de RS, zijn er mensen die er al van gehoord hebben?
Heb dit via mijn broer vernomen over dit probleem.
Onderwerp/Storing: Onregelmatig optredend vermogensverlies bij accelereren, storingsindicatielamp (MIL) brandt
Model:
Focus 2004.75 (07/2004–) Productiedatum: 06.02.2009-08.11.2009
Productiecode: 9U-9D
Assemblagefabriek: Saarlouis
Motor: 2.5L Duratec-RS (VI5)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Weytie Bekijk BerichtenMijne is geassembleerd in Januari 2010, dus geen last van
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Weytie Bekijk BerichtenEr moet toch een onderdeel zijn die fouten geeft, waardoor dit fenomeen optreed...
Bij Ford zouden ze toch moeten weten hoe of wat, tenzij ze het zelf nog niet weten
en indien nodig vervangen of verplaatsen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk BerichtenHet is de luchtkeerplaat die ze moeten vervangen en alle klemmen nazien op de darmen
en indien nodig vervangen of verplaatsen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Weytie Bekijk BerichtenWas da voor beest?
Als je het zwarte gedeelte verwijdert en kijkt dan ter hoogte van de inlaat van de airbox
dan moet er daar een plaat zitten , deze is vlak en wordt vervangen door een model
die een andere vorm heeft. Ik heb je een deel van de mail doorgestuurd maar weet niet of je de afbeeldingen kunt openen.
Comment
-
Je bedoeld die beschermplaat verwijderen die boven de inlaatsnorkel zit?
Daaronder zit er inderdaad een klein plastieken plaatje.
De inbox zuigt zijn lucht dus niet rechtstreeks aan achter de voorbumper,maar moet als het waren eerst een bocht maken.
Op aanraden van Bruno (shifttech) heb ik deze zelfs verwijdert, zo word de lucht rechtstreeks aangezogen in de airbox
Afbeeldingen kan ik niet zien in je mail.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Weytie Bekijk BerichtenJe bedoeld die beschermplaat verwijderen die boven de inlaatsnorkel zit?
Daaronder zit er inderdaad een klein plastieken plaatje.
De inbox zuigt zijn lucht dus niet rechtstreeks aan achter de voorbumper,maar moet als het waren eerst een bocht maken.
Op aanraden van Bruno (shifttech) heb ik deze zelfs verwijdert, zo word de lucht rechtstreeks aangezogen in de airbox
Afbeeldingen kan ik niet zien in je mail.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk BerichtenWaar blijven die FRS drivers, zie ze bijna nergens op TrackDays
Laat je eens gaan mannen...
Is nog nie echt deftig weer om trackdays te doen he
Comment
Comment