Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
    Heb nog een testrit gemaakt met een witte RS die bij MoveBrugge te koop stond. Geen idee of die daar nog staat (foto's staat hier ergens in het topic).
    Reeds verkocht, moeilijke zoektocht maar met wat geluk valt er wel iets uit de boom. Zijn er mensen die weten als je hem nadien nog kan ombouwen naar lichte vracht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mickymachien Bekijk Berichten
      Reeds verkocht, moeilijke zoektocht maar met wat geluk valt er wel iets uit de boom. Zijn er mensen die weten als je hem nadien nog kan ombouwen naar lichte vracht.
      Ik denk wel dat het mogelijk,die procedure kost een 1000€ als ik niet vergis

Comment

Niemand die toevallig weet als er nog een nieuwe te koop staat bij een concessiehouder of anderzijds de mogelijkheid heeft om hem in te schrijven als lichte vracht? Ik denk éénmaal ingeschreven als personenwagen achteraf de ombouw niet meer mogelijk is. zalige foto trouwens hierboven!
        AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
          Bedankt voor de tip maar ik betaal geen woekerprijzen. Een nieuwe zou nog het meest interessant zijn maar een betaalbare 2e hands als LV is ook zeker welkom.

Comment

Is perfect mogelijk...
            sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Bedankt voor de tip maar ik betaal geen woekerprijzen. Een nieuwe zou nog het meest interessant zijn maar een betaalbare 2e hands als LV is ook zeker welkom.
              Indien je nog ergens een nieuwe vind, reken dan maar dat je de officiele prijs zal betalen.
              Maw, geen korting....

Comment

• Blijkbaar zou er terug een probleem zijn met de RS, zijn er mensen die er al van gehoord hebben?
                Heb dit via mijn broer vernomen over dit probleem.

Onderwerp/Storing: Onregelmatig optredend vermogensverlies bij accelereren, storingsindicatielamp (MIL) brandt
                Model:
                Focus 2004.75 (07/2004–) Productiedatum: 06.02.2009-08.11.2009
                Productiecode: 9U-9D
                Assemblagefabriek: Saarlouis
                Motor: 2.5L Duratec-RS (VI5)

Comment

• Mijne is geassembleerd in Januari 2010, dus geen last van

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Weytie Bekijk Berichten
                    Mijne is geassembleerd in Januari 2010, dus geen last van
                    Heb er ook geen last van , maar toch voor de zekerheid eens nakijken

Comment

• Er moet toch een onderdeel zijn die fouten geeft, waardoor dit fenomeen optreed...
                      Bij Ford zouden ze toch moeten weten hoe of wat, tenzij ze het zelf nog niet weten

Comment

Er moet toch een onderdeel zijn die fouten geeft, waardoor dit fenomeen optreed...
                        Bij Ford zouden ze toch moeten weten hoe of wat, tenzij ze het zelf nog niet weten
                        Het is de luchtkeerplaat die ze moeten vervangen en alle klemmen nazien op de darmen
                        en indien nodig vervangen of verplaatsen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk Berichten
                          Het is de luchtkeerplaat die ze moeten vervangen en alle klemmen nazien op de darmen
                          en indien nodig vervangen of verplaatsen
                          Was da voor beest?

Comment

Was da voor beest?

Als je het zwarte gedeelte verwijdert en kijkt dan ter hoogte van de inlaat van de airbox
                            dan moet er daar een plaat zitten , deze is vlak en wordt vervangen door een model
                            die een andere vorm heeft. Ik heb je een deel van de mail doorgestuurd maar weet niet of je de afbeeldingen kunt openen.

Comment

• Je bedoeld die beschermplaat verwijderen die boven de inlaatsnorkel zit?

Daaronder zit er inderdaad een klein plastieken plaatje.
                              De inbox zuigt zijn lucht dus niet rechtstreeks aan achter de voorbumper,maar moet als het waren eerst een bocht maken.

Op aanraden van Bruno (shifttech) heb ik deze zelfs verwijdert, zo word de lucht rechtstreeks aangezogen in de airbox

Afbeeldingen kan ik niet zien in je mail.

Comment

Je bedoeld die beschermplaat verwijderen die boven de inlaatsnorkel zit?

Daaronder zit er inderdaad een klein plastieken plaatje.
                                De inbox zuigt zijn lucht dus niet rechtstreeks aan achter de voorbumper,maar moet als het waren eerst een bocht maken.

Op aanraden van Bruno (shifttech) heb ik deze zelfs verwijdert, zo word de lucht rechtstreeks aangezogen in de airbox

Afbeeldingen kan ik niet zien in je mail.
                                Ja , dat plaatje

Comment

• Waar blijven die FRS drivers, zie ze bijna nergens op TrackDays
                                  Laat je eens gaan mannen...
                                  Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
                                  Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk Berichten
                                    Waar blijven die FRS drivers, zie ze bijna nergens op TrackDays
                                    Laat je eens gaan mannen...
                                    We zijn allemaal bang van u e

Is nog nie echt deftig weer om trackdays te doen he

Comment

• Zolang ik de helm ni aan doe moet men ni bang zijn
                                      6 maart ga ik mijn Ring jaarkaart halen en gelijk eens wat opwarmen
                                      Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
                                      Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger

Comment

Working...
                                      X