Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Neen, je hebt gelijk. Soms toont dat vrij licht en soms vrij donker.
    Is enkel dat blauw uitgebracht dus en andere keuze, los van wit of groen, was er niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk Berichten
      De mijne zuigt zijn TURBO stuk, blijkbaar de enige in "BNL" die "als standaard" zijne Turbo stuk krijgt

iké
      Vandaag gespot bij Boes. Ziet er echt wel lekker racy uit met de stickers

Comment

• Is de gewone "performance blue" hoor... misschien een beetje donkere foto gewoon. De mijne ziet er alvast hetzelfde uit

Comment

• OK THX, Mooi kleurtje als het zo anders kan zijn met betrekking tot licht.
          btw, die zwarte velgen werken ook wel mee.

Comment

• Comment

• aaah den Bruo is ier ook zie me zijn raket RS

Comment

• Ford Focus RS staat te koop

Beste FRS liefhebbers ,

Misschien dat er via deze weg eventueel interesse is.

Wegens aankoop nieuwe wagen (werk) staat mijn Ford Focus RS te koop.

Hij staat in volledig originele trim en heeft 30.000 km op de teller.

Comment

• Gij zijt zot zeker om ne FRS te verkopen

Als je een bod hebt ontvangen laat het me weten, ben misschien de laatste koper

Kunnen die stickers verwijderd worden want mijne TTRS/roadster is al ne "coiffeursbakske"

Budget voor bijkomende wagen wordt pas vrijgegeven mrt. 2012

Is het een btw wagen ?

Ivan (nu niet Crazy)

Je kan me ook mailen via trackday@live.be
                  dan kunnen we prive kletsen
                  Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
                  Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger

Comment

• Wolf Racing Ford Focus RS 4x4 400 pk.
                    Techniek stamt van Ford Kuga.
                    Last edited by ; 19/02/2012, 22:31.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk Berichten
                      Gij zijt zot zeker om ne FRS te verkopen

Als je een bod hebt ontvangen laat het me weten, ben misschien de laatste koper

Kunnen die stickers verwijderd worden want mijne TTRS/roadster is al ne "coiffeursbakske"

Budget voor bijkomende wagen wordt pas vrijgegeven mrt. 2012

Is het een btw wagen ?

Ivan (nu niet Crazy)

Je kan me ook mailen via trackday@live.be
                      dan kunnen we prive kletsen
                      Hey Ivan,

Alles goed?

Het is een btw wagen en de plakkers kunnen makkelijk verwijdert worden.
                      De FRS moet niet dringend weg en het is inderdaad een fantastische auto maar ik heb mijn zinnen gezet op een andere wagen die ik binnen enkele weken ga proefrijden (groener imago). Dus ik ben nog niet 100% zeker.

Heb al enkele geinteresseerden.

Ik zal je zeker op de hoogte houden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VRS Bekijk Berichten
                        Beste FRS liefhebbers ,

http://nl.kapaza.be/antwerpen/ford-f...i-60854889.htm
                        Heb mail gestuurd via kapaza... momenteel wachtende op antwoord.
                        2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                        2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Wolf RS 4x4.

Comment

Beste FRS liefhebbers ,

http://nl.kapaza.be/antwerpen/ford-f...i-60854889.htm
                            Frs blijft voorlopig nog even.
                            Testrit met nieuwe wagen(chevrolet volt ) viel eigenlijk wel heel goed mee maar ik heb gisteren uit betrouwbare bron vernomen dat de batterijen spontaan kunnen ontbranden.
                            Ik wacht dus nog een tijdje om de frs te verkopen tot er meer nieuws over bekend is.

Comment

Frs blijft voorlopig nog even.
                              Testrit met nieuwe wagen(chevrolet volt ) viel eigenlijk wel heel goed mee maar ik heb gisteren uit betrouwbare bron vernomen dat de batterijen spontaan kunnen ontbranden.
                              Ik wacht dus nog een tijdje om de frs te verkopen tot er meer nieuws over bekend is.

Dat dat spontaan ontbarnden van de accu's bij een electrische fiets gebeurde wist ik al langer. Maar bij auto's had ik daar nog niks van gehoord.
                              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Comment

• 26.15 kattebak
                                  IK BEN DE SCHULDIGE... het was veel te vettig op Zolder om fatsoenlijk te vlammen... fatsoenlijk te vlammen... enz...

+ YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                  Last edited by Speed I'van; 29/12/2011, 00:15.

Comment

• Auwch, hopelijk niets van schade aan overgehouden?

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                    2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                    2012-...
                                    '07 BMW 118d

Comment

• idd, niet teveel schade aan overgehouden?
                                      2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                                      2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• yep de kattebak is wel efficiënt. Je stond wel rap stil.

Comment

• Neen geen schade, wel 3kg steenjes moeten afschudden
                                          Ben er maar even ingeweest

Comment

Working...
                                          X