Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
klopt! ben er al eens in gaan zitten en ik verschoot er van hoe goed hij zat (beter als de porsche hier thuis )
Ja, inderdaad, die zit echt wel heel goed.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Er waren inderdaad heel wat RS'en op de ring dit weekend. Wij zaten voor de gelegenheid op de GP strecke voor de World Series en zijn ook een kijkje gaan nemen op de Nordschleife. Twee Engelse RS'en int groen en twee witte, waarvan ene met zwarte velgen
Er waren inderdaad heel wat RS'en op de ring dit weekend. Wij zaten voor de gelegenheid op de GP strecke voor de World Series en zijn ook een kijkje gaan nemen op de Nordschleife. Twee Engelse RS'en int groen en twee witte, waarvan ene met zwarte velgen
Vandaag een toffe dag gehad , heb eindelijk nog mede eigenaars ontmoet , waaronder RSdriver en zijn vriendin echt toffe mensen om er een klapke mee te doen , fantaflesdopke ook ontmoet en ook ne toffe gast , alleen denk ik dat hij op den duur zot werd om altijd hetzelfde te vertellen over die nrplaat van zijn neef zijne RS.Wil zeker jullie nog eens ontmoeten en totlater op de forum .Spijtig heb ik geen foto's , 'k weet het niet echt slim.
Comment