Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• photoshop hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vazily Bekijk Berichten
      photoshop hoor.
      Ja tuurlijk maar valt toch goed mee...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rs driver Bekijk Berichten
        Ja tuurlijk maar valt toch goed mee...
        Jazeker, ze mogen hem van mij zo uitbrengen.

Comment

• dan toch liever iets meer verschil tov een Focus

Comment

• Van een paar weken geleden

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
            Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door munchie Bekijk Berichten
              Weet er nog iemand ergens een nieuwe, blauwe Focus RS staan? Alvast bedankt!
              Mss eens bij Van de Poel in Deinze proberen, daar stond een tijdje geleden nog een blauwe in de showroom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Weytie Bekijk Berichten
                Mss eens bij Van de Poel in Deinze proberen, daar stond een tijdje geleden nog een blauwe in de showroom
                Is al verkocht

Comment

• Er staat nog een witte bij Garage Cornelis in Hamme Mille.
                  Is mogelijk geen nieuwe want ik heb hem al op platen zien staan (goede korting ???)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk Berichten
                    Is al verkocht
                    Komt ge zondag 10 okt. a.s. ni eens af naar de Ring ?
                    Ze geven echt FRS weer om alle .... los te laten...
                    Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
                    Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger

Comment

• @ yvan: waar spreken jullie af?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dvsken Bekijk Berichten
                        @ yvan: waar spreken jullie af?
                        Ik vertrek vanuit Landen om stipt 6u want het gaat super druk worden zondag en wil er als eerste aan de slagboom staan, ik ga de Ring op in Adenau, daar mogen we als eerste starten (heb wel een jaarkaart dus niet doen met rondekaart anders ben je 1/2 rit kwijt)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk Berichten
                          Komt ge zondag 10 okt. a.s. ni eens af naar de Ring ?
                          Ze geven echt FRS weer om alle .... los te laten...

Ik kom waarschijnlijk zondag ook langs, maar het tzal wel lekker druk worden

Comment

• Wij gaan het ganse weekend van de 1ste November.
                            De zondag en maandag is de grote ring, maar ook de GP strecke 2 dagen open voor TF.
                            Kunnen we daar es gaan knallen

Ik heb eens een vraagje voor de RS-owners.
                            Welke Vmax halen jullie uit jullie FRS? Gisteren eens getest en ik geraakte maar aan 250 op tacho.
                            Naar ik gelezen heb is bij sommige softwareversies het toerental in 6de begrensd op 6100 tr/min waardoor je maar ronde de 250 haalt.
                            Bij de laatste softwareversie (CJ) zou die begrenzing eruit gehaald zijn, waardoor je toch de Vmax die ze opgeven kan halen.

Waarom al die verschillende software-versies? Wel omdat Ford enorm veel klachten zou gekregen hebben dat ze hun vermogen, Vmax, etc niet haalden

Comment

Wij gaan het ganse weekend van de 1ste November.
                              De zondag en maandag is de grote ring, maar ook de GP strecke 2 dagen open voor TF.
                              Kunnen we daar es gaan knallen

Ik heb eens een vraagje voor de RS-owners.
                              Welke Vmax halen jullie uit jullie FRS? Gisteren eens getest en ik geraakte maar aan 250 op tacho.
                              Naar ik gelezen heb is bij sommige softwareversies het toerental in 6de begrensd op 6100 tr/min waardoor je maar ronde de 250 haalt.
                              Bij de laatste softwareversie (CJ) zou die begrenzing eruit gehaald zijn, waardoor je toch de Vmax die ze opgeven kan halen.

Waarom al die verschillende software-versies? Wel omdat Ford enorm veel klachten zou gekregen hebben dat ze hun vermogen, Vmax, etc niet haalden
                              Ik heb dat ook eens getest en mijn auto haalde redelijk vlot de 260 op teller en toen kroop hij wat langzamer naar de 265. En bij mijn weten heeft mijn RS nog geen software update gekregen.
                              Wel begon mijn wagen ongelovelijk luid te fluiten boven de 210km/u. Heeft daar iemand anders ook last van, of enig idee wat dit zou kunnen zijn?

Comment

• Teller zegt niks, je moet een GPS meenemen om de Vmax te kennen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                  Teller zegt niks, je moet een GPS meenemen om de Vmax te kennen.
                                  Ja ok, maar de wagen gaat altijd trager op GPS dan op de tacho he Dus neem dat 250 op tacho, mss 235-240 op GPS is.

Wagen moet toch es binnen voor checkup, en ineens eens melden, en kunnen ze er meteen de laatste softwareversie opzwieren

Van fluiten heb ik geen last

Comment

• KW Focus RS.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                      Teller zegt niks, je moet een GPS meenemen om de Vmax te kennen.
                                      Mijne standaard FRS, en ik denk dat hij zo gaat blijven want pure snelheid is niet het ding van een FRS...
                                      Vmax teller 260
                                      Vmax GPS 244
                                      Tot 230 GPS gaat hij lekker door maar dan voel je de weerstand parten spelen...

Comment

Ja ok, maar de wagen gaat altijd trager op GPS dan op de tacho he Dus neem dat 250 op tacho, mss 235-240 op GPS is.

Wagen moet toch es binnen voor checkup, en ineens eens melden, en kunnen ze er meteen de laatste softwareversie opzwieren

Van fluiten heb ik geen last

Maar je wil toch weten hoe snel ie echt gaat, op tacho is dan geen referentie. 244 echt is inderdaad gene vette voor zo een kaR.

Comment

• Bij KW kan je enkel een variante 1 en variante 3 krijgen.
                                          Indien je hem toch verlaagd met een schroefkit zou ik er toch minstens een variante 3 onder zwieren
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                                          KW Focus RS.

Comment

Working...
                                          X