photoshop hoor.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Focus RS
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vazily Bekijk Berichtenphotoshop hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rs driver Bekijk BerichtenJa tuurlijk maar valt toch goed mee...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door munchie Bekijk BerichtenWeet er nog iemand ergens een nieuwe, blauwe Focus RS staan? Alvast bedankt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Weytie Bekijk BerichtenMss eens bij Van de Poel in Deinze proberen, daar stond een tijdje geleden nog een blauwe in de showroom
Comment
-
Er staat nog een witte bij Garage Cornelis in Hamme Mille.
Is mogelijk geen nieuwe want ik heb hem al op platen zien staan (goede korting ???)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk BerichtenIs al verkocht
Ze geven echt FRS weer om alle .... los te laten...Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dvsken Bekijk Berichten@ yvan: waar spreken jullie af?Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk BerichtenKomt ge zondag 10 okt. a.s. ni eens af naar de Ring ?
Ze geven echt FRS weer om alle .... los te laten...
Ik kom waarschijnlijk zondag ook langs, maar het tzal wel lekker druk worden
Comment
-
Wij gaan het ganse weekend van de 1ste November.
De zondag en maandag is de grote ring, maar ook de GP strecke 2 dagen open voor TF.
Kunnen we daar es gaan knallen
Ik heb eens een vraagje voor de RS-owners.
Welke Vmax halen jullie uit jullie FRS? Gisteren eens getest en ik geraakte maar aan 250 op tacho.
Naar ik gelezen heb is bij sommige softwareversies het toerental in 6de begrensd op 6100 tr/min waardoor je maar ronde de 250 haalt.
Bij de laatste softwareversie (CJ) zou die begrenzing eruit gehaald zijn, waardoor je toch de Vmax die ze opgeven kan halen.
Waarom al die verschillende software-versies? Wel omdat Ford enorm veel klachten zou gekregen hebben dat ze hun vermogen, Vmax, etc niet haalden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Weytie Bekijk BerichtenWij gaan het ganse weekend van de 1ste November.
De zondag en maandag is de grote ring, maar ook de GP strecke 2 dagen open voor TF.
Kunnen we daar es gaan knallen
Ik heb eens een vraagje voor de RS-owners.
Welke Vmax halen jullie uit jullie FRS? Gisteren eens getest en ik geraakte maar aan 250 op tacho.
Naar ik gelezen heb is bij sommige softwareversies het toerental in 6de begrensd op 6100 tr/min waardoor je maar ronde de 250 haalt.
Bij de laatste softwareversie (CJ) zou die begrenzing eruit gehaald zijn, waardoor je toch de Vmax die ze opgeven kan halen.
Waarom al die verschillende software-versies? Wel omdat Ford enorm veel klachten zou gekregen hebben dat ze hun vermogen, Vmax, etc niet haalden
Wel begon mijn wagen ongelovelijk luid te fluiten boven de 210km/u. Heeft daar iemand anders ook last van, of enig idee wat dit zou kunnen zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenTeller zegt niks, je moet een GPS meenemen om de Vmax te kennen.Dus neem dat 250 op tacho, mss 235-240 op GPS is.
Wagen moet toch es binnen voor checkup, en ineens eens melden, en kunnen ze er meteen de laatste softwareversie opzwieren
Van fluiten heb ik geen last
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenTeller zegt niks, je moet een GPS meenemen om de Vmax te kennen.
Vmax teller 260
Vmax GPS 244
Tot 230 GPS gaat hij lekker door maar dan voel je de weerstand parten spelen...Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Weytie Bekijk BerichtenJa ok, maar de wagen gaat altijd trager op GPS dan op de tacho heDus neem dat 250 op tacho, mss 235-240 op GPS is.
Wagen moet toch es binnen voor checkup, en ineens eens melden, en kunnen ze er meteen de laatste softwareversie opzwieren
Van fluiten heb ik geen last
Maar je wil toch weten hoe snel ie echt gaat, op tacho is dan geen referentie. 244 echt is inderdaad gene vette voor zo een kaR.
Comment
-
Bij KW kan je enkel een variante 1 en variante 3 krijgen.
Indien je hem toch verlaagd met een schroefkit zou ik er toch minstens een variante 3 onder zwieren
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenKW Focus RS.
Comment
Comment