Wat een klucht dat hij maar 244 GPS gaat...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Focus RS
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk BerichtenWat een klucht dat hij maar 244 GPS gaat...
Zal hem volgende keer eens testen op autosnelweg... als het niet te druk is uiteraard...Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger
Comment
-
Hoe hebt de da gehaald, ge rijd meestal altijd dwars
Ik begin stilaan uw manieren over te nemen en da kost banden
Zondag heb ik ne dik opgefokte focus in mijn (achter)spiegel zien verdwijnen op de Ring, aan de R10 brug mijn duim opgestoken maar die kon er ni mee lachen
Fock man, die FRS kan echt wel veel meer aan dan de RS4Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk BerichtenHoe hebt de da gehaald, ge rijd meestal altijd dwars
Ik begin stilaan uw manieren over te nemen en da kost banden
Zondag heb ik ne dik opgefokte focus in mijn (achter)spiegel zien verdwijnen op de Ring, aan de R10 brug mijn duim opgestoken maar die kon er ni mee lachen
Fock man, die FRS kan echt wel veel meer aan dan de RS4diene auto is gemaakt om mee te breken ivan
heb u toch verwittigd
Comment
-
Even voorstellen
Gegroet FRS liefhebbers en rijders.
Heb me net geregistreerd hier op het FRS forum. Heb een wiite FRS sinds december 2009 en ben er supercontent mee. Sinds vorige week nieuwe voorbanden gelegd na 14000km (valt nog mee als ik het forum lees). Ik ga regelmatig een toerke doen naar het prachtige GH Luxemburg. Zou eens graag met andere RS rijders gaan toeren. Als iemand zin heeft op een zondag of een woensdag laat je maar iets weten.
Mvg,
VRS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichtenproficiat met je RS!!! herentals..dat is in de geburen van GVA motorsport
Ik ben wel van plan om hem in de toekomst te laten tunen maar heb nog wat vragen welke tuning het beste is qua rijplezier, prijs en betrouwbaarheid..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VRS Bekijk BerichtenInderdaad, ik woon er vlakbij.
Ik ben wel van plan om hem in de toekomst te laten tunen maar heb nog wat vragen welke tuning het beste is qua rijplezier, prijs en betrouwbaarheid..
een Rs die getuned is rijd echt super..ja mag imo wel niet tveel overdrijven maar een 350 pk rijd echt bangelijk..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichteneen Rs die getuned is rijd echt super..ja mag imo wel niet tveel overdrijven maar een 350 pk rijd echt bangelijk..als je vragen hebt over de mogelijkheden neem dan eens contakt op met rob..die kan u een duidelijk beeld geven en die doet de tuning naar wens van de klant..voor mij moet hij ook altijd speciale mappigns maken..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VRS Bekijk BerichtenMerci voor de info; Ik ga er zeker eens contact mee nemen.
enjoy your Rs he makker...ESP off en smijten maar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichtenenjoy your Rs he makker...ESP off en smijten maarhahaha
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door VRS Bekijk BerichtenGegroet FRS liefhebbers en rijders.
Heb me net geregistreerd hier op het FRS forum. Heb een wiite FRS sinds december 2009 en ben er supercontent mee. Sinds vorige week nieuwe voorbanden gelegd na 14000km (valt nog mee als ik het forum lees). Ik ga regelmatig een toerke doen naar het prachtige GH Luxemburg. Zou eens graag met andere RS rijders gaan toeren. Als iemand zin heeft op een zondag of een woensdag laat je maar iets weten.
Mvg,
VRSSinds 2002 : 1106 laps @ NS
Comment
-
@ rs rijders
Mogelijk om volgende info door te geven:
Welke stalen velgen passen onder een focus rs om winterbanden onder te leggen.
Of is er ergens een mogelijkheid om goedkopere replica's te leggen, velgen zullen volgend jaar ook gebruikt worden om te verkennen & trainen.
mvg
vfr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vfr50 Bekijk Berichten@ rs rijders
Of is er ergens een mogelijkheid om goedkopere replica's te leggen, velgen zullen volgend jaar ook gebruikt worden om te verkennen & trainen.
mvg
vfr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vfr50 Bekijk Berichten@ rs rijders
mvg
vfr
Zoals Tim reeds aangehaald heeft, stalen velgen vindt je niet daar de ETwaarde niet klopt.
Best 18" nemen dan heb je betaalbare winterbanden en in de zomer kan je er legale semi-sliks op leggen.
Hier staan wat foto's : http://picasaweb.google.com/11068944...ordFocusRS2010
Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
Comment
Comment