Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Weytie Bekijk Berichten
    Dit weekend nog es de FRS op de ring losgegelaten.

In de voormiddag lag het redelijk nat en kon ik niet veel uisteken. Wagen had enorm veel onderstuur, mede door de 305 pk FWD.

In de namiddag droogde het helemaal op en heb ik me ferm kunnen amuseren
    Oa enkele porsches, nieuwe megane RS, impreza wrx sti moesten er allemaal aan geloven
    Degene waar ik nog het meeste moeite meehad, was een E92 M3, al moest ik bitter weinig onderdoen.

Knap, de FRS kan je perfect doceren bij regenweer, mooie foto...
    Aan de nr. plaat te zien lijkt hij me van de maand juli/aug. 2010 te zijn ?
    Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
    Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk Berichten
      Aan de nr. plaat te zien lijkt hij me van de maand juli/aug. 2010 te zijn ?
      Idd van eind juli

Comment

• Goe geraden, zie mijn nr. plaat :

Comment

Idd van eind juli
          Ondertussen heeft hij al 9500km, 3500km op de gewone weg en de rest op circuits...

Fotoalbum : http://picasaweb.google.com/11068944...ordFocusRS2010

Comment

Ondertussen heeft hij al 9500km, 3500km op de gewone weg en de rest op circuits...

Fotoalbum : http://picasaweb.google.com/11068944...ordFocusRS2010
            Nie slecht
            De mije heeft er nu een kleine 6000

Comment

Nie slecht
              De mije heeft er nu een kleine 6000
              damn das ook goe gereden ikke 8500 sinds april

Comment

• Dinsdagavond die van Michellancia even meegenomen omdat Michael vermoedde dat er ergens een lekje zat in de uitlaat.

Inderdaad : 2 bouten (vd 3) aan de turbo waren foetsie.

Misschien toch iets om in de gaten te houden....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaze Bekijk Berichten
                  Dinsdagavond die van Michellancia even meegenomen omdat Michael vermoedde dat er ergens een lekje zat in de uitlaat.

Inderdaad : 2 bouten (vd 3) aan de turbo waren foetsie.

Misschien toch iets om in de gaten te houden....
                  Ook meegemaakt , toen ik op de NS was
                  Mocht dan stoppen en op een heel rustig tempo terug naar huis.
                  Nu zijn ze vervangen door koperen bouten en moeren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                    Zat er hier iemand op het forum met een witte RS met oranje reclame, regio Brugge?
                    Klopt, nu al een 30.000km op de teller, bolt nog altijd goed voor de snelle interventies !
                    Net een setje winterbanden aangeschaft PIRELLI PI 235/35R19 W240SOTTOZERO 87V op de originele velgen. Zal voor de zomerbanden terug naar de CONTI's gaan op zwarte RS velgen.

De PIRELLI's zijn werkelijk ongelooflijk, ze kleven aan de grond. Voor alle zekerheid nog maar 2 in reserve genomen om de winter door te komen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Redfox Bekijk Berichten
                      Klopt, nu al een 30.000km op de teller, bolt nog altijd goed voor de snelle interventies !
                      Net een setje winterbanden aangeschaft PIRELLI PI 235/35R19 W240SOTTOZERO 87V op de originele velgen. Zal voor de zomerbanden terug naar de CONTI's gaan op zwarte RS velgen.

De PIRELLI's zijn werkelijk ongelooflijk, ze kleven aan de grond. Voor alle zekerheid nog maar 2 in reserve genomen om de winter door te komen.
                      En een hoffelijk chauffeur

Knappe wagen!

Comment

• FF nog melden dat ik en paar andere de CJ update laten uitvoeren hebben in de garage, en de wagen is in alle opzichten nog beter geworden!

dus voor de mannen die nog met de CG software rondbollen... overtuig uw garagist op de CJ update te installeren. Geen hangups meer, trekt veel harder door, ... een gans
                        andere auto...

en het is gratis...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dvsken Bekijk Berichten
                          FF nog melden dat ik en paar andere de CJ update laten uitvoeren hebben in de garage, en de wagen is in alle opzichten nog beter geworden!

dus voor de mannen die nog met de CG software rondbollen... overtuig uw garagist op de CJ update te installeren. Geen hangups meer, trekt veel harder door, ... een gans
                          andere auto...

en het is gratis...
                          Ik zou eens willen meerijden of optrekken met iemand die zo'n update heeft laten doen want ik vindt dat de mijne echt felllll gaat, heb hem al eens in 0/100km naast de AudiRS4 gezet en het verschil is wel echt weinig... Audi 0/100 in 5,2 sec. en de FRS in 5,6 sec., vanaf 110km neemt de RS4 wel weerwraak want die gaat door tot 284km...
                          Misschien eens een gelegenheid om eens af te spreken en in PM te laten weten waar dit doorgaat...
                          We maken er dan een RS.Boost meeting van...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hybris Bekijk Berichten
                            knappe foto's allemaal

@ ivan : je laat u precies ook goed gaan op de ring
                            Da's de leeftijd...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                              En een hoffelijk chauffeur

Knappe wagen!
                              Oeps, ben dan weer eens een buitenbeentje, 3800km met de standaard slets en ze waren op...
                              Heb pas net winterbanden op en het spelen is gedaan want da's wel andere rubber, juist ne bompa auto :-(

Comment

Oeps, ben dan weer eens een buitenbeentje, 3800km met de standaard slets en ze waren op...
                                Heb pas net winterbanden op en het spelen is gedaan want da's wel andere rubber, juist ne bompa auto :-(
                                Dat is waarschijnlijk ook de leeftijd.

Comment

• Ik heb vandaag ook winterbandjes gekocht. 2ehands maar zo goed als nieuw. De topkes en streepkes staan er nog op. 450€ voor de 4. 225/45/18 Nokian. Zal ze deze week op mijn ST-velgskes laten leggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RSTim Bekijk Berichten
                                    Ik heb vandaag ook winterbandjes gekocht. 2ehands maar zo goed als nieuw. De topkes en streepkes staan er nog op. 450€ voor de 4. 225/45/18 Nokian. Zal ze deze week op mijn ST-velgskes laten leggen.
                                    Vandaag ook de mijne opgelegd in dezelfde combo.
                                    Wagen is een pak minder direct met de 18", vooral in het sturen dan.

Comment

Dat is waarschijnlijk ook de leeftijd.
                                      Zegt de bompa zelf.

Comment

Ik heb vandaag ook winterbandjes gekocht. 2ehands maar zo goed als nieuw. De topkes en streepkes staan er nog op. 450€ voor de 4. 225/45/18 Nokian. Zal ze deze week op mijn ST-velgskes laten leggen.
                                        Plaats dan maar is ne foto...

Comment

Vandaag ook de mijne opgelegd in dezelfde combo.
                                          Wagen is een pak minder direct met de 18", vooral in het sturen dan.
                                          Ik denk niet dat het te maken heeft met de 18" maar met het soort band.
                                          Heb nu W-Drives van Yoko en door de extra insnijdingen hoor je de band echt bijten in slecht weer maar inderdaad ten koste van de directe besturing.
                                          Troost je, na de winter rij je dan plots weer met zomerbanden en is de fun er weer...

Comment

Working...
                                          X