Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• yep, dat is de mijne, srr nog geen tijd gehad voor fotokes, moest hem eerst rodere zodat ik er tegoei mee kon rijde :-).
    Vanaf als het terug goed weer is zal ik een paar fotokes nemen.

Comment

• Leuk om te weten dat de Focus RS het onderste uit de kan moet halen als hij de Clio RS wilt voorblijven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door \/\/outer Bekijk Berichten
        Leuk om te weten dat de Focus RS het onderste uit de kan moet halen als hij de Clio RS wilt voorblijven
        Volgens mij haalt die RS niet 't uiterste uit de kan

Hoe 't ook moge zijn, die clio doet 't alleszins goed!

Comment

• Dit weekend naar Ypres Westhoek Rally geweest met mijn RS, kwam ik daar toch hollander tegen zeker...

En dit was een van de safety wagens die meereed...

Comment

• ADJ-610 krijgt een bekeuring voor niet-conforme voorplaat..

Oorspronkelijk geplaatst door JoriS1 Bekijk Berichten
            Volgens mij haalt die RS niet 't uiterste uit de kan

Hoe 't ook moge zijn, die clio doet 't alleszins goed!
            ja ja, als je je daardoor beter voelt. Die Clio's hebben een geweldige baanligging en zijn zeker zo snel op bochtige parkoers waar het aantal PK's niet zo veel verschil maakt.

Comment

• Rs driver, nog geen reactie van de politie gehad over je nummerplaatstikker vanvoor?

Comment

• mijne word vandaag naart schijnt gemaakt..hopelijk zijn ze ewa wakker vandaag int fabriek dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
                  mijne word vandaag naart schijnt gemaakt..hopelijk zijn ze ewa wakker vandaag int fabriek dan
                  Hopelijk maken ze hem vanmiddag pas, anders is het formeel een maandagmorgen modelleke

Hoe meer ik ze zie, hoe liever ik de blauwe zie :-) Past imho het beste bij de donkere accessoires

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk Berichten
                    Hopelijk maken ze hem vanmiddag pas, anders is het formeel een maandagmorgen modelleke

Hoe meer ik ze zie, hoe liever ik de blauwe zie :-) Past imho het beste bij de donkere accessoires
                    Mijn vader heeft hem gezien int blauw en het groen en hij zegt dat blauw op niks trekt (ik vind blauw het mooiste kleur maarja )
                    maar de groene vind hij dan wel weer mooi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
                      mijne word vandaag naart schijnt gemaakt..hopelijk zijn ze ewa wakker vandaag int fabriek dan
                      Daarmee dat uwe collega naar mij heeft gebeld de zaterdag voor uw chassisnummer?

Comment

• Ik heb het geluk gehad om eens met gizmo mee te rijden. Awel al mijn haar kwam recht bij het optrekken jong, azo een beest dat da is zeg.
                        Ik moest daarna opnieuw naar huis met de williams twas precies of ik nie meer vooruit ging :-)

Ga nu zaterdag eens vergelijken want dan heb ik een testritje met een subaru imprezia wrx sti. Ben es benieuwd.

Gizmo2 nogmaals nen dikke mercie e

Comment

• rs driver, volgens mij heb ik u zaterdag rond 11u gezien op de baan van Lier naar Duffel, ik reed in tegengestelde richting, wat een ongeloofelijk dikke verschijning zeg
                          Zo breed en lekker aggressief, en ik zag dat de bestuurder aan het genieten was, have fun, ik hoop u nog veel te spotten en ook eens te horen

Comment

• Laatst met www.AutoGetest.nl met een RS op pad geweest. Hiervan wat fotootjes:

En ook hadden we een korte videoimpressie gemaakt:

+ YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Nadat we vorig jaar de Focus ST reden, is het nu tijd om zijn nog stoerdere broertje te testen. De Ford Focus RSDe test is hier te lezen: http://www.autogete...

Wegligging: 8/10, behoorlijk stug geveerd, maar dikke prima. Ging heerlijk op die slingerweggetjes rondom Luik!
                            Geluid: 10/10, heerlijk blazende roffel !!
                            Looks: 9/10, 'onze' groene was wel erg opvallend, maar het ziet 'r allemaal toch wel erg dik uit. (Doe mij maar 'n blauwe, though ) De kleurverschillen tussen de deuren/schermen en de bumpers zijn in de zon wel erg opvallend. (ik geloof dat hij binnenkort volledig opnieuw gespoten word)
                            Prestaties: 8/10, dikke prima, voldoende koppel ook onderin. (een C63 met 162 pk extra moet je helaas erlangs laten, zo bleek )
                            Interieur: 6/10, dikke stoelen, de rest misschien iets té standaard.

Testverslag van Anton van der Wulp staat trouwens hier:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door \/\/outer Bekijk Berichten
                              Leuk om te weten dat de Focus RS het onderste uit de kan moet halen als hij de Clio RS wilt voorblijven
                              Het is altijd gemakkelijker van iemand te volgen dat ervan weg te rijden. Je moet gewoon zijn lijnen volgen en ietske later remmen. Je ziet duidelijk dat de RS veel vroeger remt dan de Clio. Enkel daardoor kan de Clio volgen. Maar blijft een geweldige kar natuurlijk.

Comment

• Zonet m'n eerste IRL gezien, een groene in Hamme Mille.
                                Zeer mooie wagen

Comment

• Blauw = knapste kleur
                                  Groen = Als je in Knokke woont

Comment

• Of als je, net als ik, tuinaanlegger bent

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                      Zonet m'n eerste IRL gezien, een groene in Hamme Mille.
                                      Zeer mooie wagen
                                      Waarschijnlijk dezelfde als degene die ik gisteren rond een uur of 6 in Vissenaken zien rijden heb.

Een paar dagen daarvoor had ik Werner nog in zijn Cupra zien rijden een paar kilometer verder in Binkom.

Comment

• Binkom... haha, daar kom ik soms ook al eens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                                          Waarschijnlijk dezelfde als degene die ik gisteren rond een uur of 6 in Vissenaken zien rijden heb.

Een paar dagen daarvoor had ik Werner nog in zijn Cupra zien rijden een paar kilometer verder in Binkom.
                                          De debiele driehoek!

Comment

Working...
                                          X