Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Focus RS
Collapse
X
-
RsDriver: dezelfde velgen in 't wit & je wagen is AF!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 150pk Bekijk Berichtendat wordt 100% zeker in Deinze bij uw broer was het he.
Ge zult er zeker geen spijt van hebben moest je hem daar bestellen.Ik zal het wel horen als het zo ver is . Het beste nog
Comment
-
wel grappig, nu denken jullie dat die RS'en goed beginnen te rijden... maar de lucht is toch echt wel redelijk warm nu voor een turbo, ik denk dat jullie nog gaan verschieten als het terug wat frisser is, dan gaan die nog beter gaan!!
die groene in rotselaar stond er deze morgen nog, maar daarjuist niet meer, afgehaald?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rs driver Bekijk BerichtenHeb snel een paar fototjes genomen aan mijn garageer volgen er binnenkort nog
Rij nog wel rond zonder nrplaat vooraan, kwil geen gaatjes maken in die mooie bumper
Kga sticker plakken denk, ben er nog ni uit...
In het wit is het precies een Focus WRC plain body!
Comment
-
kunnen de RS-eigenaren ook interieurpics posten pls????
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk BerichtenHoe zit het nu bij zo een focus RS, zijn die gewoon vrij bestelbaar? Op de ford CC is deze niet configureerbaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichtenwas ook eens gaan kijken op de site en niet teruggevonden. Wel jammer eigenlijk.
Hoeveel exemplaren zijn er eigenlijk voor belgië bestemd ???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichtenvia de prijslijst kan je da zelf ook uitrekenen he...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
De eerste keer dat ik zie dat er een waarschuwing op hangt... degelijk inrijden toch nog nodig precies?
Al vraag ik me af of die lullo's van het fabriek en transport zich daar wel aan houden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenIemand heeft hier gesaboteerd...
De eerste keer dat ik zie dat er een waarschuwing op hangt... degelijk inrijden toch nog nodig precies?
Al vraag ik me af of die lullo's van het fabriek en transport zich daar wel aan houden
ik heb al 2 RS'n moeten controleren, nog nooit die melding erop gezien
ze laten zelfs de stickers erop plakken(exterieur), ipv van die dan deftig in orde te maken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rs driver Bekijk BerichtenHey werner, als ik daarstraks naar huis reed had ik de indruk dat ie nog sneller ging dan toen jij meereed, anja zei het direct ook, dacht da kan niet maar die turbometer schoot gelijk een raket naar 1,8 bar in elke versnelling. Zou da kunnen dat ie losser aant komen is? Da was echt ni normaal man, denk da volgende week nog is terug na jou kom
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenRsDriver: dezelfde velgen in 't wit & je wagen is AF!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichtenik heb al 2 RS'n moeten controleren, nog nooit die melding erop gezien
ze laten zelfs de stickers erop plakken(exterieur), ipv van die dan deftig in orde te maken...
Bij de mijne plakte er ook zo ne stikker erop toen ik ging gaan kijken als hij geleverd werd.
Comment
Comment