Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door voetske Bekijk Berichten
    hallo, ik heb een vraagske aan iedereen die al een rs heeft, mijn rs staat al iets meer als 2 weke in de garage waar ik hem besteld heb.
    Ze wille deze nog niet aan mij geven omdat volgens hun iemand van ford eerst de wagen moet komen afregelen. Was dit bij jullie ook zo?
    want ben het wachte eigenlijk beu, weten dat hij daar staat en niet mee moge rijden.

alsvast bedankt
    Da is volgens mij allemaal dikke zever, de mijne was vrijdagochtend binnengekomen en mocht deze voor 17u al komen halen,maar aangezien ik laat werkte heb ik gezegd da ik hem 's anderdaags kom halen en ben dus zaterdagmiddag gaan afhalen. Ben jij diegene met die groene van in rotselaar? Heb daarstrax gaan kijken,hij staat achter de omheining. Toen heeft die vrouw mij zien staan en kwam af, zij zei tegen mij dat jij hem woendag komt afhalen. Parkeersensoren zijn ook achteraf ingebouwd, klopt dat?

Comment

• Yep die groene is van mij, dan weet jij meer als mij, want ik wist nog niet dat ik hem mogt gaan afhale. :-) ik wist zelfs nog niet dat die sensoren er in stonden.

Nu weet ik toch al dat het wachten ga afkorten

Comment

Yep die groene is van mij, dan weet jij meer als mij, want ik wist nog niet dat ik hem mogt gaan afhale. :-) ik wist zelfs nog niet dat die sensoren er in stonden.

Nu weet ik toch al dat het wachten ga afkorten
        Ik heb wel de achterkant van de auto niet gezien, poort was dicht en die vrouw deed niet open, maar heb wel voorkant en de zijkanten gezien van de wagen. Toen zei die vrouw dat die sensoren achteraf ingebouwd zijn en da je hem woensdag kwam afhalen. Ik hoop echt dat je hem woensdag hebt maat...

Comment

• ik hoop het ook, die 2 dage kan ik nog wel wachten :-).

Comment

ik hoop het ook, die 2 dage kan ik nog wel wachten :-).
            eerlijk,ik zou het ni kunnen.
            als ik moest weten dat mijne wagen daar zou staan zou ik diene onmiddellijk moeten hebben koste wa 't kost

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
              eerlijk,ik zou het ni kunnen.
              als ik moest weten dat mijne wagen daar zou staan zou ik diene onmiddellijk moeten hebben koste wa 't kost
              na 5 maande wachten gaan de 2 dage het verschil niet maken :-)

Comment

ja ma hij staat daar al 2 weken!
                heeft 'm in de showroom gestaan?

Comment

idd maar ik zou elke dag belle naar de dealer

Comment

• BTW rs driver, waar blijven je fotos?!?!

Comment

ja ma hij staat daar al 2 weken!
                      heeft 'm in de showroom gestaan?
                      niet dat ik weet, ik heb hem altijd buiten zien staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichten
                        BTW rs driver, waar blijven je fotos?!?!
                        al 2 RS eigenaars hier en niemand dat een eigen topic maakt

Comment

al 2 RS eigenaars hier en niemand dat een eigen topic maakt
                          gizmo de zijne staat in dees topic

Comment

niet dat ik weet, ik heb hem altijd buiten zien staan.
                            gelukkig maar,ik persoonlijk zou da ni graag hebben(en meestal doen ze da zonder toestemming van de eigenaar).

Comment

• allee mannen proficiat met jullie rsken e. Ik hoop dat ik binnen twee maanden ook eentje mag bestellen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 150pk Bekijk Berichten
                                allee mannen proficiat met jullie rsken e. Ik hoop dat ik binnen twee maanden ook eentje mag bestellen
                                Ja , hoop het ook voor u . En weet je waar je hem gaat bestellen.

Comment

• Heb snel een paar fototjes genomen aan mijn garage er volgen er binnenkort nog
                                  Rij nog wel rond zonder nrplaat vooraan, kwil geen gaatjes maken in die mooie bumper
                                  Kga sticker plakken denk, ben er nog ni uit...

Comment

• pfieuw,wa e monster,echt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rs driver Bekijk Berichten
                                      Ik heb wel de achterkant van de auto niet gezien, poort was dicht en die vrouw deed niet open, maar heb wel voorkant en de zijkanten gezien van de wagen. Toen zei die vrouw dat die sensoren achteraf ingebouwd zijn en da je hem woensdag kwam afhalen. Ik hoop echt dat je hem woensdag hebt maat...

En wat vind je er van ? Het is de max van een wagen hé. Wacht maar als je hem wat meer ingereden hebt , zodat je eens je rechterpedaal wat meer induwt . Dan begin pas de fun.

Comment

• zalig, echt

maar ik denk dat ie nog te hoog staat, check eens op transportblokken tussen vering...

Comment

• Wat een monsterlijk vette kar!

Voor relatief weinig geld zo een machien.
                                          www.flickr.com/buysie

Comment

Working...
                                          X