Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mooie en toffe bak veel succes met je wagen.
    Last edited by ; 01/06/2009, 21:12.

Comment

• gizmo, staat uw RS ook op die hoogte?

idd, veels te knappe kar!

godver he, had ik het geld, er stond er hier al een voor de deur!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
        gizmo, staat uw RS ook op die hoogte?

idd, veels te knappe kar!

godver he, had ik het geld, er stond er hier al een voor de deur!

Ik denk dat hij op dezelfde hoogte staat,het zou toch stom zijn dat ze dat vergeten zouden zijn.Allé alles kan hé, zie je dat die blokken ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rs driver Bekijk Berichten
          Heb snel een paar fototjes genomen aan mijn garage er volgen er binnenkort nog
          Rij nog wel rond zonder nrplaat vooraan, kwil geen gaatjes maken in die mooie bumper
          Kga sticker plakken denk, ben er nog ni uit...

ziet er echt zo goed uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk Berichten
            En wat vind je er van ? Het is de max van een wagen hé. Wacht maar als je hem wat meer ingereden hebt , zodat je eens je rechterpedaal wat meer induwt . Dan begin pas de fun.
            Bangelijk he maat, heb er al goe mee gevlogen, zit direct aan 240 per uur maar moest telkens inhouden dan...en ook op bochtige wegen is ie ongelooflijk stabiel, echt ni normaal. Trek hem dikwijls tot 6000 t/min, dan gaat ie gelijk een raket, turbodruk schiet naar 1,8 bar, ni normaal. Ik had het gevoel dat ie vandaag sneller ging dan gisteren, motor is volgens mij beetje losser gekomen,klinkt mss raar maar mijn vriendin zei het ook al, 'die gaat zo hard,wa is da?' zei ze...

Comment

Ik denk dat hij op dezelfde hoogte staat,het zou toch stom zijn dat ze dat vergeten zouden zijn.Allé alles kan hé, zie je dat die blokken ?

die blokken zijn zichtbaar ja..

mja zo heel veel verschil is er ook weer niet..

damn, hopelijk binnekort nog eens een RS laten leveren bij ons me happy

Comment

Bangelijk he maat, heb er al goe mee gevlogen, zit direct aan 240 per uur maar moest telkens inhouden dan...en ook op bochtige wegen is ie ongelooflijk stabiel, echt ni normaal. Trek hem dikwijls tot 6000 t/min, dan gaat ie gelijk een raket, turbodruk schiet naar 1,8 bar, ni normaal. Ik had het gevoel dat ie vandaag sneller ging dan gisteren, motor is volgens mij beetje losser gekomen,klinkt mss raar maar mijn vriendin zei het ook al, 'die gaat zo hard,wa is da?' zei ze...
                nu al 6000t/min en 240km/u!
                haha THATS THE GOOD WAY!
                hopelijk nie te rap boetes
                ben stiekem jalours hihi

Comment

Zeg dat wel laatst nog op de E40 eens open gezet met mijn schoonpa , op wat tijd dat je 200 haalt is niet te doen ,eens een A5 3.0 tdi quattro gevolgd met duitse plaat we gingen goed naar 220 230 , mijn schoonpa is veel gewoon maar zijn handjes begonnen goed te zweten en de mijne ook. Heb wel moeten stoppen want ik kreeg er schrik van en de duitser bleef maar gaan. Maar het was echt een machtig gevoel

Comment

Denk je ook niet dat hij sneller naar de 100km/h dan 5.9 sec . ik heb toch de indruk van wel zal eens moeten meten

Comment

Denk je ook niet dat hij sneller naar de 100km/h dan 5.9 sec . ik heb toch de indruk van wel zal eens moeten meten
                      hou ons op de hoogte

Comment

Als je hem goe inrijdt en losrijdt, en je kan goed vertrekken zonder wielspin denk ik dat hij inderdaad sneller is. In sommige bochten zet hij wel soms zijn kont vind ik,maar geen probleem,gas erop houden en beetje corrigeren, kei zalig...heb nu 560 km gereden. En Fille, ik vind geen transportblokken

Comment

• Heren , RS rijders

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
                            Als ik uw Leon Cupra overkoop, mag ik dan ook naar de bbq komen?

deal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
                              Heren , RS rijders
                              Gekocht?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
                                deal
                                owla
                                voel ik een forum BBQ aankomen

Comment

• Hey werner, als ik daarstraks naar huis reed had ik de indruk dat ie nog sneller ging dan toen jij meereed, anja zei het direct ook, dacht da kan niet maar die turbometer schoot gelijk een raket naar 1,8 bar in elke versnelling. Zou da kunnen dat ie losser aant komen is? Da was echt ni normaal man, denk da volgende week nog is terug na jou kom

Comment

• Shit zeg rs driver, wat een massa's vette kar, ben stiekem jaloers

Comment

• prachtig machien int wit

imo veeel minder johny dan int groen (en blauw)
                                      2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                                      2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                                        Gekocht?
                                        Neen , gewoon zalig deze auto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
                                          gelukkig maar,ik persoonlijk zou da ni graag hebben(en meestal doen ze da zonder toestemming van de eigenaar).
                                          eigenaar ben je pas als je betaald hebt

Comment

Working...
                                          X