Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
hallo, ik heb een vraagske aan iedereen die al een rs heeft, mijn rs staat al iets meer als 2 weke in de garage waar ik hem besteld heb.
Ze wille deze nog niet aan mij geven omdat volgens hun iemand van ford eerst de wagen moet komen afregelen. Was dit bij jullie ook zo?
want ben het wachte eigenlijk beu, weten dat hij daar staat en niet mee moge rijden.
alsvast bedankt
Da is volgens mij allemaal dikke zever, de mijne was vrijdagochtend binnengekomen en mocht deze voor 17u al komen halen,maar aangezien ik laat werkte heb ik gezegd da ik hem 's anderdaags kom halen en ben dus zaterdagmiddag gaan afhalen. Ben jij diegene met die groene van in rotselaar? Heb daarstrax gaan kijken,hij staat achter de omheining. Toen heeft die vrouw mij zien staan en kwam af, zij zei tegen mij dat jij hem woendag komt afhalen. Parkeersensoren zijn ook achteraf ingebouwd, klopt dat?
Yep die groene is van mij, dan weet jij meer als mij, want ik wist nog niet dat ik hem mogt gaan afhale. :-) ik wist zelfs nog niet dat die sensoren er in stonden.
Yep die groene is van mij, dan weet jij meer als mij, want ik wist nog niet dat ik hem mogt gaan afhale. :-) ik wist zelfs nog niet dat die sensoren er in stonden.
Nu weet ik toch al dat het wachten ga afkorten
Ik heb wel de achterkant van de auto niet gezien, poort was dicht en die vrouw deed niet open, maar heb wel voorkant en de zijkanten gezien van de wagen. Toen zei die vrouw dat die sensoren achteraf ingebouwd zijn en da je hem woensdag kwam afhalen. Ik hoop echt dat je hem woensdag hebt maat...
Heb snel een paar fototjes genomen aan mijn garage er volgen er binnenkort nog
Rij nog wel rond zonder nrplaat vooraan, kwil geen gaatjes maken in die mooie bumper
Kga sticker plakken denk, ben er nog ni uit...
Ik heb wel de achterkant van de auto niet gezien, poort was dicht en die vrouw deed niet open, maar heb wel voorkant en de zijkanten gezien van de wagen. Toen zei die vrouw dat die sensoren achteraf ingebouwd zijn en da je hem woensdag kwam afhalen. Ik hoop echt dat je hem woensdag hebt maat...
En wat vind je er van ? Het is de max van een wagen hé. Wacht maar als je hem wat meer ingereden hebt , zodat je eens je rechterpedaal wat meer induwt . Dan begin pas de fun.
Comment