Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Leg mij nekeer uit WAAROM een grotere remmenwinkel uw auto harder zou kunnen doen remmen?
Het basicprincipe van een reminstallatie is de omwenteling van uw wielen te vertragen, waardoor ge weerstand overbrengt op het asfalt en waardoor uw kar gaat vertragen. Van het moment dat uwe remmenwinkel krachtig genoeg is om zo hard uw wiel te vertragen dat het blokkeert, en dus gaat schuiven, zit ge over de maximale gripgrens van uwe band (die dus de vertraging doet). leg mij nu eens uit, als ge da kunt met uw standaardremmen, hoe ge met grotere remmen nog rapper kunt stoppen dan? Ge kunt toch ni harder remmen als uw banden grip hebben?
Dat van die fading kan ik wel geloven natuurlijk.
kijk discucieeren heeft geen zin...het is gewoon zo..met die ap racing op de subaru remde de wagen zo hard af dat het pijn deed aan mijn lijf..en dit was echt competitie materiaal he ...heb op mijn vorige leon ook zo een brembo 4pots big brake kit gekocht en daar zat in stopkracht weinig tot geen verschil..ik weet dat uwe uitleg wel logisch is met da van die banden enzo maar er zijn meerdere factoren die meespelen zoals adrih ook al zei de Abs heeft er ook mee te maken ..Rijd met mij ns mee met de rs op standaard remmen.....en rijd dan ns mee als de AP er op gaan staan...ge zult me nog gelijk geven
Leg mij nekeer uit WAAROM een grotere remmenwinkel uw auto harder zou kunnen doen remmen?
Het basicprincipe van een reminstallatie is de omwenteling van uw wielen te vertragen, waardoor ge weerstand overbrengt op het asfalt en waardoor uw kar gaat vertragen. Van het moment dat uwe remmenwinkel krachtig genoeg is om zo hard uw wiel te vertragen dat het blokkeert, en dus gaat schuiven, zit ge over de maximale gripgrens van uwe band (die dus de vertraging doet). leg mij nu eens uit, als ge da kunt met uw standaardremmen, hoe ge met grotere remmen nog rapper kunt stoppen dan? Ge kunt toch ni harder remmen als uw banden grip hebben?
Dat van die fading kan ik wel geloven natuurlijk.
maar op een subaru rally kanon liggen wellicht geen americana's die om de vijf steppen grip verliezen.
En kunt u mij uitleggen waarom iemand een setje EBC remblokken koopt en zegt dat het beter remt? Met uw uitleg kom je er dan ook niet hé. Of je moet durven beweren dat pagid, ferodo, EBC,... geen nut heeft.
maar op een subaru rally kanon liggen wellicht geen americana's die om de vijf steppen grip verliezen.
idd bij maximum afremmen slippen de wielen niet eens..de abs vangt dit perfekt op.
Nog een voorbeeld..de remmen van mijn leon cupra zijn 345..de leon FR welke zelfde banden maat heeft staan 328 op.....De cupra staat van 100 tot 0 bijna 10 meter sneller stil als de FR...aan wat zou dit dan liggen??ad banden?? liggen zelfde banden op hoor
Mijn verkoper heeft gezegd dat ik eind februari moet bellen en dan zou hij een
produktiedatum kunnen zeggen. Hij zei levering april maar ik denk eerder mei.
Fabriek in Saarlouis ligt 14 dagen stil, tot en met 27 februari, dus ik denk dat
alles vertraging oploopt...ni goed he
heb gisteren nog gehoord dat ik mijne eerder eind mei begin juni ga hebbenMij maakt da momenteel niet echt uit..ik heb de cupra nog altijd maar ik kan me voorstellen dat gij echt op hete kolen zit want ik denk dat jij dag en nacht fotokes en filmpjes vd RS aan het zoeken bent op internetik ook zenne,maar ik vind er alleen zo geen recente als jij
ik heb en mailke gestuurd naar ZIP_TUNING VOOR WAT MEER VERMOGEN , heb antwoord gekregen 40 pktjes bij en 75 koppel en maar VOOR 600 EURO MET FARIEKSGARANTIE DIE ZE OVERNEMEN . MAAR BEN NOG AAN HET TWIJFELEN . Ook naar heinz gestuurd maar nog geen reactie gehad.
Ik zou heinz en zeker zip tuning van uw wagen laten afblijven.. Je kan beter naar engeland gaan naar echt specialisten die ervaring hebben met de RS..mensen die de motor door en door kennen..Ik ga de RS niet chippen..motorisch lekker origineel laten want deze auto wil ik toch houden.(uitlaat gaat wel vervangen worden)
Zo'n remmen eronder plaatsen, is dat legaal? Want het is niet omdat het beter remt (en dus veiliger is) dat vadertje staat daar ook zo over denkt. Wat geeft dat als je daarmee naar de keuring moet?
Zo'n remmen eronder plaatsen, is dat legaal? Want het is niet omdat het beter remt (en dus veiliger is) dat vadertje staat daar ook zo over denkt. Wat geeft dat als je daarmee naar de keuring moet?
is niet legaal..heb mijne er af moeten doen voor de keur..remmen moeten origineel blijven..verbouwingen niet toegestaan voor keur
heb gisteren nog gehoord dat ik mijne eerder eind mei begin juni ga hebbenMij maakt da momenteel niet echt uit..ik heb de cupra nog altijd maar ik kan me voorstellen dat gij echt op hete kolen zit want ik denk dat jij dag en nacht fotokes en filmpjes vd RS aan het zoeken bent op internetik ook zenne,maar ik vind er alleen zo geen recente als jij
Ik zou heinz en zeker zip tuning van uw wagen laten afblijven.. Je kan beter naar engeland gaan naar echt specialisten die ervaring hebben met de RS..mensen die de motor door en door kennen..Ik ga de RS niet chippen..motorisch lekker origineel laten want deze auto wil ik toch houden.(uitlaat gaat wel vervangen worden)
ga je een volledige uitlaatlijn van milltek steken of juist de einddemper
ga je een volledige uitlaatlijn van milltek steken of juist de einddemper
volledig maar weet ni of het milltek gaat worden..heb een mooi aanbod gehad van mongoose en die leveren ook kwaliteit..ga de non resonated versie kopen met sportcat..Heb eens een focus ST horen rijden met een volledig open systeem zonder de cat en da geluid was echt subliem..beter als sex ..maar dan zit je weer met storingslampjes enzo dus pak ik een sportcat...op de cupra maakt da al meer als genoeg lawaai
is niet legaal..heb mijne er af moeten doen voor de keur..remmen moeten origineel blijven..verbouwingen niet toegestaan voor keur
Da's het onnozele van ons systeem, en ook het enige wat mij tegenhoudt om verbouwingen te laten doen.
Want opgelet, als je een accident hebt en ze komen er achter dat je wagen verbouwd is, trekt de verzekering zich 9/10 ook terug.
Da's het onnozele van ons systeem, en ook het enige wat mij tegenhoudt om verbouwingen te laten doen.
Want opgelet, als je een accident hebt en ze komen er achter dat je wagen verbouwd is, trekt de verzekering zich 9/10 ook terug.
idd..snap niet dat ze zoiets niet toelaten..in nederland en engeland doen ze daar niet moeilijk over..Maar we weten ondertussen al dat ze daar id wetstraat enkel maar van die domme wetten kunnen schrijven..
Andere remmen mogen nooit? Of alleen met een certificaat zoals bij uitlaten?
Ik dacht nooit.
Is ook de reden waarom ik nog geen AP's eronder heb steken...
Nuja, de wetgever gaat er allicht van uit dat je bij normale rijstijl geen last zal hebben van 'fading'. Alhoewel... met de standaard remmekes van een Subaru...
kijk discucieeren heeft geen zin...het is gewoon zo..met die ap racing op de subaru remde de wagen zo hard af dat het pijn deed aan mijn lijf..en dit was echt competitie materiaal he ...heb op mijn vorige leon ook zo een brembo 4pots big brake kit gekocht en daar zat in stopkracht weinig tot geen verschil..ik weet dat uwe uitleg wel logisch is met da van die banden enzo maar er zijn meerdere factoren die meespelen zoals adrih ook al zei de Abs heeft er ook mee te maken ..Rijd met mij ns mee met de rs op standaard remmen.....en rijd dan ns mee als de AP er op gaan staan...ge zult me nog gelijk geven
Wie heeft het over discussiëren....
Ik wil gewoon weten waarom dat dan rapper stilstaat.
Comment