Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ge gaat niet de remafstand van uw auto halveren door er betere remmen onder te steken
Hangt er allemaal van af wat er op stond, en wat je erop zet, ook kwa banden . Halveren is lichtelijk overdreven ja, maar korter zal die in ieder geval worden.
Hangt er allemaal van af wat er op stond, en wat je erop zet, ook kwa banden . Halveren is lichtelijk overdreven ja, maar korter zal die in ieder geval worden.
Niet als je enkel je reminstallatie aanpast. (tenzij je een gewichtsbesparing erdoor realiseert)
Met andere banden wil ik het geloven ja
Banden zijn zeer belangrijk, ophanging trouwens ook. Maar je zal bvb wel intensiever en langer kunnen remmen met grotere schijven met betere hitteeigenschappen (minder opwarming) anders zouden bvb koolstof remmen ook maar een dure verkwisting zijn.
Betere remolie is ook een nuttige aanpassingen imo
Het enige wat ge met andere remmen kunt bekomen is:
- Beter pedaalgevoel
- Harder bijten
- Fading elimineren
- Minder roterende massa
Zolang gij met uw standaardremmen tegen de abs grens van uw auto kunt remmen zal die even rap stilstaan
Remmen gebeurt in eerste instantie nog altijd door de grip tussen uw banden en de baan. Dat is de beperkende factor.
met alle respekt maar ge bent fout..nu niet om te stoefen maar ben lid geweest vd service crew wk rally group N niall mcshea en heb indertijd het 1 ent ander kunnen testen op mijn subaru omdat ik dicht bij de bron zat..Ik kan u verzekeren met een Ap 360 6pot dat de remafstand aanzienlijk verkort word.straatbanden,slicks maakt niets uit..de banden spelen wel een faktor maar de remmen zeer zeker ook..ik spreek niet over die zogezegde big brake kits van 1500 euro he..een AP kost hopen geld maar de remafstand word gegarandeer gehalveerd.(is mss wl iets overdreven hoor..hehe).zelf kunnen uittesten met versch setups op de subaru..
En dat was maar een 350 dacht ik met zwevende tweedelinge schijven..Fading niet meer mogelijk ..dat remde zo hard dat de rubbers van de draagarmen gewoon stuk gingen van de remkracht..
waar blijf je die fotoss toch halen das den eerste gecrashte dan..
slevht nieuws...heb mijne Rs een week na u besteld of 2weken erna..er is nog altijd geen produktiedatum verschenen in de computer dus ik denk dat ik mijne eerder april -mei ga hebben..
ik weet niet wat het is maar ik vind deze combo met die zwarte ruiten niet mooi.. Voor de rest thumbs up
toffe foto's en mega geluid van de motor en de turbo ik kijk er volledig naar uit als hij geleverd wordt . Zal me moeten inhouden om niet te vel boetes in de bus te krijgen . Aan alle toekomstige meede eigenaars veel leute met de wagen , maar hou het veilig.
waar blijf je die fotoss toch halen das den eerste gecrashte dan..
slevht nieuws...heb mijne Rs een week na u besteld of 2weken erna..er is nog altijd geen produktiedatum verschenen in de computer dus ik denk dat ik mijne eerder april -mei ga hebben..
Mijn verkoper heeft gezegd dat ik eind februari moet bellen en dan zou hij een
produktiedatum kunnen zeggen. Hij zei levering april maar ik denk eerder mei.
Fabriek in Saarlouis ligt 14 dagen stil, tot en met 27 februari, dus ik denk dat
alles vertraging oploopt...ni goed he
met alle respekt maar ge bent fout..nu niet om te stoefen maar ben lid geweest vd service crew wk rally group N niall mcshea en heb indertijd het 1 ent ander kunnen testen op mijn subaru omdat ik dicht bij de bron zat..Ik kan u verzekeren met een Ap 360 6pot dat de remafstand aanzienlijk verkort word.straatbanden,slicks maakt niets uit..de banden spelen wel een faktor maar de remmen zeer zeker ook..ik spreek niet over die zogezegde big brake kits van 1500 euro he..een AP kost hopen geld maar de remafstand word gegarandeer gehalveerd.(is mss wl iets overdreven hoor..hehe).zelf kunnen uittesten met versch setups op de subaru..
En dat was maar een 350 dacht ik met zwevende tweedelinge schijven..Fading niet meer mogelijk ..dat remde zo hard dat de rubbers van de draagarmen gewoon stuk gingen van de remkracht..
En toch heb ik moeite om dat te geloven
Leg mij nekeer uit WAAROM een grotere remmenwinkel uw auto harder zou kunnen doen remmen?
Het basicprincipe van een reminstallatie is de omwenteling van uw wielen te vertragen, waardoor ge weerstand overbrengt op het asfalt en waardoor uw kar gaat vertragen. Van het moment dat uwe remmenwinkel krachtig genoeg is om zo hard uw wiel te vertragen dat het blokkeert, en dus gaat schuiven, zit ge over de maximale gripgrens van uwe band (die dus de vertraging doet). leg mij nu eens uit, als ge da kunt met uw standaardremmen, hoe ge met grotere remmen nog rapper kunt stoppen dan? Ge kunt toch ni harder remmen als uw banden grip hebben?
neneeee..zijn maar 330 ik blijf van de motor af deze keer dus steek ik dat geld id remmen en zo een big brake kit vind ik altijd wel lekker stoer staan...ik ben ne late remmer dus als de originele niet voldoen dan zullen ze er vlug af liggen
Uitlaat ben ik ook ah zoeken maar nog niets voor te vinden..milltek begint wel binnen 3 weken om een uitlaat te ontwikellen .
ik heb en mailke gestuurd naar ZIP_TUNING VOOR WAT MEER VERMOGEN , heb antwoord gekregen 40 pktjes bij en 75 koppel en maar VOOR 600 EURO MET FARIEKSGARANTIE DIE ZE OVERNEMEN . MAAR BEN NOG AAN HET TWIJFELEN . Ook naar heinz gestuurd maar nog geen reactie gehad.
Leg mij nekeer uit WAAROM een grotere remmenwinkel uw auto harder zou kunnen doen remmen?
Het basicprincipe van een reminstallatie is de omwenteling van uw wielen te vertragen, waardoor ge weerstand overbrengt op het asfalt en waardoor uw kar gaat vertragen. Van het moment dat uwe remmenwinkel krachtig genoeg is om zo hard uw wiel te vertragen dat het blokkeert, en dus gaat schuiven, zit ge over de maximale gripgrens van uwe band (die dus de vertraging doet). leg mij nu eens uit, als ge da kunt met uw standaardremmen, hoe ge met grotere remmen nog rapper kunt stoppen dan? Ge kunt toch ni harder remmen als uw banden grip hebben?
Comment