Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
    filmke?? link?
    Op vorige pagina staat een link 'guess the car', ge moet ma ne keer kijken,
    geluid is bangelijk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rs driver Bekijk Berichten
      Wa denkt ge hier van? Auto heeft witte velgen en is verlaagd...
      Ziet er super uit vind ik...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
        Ge gaat niet de remafstand van uw auto halveren door er betere remmen onder te steken

of tzouden AP racing 6pots van 360 moeten zijn...dan doet ge stoppies op de voorwielen zenne

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
          of tzouden AP racing 6pots van 360 moeten zijn...dan doet ge stoppies op de voorwielen zenne
          En toch blijft het bullshit

Het enige wat ge met andere remmen kunt bekomen is:
          - Beter pedaalgevoel
          - Harder bijten
          - Fading elimineren
          - Minder roterende massa

Zolang gij met uw standaardremmen tegen de abs grens van uw auto kunt remmen zal die even rap stilstaan

Remmen gebeurt in eerste instantie nog altijd door de grip tussen uw banden en de baan. Dat is de beperkende factor.

Comment

Ge gaat niet de remafstand van uw auto halveren door er betere remmen onder te steken
            Hangt er allemaal van af wat er op stond, en wat je erop zet, ook kwa banden . Halveren is lichtelijk overdreven ja, maar korter zal die in ieder geval worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
              Hangt er allemaal van af wat er op stond, en wat je erop zet, ook kwa banden . Halveren is lichtelijk overdreven ja, maar korter zal die in ieder geval worden.
              Niet als je enkel je reminstallatie aanpast. (tenzij je een gewichtsbesparing erdoor realiseert)
              Met andere banden wil ik het geloven ja

Comment

• Banden zijn zeer belangrijk, ophanging trouwens ook. Maar je zal bvb wel intensiever en langer kunnen remmen met grotere schijven met betere hitteeigenschappen (minder opwarming) anders zouden bvb koolstof remmen ook maar een dure verkwisting zijn.
                Betere remolie is ook een nuttige aanpassingen imo

Comment

En toch blijft het bullshit

Het enige wat ge met andere remmen kunt bekomen is:
                  - Beter pedaalgevoel
                  - Harder bijten
                  - Fading elimineren
                  - Minder roterende massa

Zolang gij met uw standaardremmen tegen de abs grens van uw auto kunt remmen zal die even rap stilstaan

Remmen gebeurt in eerste instantie nog altijd door de grip tussen uw banden en de baan. Dat is de beperkende factor.

met alle respekt maar ge bent fout..nu niet om te stoefen maar ben lid geweest vd service crew wk rally group N niall mcshea en heb indertijd het 1 ent ander kunnen testen op mijn subaru omdat ik dicht bij de bron zat..Ik kan u verzekeren met een Ap 360 6pot dat de remafstand aanzienlijk verkort word.straatbanden,slicks maakt niets uit..de banden spelen wel een faktor maar de remmen zeer zeker ook..ik spreek niet over die zogezegde big brake kits van 1500 euro he..een AP kost hopen geld maar de remafstand word gegarandeer gehalveerd.(is mss wl iets overdreven hoor..hehe).zelf kunnen uittesten met versch setups op de subaru..
                  En dat was maar een 350 dacht ik met zwevende tweedelinge schijven..Fading niet meer mogelijk ..dat remde zo hard dat de rubbers van de draagarmen gewoon stuk gingen van de remkracht..

Comment

• Ook mooie foto he

Comment

• waar blijf je die fotoss toch halen das den eerste gecrashte dan..
                      slevht nieuws...heb mijne Rs een week na u besteld of 2weken erna..er is nog altijd geen produktiedatum verschenen in de computer dus ik denk dat ik mijne eerder april -mei ga hebben..

Comment

• foto's rs

Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                        ik weet niet wat het is maar ik vind deze combo met die zwarte ruiten niet mooi.. Voor de rest thumbs up
                        toffe foto's en mega geluid van de motor en de turbo ik kijk er volledig naar uit als hij geleverd wordt . Zal me moeten inhouden om niet te vel boetes in de bus te krijgen . Aan alle toekomstige meede eigenaars veel leute met de wagen , maar hou het veilig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk Berichten
                          Aan alle toekomstige meede eigenaars veel leute met de wagen , maar hou het veilig.
                          Met hoeveel zijn jullie die bijeengelegd hebben?

Comment

waar blijf je die fotoss toch halen das den eerste gecrashte dan..
                            slevht nieuws...heb mijne Rs een week na u besteld of 2weken erna..er is nog altijd geen produktiedatum verschenen in de computer dus ik denk dat ik mijne eerder april -mei ga hebben..

Mijn verkoper heeft gezegd dat ik eind februari moet bellen en dan zou hij een
                            produktiedatum kunnen zeggen. Hij zei levering april maar ik denk eerder mei.
                            Fabriek in Saarlouis ligt 14 dagen stil, tot en met 27 februari, dus ik denk dat
                            alles vertraging oploopt...ni goed he

Comment

• Woensdag brengt Sky Motoring video uit, een groepstest tussen RS, evo X en BMW 135i M Sport. Dit is alvast een teaser video...

Van zondag op maandag om 24u snachts komt er een video roadtest uit van RS ook op Sky Motoring, ben benieuwd. En dan woensdag die groepstest...

Comment

• De RS uit de video heeft dezelfde nummerplaat als de gecrashte op de foto: ze zouden die journalisten mss ook eerst beter een cursus gegeven hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rs driver Bekijk Berichten
                                  Woensdag brengt Sky Motoring video uit, een groepstest tussen RS, evo X en BMW 135i M Sport. Dit is alvast een teaser video...

Van zondag op maandag om 24u snachts komt er een video roadtest uit van RS ook op Sky Motoring, ben benieuwd. En dan woensdag die groepstest...
                                  Een kanon met voorwieltractie, een met AWD en een met achterwieltraktie, leuke test

Comment

met alle respekt maar ge bent fout..nu niet om te stoefen maar ben lid geweest vd service crew wk rally group N niall mcshea en heb indertijd het 1 ent ander kunnen testen op mijn subaru omdat ik dicht bij de bron zat..Ik kan u verzekeren met een Ap 360 6pot dat de remafstand aanzienlijk verkort word.straatbanden,slicks maakt niets uit..de banden spelen wel een faktor maar de remmen zeer zeker ook..ik spreek niet over die zogezegde big brake kits van 1500 euro he..een AP kost hopen geld maar de remafstand word gegarandeer gehalveerd.(is mss wl iets overdreven hoor..hehe).zelf kunnen uittesten met versch setups op de subaru..
                                    En dat was maar een 350 dacht ik met zwevende tweedelinge schijven..Fading niet meer mogelijk ..dat remde zo hard dat de rubbers van de draagarmen gewoon stuk gingen van de remkracht..
                                    En toch heb ik moeite om dat te geloven

Leg mij nekeer uit WAAROM een grotere remmenwinkel uw auto harder zou kunnen doen remmen?

Het basicprincipe van een reminstallatie is de omwenteling van uw wielen te vertragen, waardoor ge weerstand overbrengt op het asfalt en waardoor uw kar gaat vertragen. Van het moment dat uwe remmenwinkel krachtig genoeg is om zo hard uw wiel te vertragen dat het blokkeert, en dus gaat schuiven, zit ge over de maximale gripgrens van uwe band (die dus de vertraging doet). leg mij nu eens uit, als ge da kunt met uw standaardremmen, hoe ge met grotere remmen nog rapper kunt stoppen dan? Ge kunt toch ni harder remmen als uw banden grip hebben?

Dat van die fading kan ik wel geloven natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                                      Met hoeveel zijn jullie die bijeengelegd hebben?
                                      met genoeg om leute te beleven . en gij?

Comment

neneeee..zijn maar 330 ik blijf van de motor af deze keer dus steek ik dat geld id remmen en zo een big brake kit vind ik altijd wel lekker stoer staan...ik ben ne late remmer dus als de originele niet voldoen dan zullen ze er vlug af liggen
                                        Uitlaat ben ik ook ah zoeken maar nog niets voor te vinden..milltek begint wel binnen 3 weken om een uitlaat te ontwikellen .
                                        ik heb en mailke gestuurd naar ZIP_TUNING VOOR WAT MEER VERMOGEN , heb antwoord gekregen 40 pktjes bij en 75 koppel en maar VOOR 600 EURO MET FARIEKSGARANTIE DIE ZE OVERNEMEN . MAAR BEN NOG AAN HET TWIJFELEN . Ook naar heinz gestuurd maar nog geen reactie gehad.
                                        Last edited by ; 22/02/2009, 07:29.

Comment

En toch heb ik moeite om dat te geloven

Leg mij nekeer uit WAAROM een grotere remmenwinkel uw auto harder zou kunnen doen remmen?

Het basicprincipe van een reminstallatie is de omwenteling van uw wielen te vertragen, waardoor ge weerstand overbrengt op het asfalt en waardoor uw kar gaat vertragen. Van het moment dat uwe remmenwinkel krachtig genoeg is om zo hard uw wiel te vertragen dat het blokkeert, en dus gaat schuiven, zit ge over de maximale gripgrens van uwe band (die dus de vertraging doet). leg mij nu eens uit, als ge da kunt met uw standaardremmen, hoe ge met grotere remmen nog rapper kunt stoppen dan? Ge kunt toch ni harder remmen als uw banden grip hebben?

Dat van die fading kan ik wel geloven natuurlijk.
                                          ooit van ABS gehoord?

Comment

Working...
                                          X