Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
    Jij verzint dat hier ter plaatse of wat?? In alle geval ligt Oud-heverlee ver buiten die driehoek, vooral waar het de inkomens betreft

PS: als je Leuven vervangt door Antwerpen, en de driehoek doortrekt tot de rest van belgie, klinkt het een stuk geloofwaardiger.
    *zucht*

1 Er wordt nergens gesproken over inkomens
    2 Sinds wanneer is inkomen een waardemeter om te zien hoe marginaal iemand is? Zelfs opleiding is dit niet.
    3 Leuven maakt (zelfs niet volgens dit tekstje) geen deel uit van de marginale driehoek al zou het er ZEKER niet in misstaan want wat IK in Leuven al gezien heb heb ik nog niet in Aarschot en Diest gezien. (In Tienen wel maar iedereen weet dat dat een smeltkroes is waar inteelt en genetische degeneratie hoogtij vieren.)
    Last edited by ; 27/06/2009, 14:30.

Comment

• Hij had het over "lagere sociale klasse" .. dat heeft alles met inkomen te maken.
      En richt je pijlen op wie het verdiend, met name de aanstoker van dit alles, king of the OT, uit Fleurus

Comment

• Iemand uit de lagere sociale klasse kan ook een normaal inkomen hebben hoor. Wat ze met hun inkomen aanvangen kan dan het verschil betekenen tussen in die klasse vast blijven zitten en er uit klimmen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
          haha..betrapt wel dan rijd ik liever met de cupra tegen u want die gaat wel een stukje harder als een rs
          u kennende zal't wel ni lang duren eer de focus veeeel sneller is dan de cupra,heeft iets meer potentieel ook he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
            Iemand uit de lagere sociale klasse kan ook een normaal inkomen hebben hoor. Wat ze met hun inkomen aanvangen kan dan het verschil betekenen tussen in die klasse vast blijven zitten en er uit klimmen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk Berichten
              F off n00b

Comment

• Comment

• dikke bak voets,volgende week krijgt den uwe e wit broertje bij in uw geburen

Comment

• da al die RS-eigenaars eens een topic aanmaken van hunne RS...

Comment

• Is dat die groene die gisteren in de buurt van Hamme Mille reed?

Comment

haha..betrapt wel dan rijd ik liever met de cupra tegen u want die gaat wel een stukje harder als een rs
                        Toch ni harder dan mijne RS, he Werner

Comment

• Ik weet ni wil hem er wel ns naast zetten maar uwe draaid op400 gram druk meer als ze zouden moeten hebben..gij hebt uwe al late chippen zeker..haha...valsspeler. Draaid hij nu nog altijd op 1.8?ik hoop dat mijne ook zo hoog staar want op 1.4vind ik het maar niks
                          Last edited by ; 27/06/2009, 23:26.

Comment

• Schitterend in het groen!

Comment

• De Audi TT RS 5 cilinder motor ziet er toch veel beter uit onder de kap.

Comment

• En dan kosten ze nog eens alletwee even veel dus je vergelijking vind ik érg sterk !

Comment

Ik weet ni wil hem er wel ns naast zetten maar uwe draaid op400 gram druk meer als ze zouden moeten hebben..gij hebt uwe al late chippen zeker..haha...valsspeler. Draaid hij nu nog altijd op 1.8?ik hoop dat mijne ook zo hoog staar want op 1.4vind ik het maar niks
                                  draait, Werner, draait...
                                  maar alle gekheid op een stokje... krijgen jullie gemakkelijk respons van Heinz? Ik ben nu al een 2-tal weken aan het proberen een afspraak te maken en ik heb tot nog toe enkel een mailtje gekregen dat hij mij een ander mailtje gestuurd heeft, wat ik niet ontvangen heb. Is die altijd zo moeilijk in de omgang?

Comment

• excuseer vr de taalfouten,ik ben dan ook afkomstig uit de marginalen driehoek blijf bij heinz weg man,zelfs gratis mag die mijn auto ni doen

Comment

• veel andere opties voor een piasini reflash heb ik niet in belgie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                                        *zucht*

1 Er wordt nergens gesproken over inkomens
                                        2 Sinds wanneer is inkomen een waardemeter om te zien hoe marginaal iemand is? Zelfs opleiding is dit niet.
                                        3 Leuven maakt (zelfs niet volgens dit tekstje) geen deel uit van de marginale driehoek al zou het er ZEKER niet in misstaan want wat IK in Leuven al gezien heb heb ik nog niet in Aarschot en Diest gezien. (In Tienen wel maar iedereen weet dat dat een smeltkroes is waar inteelt en genetische degeneratie hoogtij vieren.)
                                        Kerel, ge begrijpt toch dat dat een grap is. Dat ge toevallig in de marginale en anale (aarschot kontich reet) driehoek woont wil niks zeggen.
                                        En uw statement over Leuven is helemaal dom.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                          veel andere opties voor een piasini reflash heb ik niet in belgie.
                                          http://www.rpmpower.be kzou deze vent ook is contacteren!
                                          Hij kent oneindig veel van auto's en chiptuning en heel betrouwbaar!
                                          Prijzen zijn goed en miss kan hij u wel verder helpen!

Comment

Working...
                                          X