Wat? Blanden, Vissenaken, Binkom?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Focus RS
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenWaarschijnlijk dezelfde als degene die ik gisteren rond een uur of 6 in Vissenaken zien rijden heb.
Een paar dagen daarvoor had ik Werner nog in zijn Cupra zien rijden een paar kilometer verder in Binkom.
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDe debiele driehoek!
meaning?? ik ben namelijk van die kanten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk BerichtenDie groene is gisteren om 17.30 afgeleverd ad klant bij ons id garage in binkom,waren dus zijn eerste kilometers..wel pijnlijk om de Rs al te zien afgeleverd worden terwijl die gast pas 4 maanden na mij besteld heeft..Ik reed wss idd in binkom maar u heb ik niet gespot
Wel, ik rijd dan ook maar met een banale zilverkleurige C sportcoupé
Ik dacht nog een keer te "lichtklaxoneren" maar ik dacht bij mezelf: dan gaat die gewoon denken dat ze een beetje verderop staan te flitsen en dan heb ik hem nodeloos verontrust en hij weet toch niet wie ik ben....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
meaning?? ik ben namelijk van die kanten
Comment
-
[quote=wernercupra;3491518]Die groene is gisteren om 17.30 afgeleverd ad klant bij ons id garage in binkom,waren dus zijn eerste kilometers..wel pijnlijk om de Rs al te zien afgeleverd worden terwijl die gast pas 4 maanden na mij besteld heeft..Ik reed wss idd in binkom maar u heb ik niet gespot
Iemand van kanten van Tienen?zou toch ook graag is éne zien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenVlaanderen HEEFT een marginale driehoek
Wallonië IS een marginale driehoek
nuff said
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenOuch indeed
Wel, ik rijd dan ook maar met een banale zilverkleurige C sportcoupé
Ik dacht nog een keer te "lichtklaxoneren" maar ik dacht bij mezelf: dan gaat die gewoon denken dat ze een beetje verderop staan te flitsen en dan heb ik hem nodeloos verontrust en hij weet toch niet wie ik ben....ja daar staan ze laatste tijd veel te flitsen zenne
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenMijn excuses, ik bedoelde namelijk de marginale driehoek. Ik was nog niet goed wakkeren het dorpje waar ik woon ligt juist int midden van die driehoek..dus dat maakt mij de oppermarginaal hier
Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
Iemand van kanten van Tienen?zou toch ook graag is éne zien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichtenja daar staan ze laatste tijd veel te flitsen zenne
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenMijn excuses, ik bedoelde namelijk de marginale driehoek. Ik was nog niet goed wakker
Wat die RS betreft, hij reed rustig maar hij was natuurlijk net aan de flitser gepasseerd..
Comment
-
"De marginale driehoek is een volkse benaming voor het geografisch gebied in Vlaams-Brabant tussen Diest, Aarschot en Tienen, maar niet zelden worden gehuchten aan de rand ook gerekend tot de driehoek. Inwoners zijn vaak het onderwerp van spot in de stad Leuven en worden dikwijls (ten onrechte) gerekend tot de lagere sociale klasse.
Het stereotype omtrent de plaatselijke cultuur is dat zij vooral draait rond voetbal, het ombouwen ("tunen") van wagens en uitgaan waarbij de uitgaanstendensen gevolgd worden (gabberen, hakken, jumpen). Het jumpen (is trouwens groot geworden binnen de marginale driehoek, voornamelijk in de Stadsfeestzaal in Aarschot (ook wel 'De Zoal' genoemd). De jeugd heeft verder een voorkeur voor merkkledij, designerdrugs zoals ecstasy en is laaggeschoold, althans, zo wil het cliché.
De legende wil dat Napoleon voor hij de slag van Waterloo aanving alle manschappen verzocht die niet geschikt waren voor de veldslag (i.e. die te dom waren) om zich hier terug te trekken"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenEen maand of 2 geleden nog geflitst in het dorp van Binkom (net achter de Aveve denk ik als ik op het huisnummer kan afgaan)
ja daar,en 100 meter verder richting tienen op parking visboer ad linkse kant,dan 500 meter verder net voor de bocht staan ze langs weerskanten...dan de bocht voorbij achter muur kerk daar verstoppen ze hun ook altijd...dan 1km verder iets voorbij peugeot garage staan ze veel ad kant gewoon tussen geparkeerde wagens dat daar staan...ze gaan hard laatste tijd..is altijd een donkergrijze mondeo met nummerplaat tex***..of een witte primera break
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten"De marginale driehoek is een volkse benaming voor het geografisch gebied in Vlaams-Brabant tussen Diest, Aarschot en Tienen, maar niet zelden worden gehuchten aan de rand ook gerekend tot de driehoek. Inwoners zijn vaak het onderwerp van spot in de stad Leuven en worden dikwijls (ten onrechte) gerekend tot de lagere sociale klasse.
Het stereotype omtrent de plaatselijke cultuur is dat zij vooral draait rond voetbal, het ombouwen ("tunen") van wagens en uitgaan waarbij de uitgaanstendensen gevolgd worden (gabberen, hakken, jumpen). Het jumpen (is trouwens groot geworden binnen de marginale driehoek, voornamelijk in de Stadsfeestzaal in Aarschot (ook wel 'De Zoal' genoemd). De jeugd heeft verder een voorkeur voor merkkledij, designerdrugs zoals ecstasy en is laaggeschoold, althans, zo wil het cliché.
De legende wil dat Napoleon voor hij de slag van Waterloo aanving alle manschappen verzocht die niet geschikt waren voor de veldslag (i.e. die te dom waren) om zich hier terug te trekken"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichtenja daar,en 100 meter verder richting tienen op parking visboer ad linkse kant,dan 500 meter verder net voor de bocht staan ze langs weerskanten...dan de bocht voorbij achter muur kerk daar verstoppen ze hun ook altijd...dan 1km verder iets voorbij peugeot garage staan ze veel ad kant gewoon tussen geparkeerde wagens dat daar staan...ze gaan hard laatste tijd..is altijd een donkergrijze mondeo met nummerplaat tex***..of een witte primera break
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichtenalé ben benieuwd,wil ik wel is tegen rijden dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichtendaar doe ik niet aan mee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichtenhmm,heb u toch al anders zien rijden hoor,bestaan zelfs filmpjes van
haha..betraptwel dan rijd ik liever met de cupra tegen u want die gaat wel een stukje harder als een rs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten"De marginale driehoek is een volkse benaming voor het geografisch gebied in Vlaams-Brabant tussen Diest, Aarschot en Tienen, maar niet zelden worden gehuchten aan de rand ook gerekend tot de driehoek. Inwoners zijn vaak het onderwerp van spot in de stad Leuven en worden dikwijls (ten onrechte) gerekend tot de lagere sociale klasse.
PS: als je Leuven vervangt door Antwerpen, en de driehoek doortrekt tot de rest van belgie, klinkt het een stuk geloofwaardiger.
Comment
Comment