Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wat? Blanden, Vissenaken, Binkom?

Comment

• Was dat niet meer richting Fleurus?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
        Waarschijnlijk dezelfde als degene die ik gisteren rond een uur of 6 in Vissenaken zien rijden heb.

Een paar dagen daarvoor had ik Werner nog in zijn Cupra zien rijden een paar kilometer verder in Binkom.
        Die groene is gisteren om 17.30 afgeleverd ad klant bij ons id garage in binkom,waren dus zijn eerste kilometers..wel pijnlijk om de Rs al te zien afgeleverd worden terwijl die gast pas 4 maanden na mij besteld heeft..Ik reed wss idd in binkom maar u heb ik niet gespot

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
        De debiele driehoek!

meaning?? ik ben namelijk van die kanten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
          Die groene is gisteren om 17.30 afgeleverd ad klant bij ons id garage in binkom,waren dus zijn eerste kilometers..wel pijnlijk om de Rs al te zien afgeleverd worden terwijl die gast pas 4 maanden na mij besteld heeft..Ik reed wss idd in binkom maar u heb ik niet gespot
          Ouch indeed

Wel, ik rijd dan ook maar met een banale zilverkleurige C sportcoupé
          Ik dacht nog een keer te "lichtklaxoneren" maar ik dacht bij mezelf: dan gaat die gewoon denken dat ze een beetje verderop staan te flitsen en dan heb ik hem nodeloos verontrust en hij weet toch niet wie ik ben....

Comment

meaning?? ik ben namelijk van die kanten
            Mijn excuses, ik bedoelde namelijk de marginale driehoek. Ik was nog niet goed wakker

Comment

• [quote=wernercupra;3491518]Die groene is gisteren om 17.30 afgeleverd ad klant bij ons id garage in binkom,waren dus zijn eerste kilometers..wel pijnlijk om de Rs al te zien afgeleverd worden terwijl die gast pas 4 maanden na mij besteld heeft..Ik reed wss idd in binkom maar u heb ik niet gespot

Iemand van kanten van Tienen?zou toch ook graag is éne zien

Comment

• Vlaanderen HEEFT een marginale driehoek
                Wallonië IS een marginale driehoek

nuff said

Comment

Vlaanderen HEEFT een marginale driehoek
                  Wallonië IS een marginale driehoek

nuff said
                  touché

Comment

Ouch indeed

Wel, ik rijd dan ook maar met een banale zilverkleurige C sportcoupé
                    Ik dacht nog een keer te "lichtklaxoneren" maar ik dacht bij mezelf: dan gaat die gewoon denken dat ze een beetje verderop staan te flitsen en dan heb ik hem nodeloos verontrust en hij weet toch niet wie ik ben....
                    ja daar staan ze laatste tijd veel te flitsen zenne

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                    Mijn excuses, ik bedoelde namelijk de marginale driehoek. Ik was nog niet goed wakker
                    haha..ja zo noemen ze het en het dorpje waar ik woon ligt juist int midden van die driehoek..dus dat maakt mij de oppermarginaal hier

Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten

Iemand van kanten van Tienen?zou toch ook graag is éne zien
                    van budingen..mijne is volgende week binnen dus die zal je ook wel in het tiense tegenkomen vanaf volgend weekend

Comment

ja daar staan ze laatste tijd veel te flitsen zenne
                      Een maand of 2 geleden nog geflitst in het dorp van Binkom (net achter de Aveve denk ik als ik op het huisnummer kan afgaan)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                        Marginaal klinkt al veel beter dan debiel

Wat die RS betreft, hij reed rustig maar hij was natuurlijk net aan de flitser gepasseerd..

Comment

• "De marginale driehoek is een volkse benaming voor het geografisch gebied in Vlaams-Brabant tussen Diest, Aarschot en Tienen, maar niet zelden worden gehuchten aan de rand ook gerekend tot de driehoek. Inwoners zijn vaak het onderwerp van spot in de stad Leuven en worden dikwijls (ten onrechte) gerekend tot de lagere sociale klasse.

Het stereotype omtrent de plaatselijke cultuur is dat zij vooral draait rond voetbal, het ombouwen ("tunen") van wagens en uitgaan waarbij de uitgaanstendensen gevolgd worden (gabberen, hakken, jumpen). Het jumpen (is trouwens groot geworden binnen de marginale driehoek, voornamelijk in de Stadsfeestzaal in Aarschot (ook wel 'De Zoal' genoemd). De jeugd heeft verder een voorkeur voor merkkledij, designerdrugs zoals ecstasy en is laaggeschoold, althans, zo wil het cliché.

De legende wil dat Napoleon voor hij de slag van Waterloo aanving alle manschappen verzocht die niet geschikt waren voor de veldslag (i.e. die te dom waren) om zich hier terug te trekken"

Comment

Een maand of 2 geleden nog geflitst in het dorp van Binkom (net achter de Aveve denk ik als ik op het huisnummer kan afgaan)

ja daar,en 100 meter verder richting tienen op parking visboer ad linkse kant,dan 500 meter verder net voor de bocht staan ze langs weerskanten...dan de bocht voorbij achter muur kerk daar verstoppen ze hun ook altijd...dan 1km verder iets voorbij peugeot garage staan ze veel ad kant gewoon tussen geparkeerde wagens dat daar staan...ze gaan hard laatste tijd..is altijd een donkergrijze mondeo met nummerplaat tex***..of een witte primera break

Comment

• alé ben benieuwd,wil ik wel is tegen rijden dan

Comment

"De marginale driehoek is een volkse benaming voor het geografisch gebied in Vlaams-Brabant tussen Diest, Aarschot en Tienen, maar niet zelden worden gehuchten aan de rand ook gerekend tot de driehoek. Inwoners zijn vaak het onderwerp van spot in de stad Leuven en worden dikwijls (ten onrechte) gerekend tot de lagere sociale klasse.

Het stereotype omtrent de plaatselijke cultuur is dat zij vooral draait rond voetbal, het ombouwen ("tunen") van wagens en uitgaan waarbij de uitgaanstendensen gevolgd worden (gabberen, hakken, jumpen). Het jumpen (is trouwens groot geworden binnen de marginale driehoek, voornamelijk in de Stadsfeestzaal in Aarschot (ook wel 'De Zoal' genoemd). De jeugd heeft verder een voorkeur voor merkkledij, designerdrugs zoals ecstasy en is laaggeschoold, althans, zo wil het cliché.

De legende wil dat Napoleon voor hij de slag van Waterloo aanving alle manschappen verzocht die niet geschikt waren voor de veldslag (i.e. die te dom waren) om zich hier terug te trekken"

repost

Comment

ja daar,en 100 meter verder richting tienen op parking visboer ad linkse kant,dan 500 meter verder net voor de bocht staan ze langs weerskanten...dan de bocht voorbij achter muur kerk daar verstoppen ze hun ook altijd...dan 1km verder iets voorbij peugeot garage staan ze veel ad kant gewoon tussen geparkeerde wagens dat daar staan...ze gaan hard laatste tijd..is altijd een donkergrijze mondeo met nummerplaat tex***..of een witte primera break
                                  Al veel geluk gehad dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
                                    alé ben benieuwd,wil ik wel is tegen rijden dan
                                    daar doe ik niet aan mee

Comment

daar doe ik niet aan mee
                                      hmm,heb u toch al anders zien rijden hoor,bestaan zelfs filmpjes van

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
                                        hmm,heb u toch al anders zien rijden hoor,bestaan zelfs filmpjes van

haha..betrapt wel dan rijd ik liever met de cupra tegen u want die gaat wel een stukje harder als een rs

Comment

"De marginale driehoek is een volkse benaming voor het geografisch gebied in Vlaams-Brabant tussen Diest, Aarschot en Tienen, maar niet zelden worden gehuchten aan de rand ook gerekend tot de driehoek. Inwoners zijn vaak het onderwerp van spot in de stad Leuven en worden dikwijls (ten onrechte) gerekend tot de lagere sociale klasse.

Jij verzint dat hier ter plaatse of wat?? In alle geval ligt Oud-heverlee ver buiten die driehoek, vooral waar het de inkomens betreft

PS: als je Leuven vervangt door Antwerpen, en de driehoek doortrekt tot de rest van belgie, klinkt het een stuk geloofwaardiger.

Comment

Working...
                                          X