Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
    ok then

ma kwil wel eens een wild bochtje pakken als passagier in die johnnykrel. heb gezien dat da goe ga met da spel

kzal u dan keer meepakken op een driftertje met den gaston
    Ik hoor veel praten over driften hier, en ken maar weinigen die het echt kunnen en doen.

Geloof me ik kan ze op twee handen tellen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
      Je kan toch niet ontkennen dat dat het cliché is dat de ronde gaat??
      Als het niet zo is, maak u er dan ni zo druk in

Nee nee, kom niet rond de pot draaien.

Ik wil citaten, want in de UK zijn ze petrolhead genoeg om zoiets niet als margibakske te bestempelen. Lol, als ze dat doen, dan bestempelen ze zowat half car-minded Engeland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
        Hoe moet je anders zoiets opvatten:

In verband met de foto's van dat ongeval:

Ja haha, je moet het nog altijd ludiek opvatten, want je kent Speedman niet.
        Iemand met een greintje takt, doet zoiets niet, en al zeker niet op de avond van het ongeval zelf. Ludiek of niet, zoiets heet opvoeding. Dit geheel terzijde.

Dat hij de RS (of eender welke hot hatch ) direct associeert met marginalen is al langer duidelijk. Dit heb ik geleerd uit de cars and coffee ontmoeting in de Pinte.
        Ik herinner me nog levendig de meest associale meeting met autoforum ooit
        De ventekes met een Astons en Maserati's stonden met mekaar te praten, en die met de goedkopere auto's waren lucht.

Ik geef toe: ik ken SPEEDMAN niet, maar na wat ik ervan weet wens ik hem liever niet verder te kennen

Gelijk het Speedman zijn recht is om altijd erg grappig te komen doen is het mijn recht om hem maar een omhooggevallen blaaskaak te vinden
        meeting in de pinte ? what the fuck ?

Comment

Ik hoor veel praten over driften hier, en ken maar weinigen die het echt kunnen en doen.

excuseer, een donutje dan

melk erbij ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
            U heeft het over mensen die wél een idee hebben over stijlvol voor de dag komen?
            Als de een mag veralgemenen mag de ander dat ook hé

Dat een getjoende saxo 1.4 vts met dikke spoiler en tuning beats sounds die hard spelen geassocieerd wordt bij johnny's/klakskes/marginalen kan ik nog inkomen, maar dat de Focus RS als johnnykar wordt bekeken vind ik maar een zeer narrowminded stelling.

Een eigen mening hebben mag en moet, dat je de spoiler/extravagante looks (die imho perfect passen bij deze kar maar bon) niet zo kan smaken, kan best zijn, maar dat er daarom direct weer een vb. van een "johnny" moet bijgesleurd worden of geassocieerd, vind ik zelf ook maar beetje zielig en "uit de hoogte".

Imho is dit de vetste hot hatch ooit gemaakt zelfs, looks, sound en een toch wel sublieme wegligging precies, blijkbaar zijn die 305pk met FWD te beheersen wat toch een puike prestatie is van Ford, het enige dat mss beter kon imho is het interieur, maar da's bij de mijne bvb. ook wat te simpel (maar functioneel/degelijk genoeg) maar daar kijk ik (bijna) niet naar voor een auto in die klasse, 't is geen elegante luxeslee o.i.d. da's wel duidelijk.

Comment

meeting in de pinte ? what the fuck ?

Dan moeten we al met drie geweest zijn die dag, die dezelfde zotte imagination hadden

Comment

ok then

ma kwil wel eens een wild bochtje pakken als passagier in die johnnykrel. heb gezien dat da goe ga met da spel

kzal u dan keer meepakken op een driftertje met den gaston
                ik heb "maar" een golf 6 gitke! exclusiever momenteel dan de uwe in belgie wellicht!
                hihi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichten
                  ik heb "maar" een golf 6 gitke! exclusiever momenteel dan de uwe in belgie wellicht!
                  hihi
                  tis al te zien hoe ge ermee rijdt

Comment

tis al te zien hoe ge ermee rijdt
                    hier in de buurt op men gemak mee al die flitsbakken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door \/\/outer Bekijk Berichten
                      Als de een mag veralgemenen mag de ander dat ook hé

Dat een getjoende saxo 1.4 vts met dikke spoiler en tuning beats sounds die hard spelen geassocieerd wordt bij johnny's/klakskes/marginalen kan ik nog inkomen, maar dat de Focus RS als johnnykar wordt bekeken vind ik maar een zeer narrowminded stelling.

Een eigen mening hebben mag en moet, dat je de spoiler/extravagante looks (die imho perfect passen bij deze kar maar bon) niet zo kan smaken, kan best zijn, maar dat er daarom direct weer een vb. van een "johnny" moet bijgesleurd worden of geassocieerd, vind ik zelf ook maar beetje zielig en "uit de hoogte".

Imho is dit de vetste hot hatch ooit gemaakt zelfs, looks, sound en een toch wel sublieme wegligging precies, blijkbaar zijn die 305pk met FWD te beheersen wat toch een puike prestatie is van Ford, het enige dat mss beter kon imho is het interieur, maar da's bij de mijne bvb. ook wat te simpel (maar functioneel/degelijk genoeg) maar daar kijk ik (bijna) niet naar voor een auto in die klasse, 't is geen elegante luxeslee o.i.d. da's wel duidelijk.
                      als zij mij uit de hoogte noemen en ik hen een johnny.

dan is er toch geen probleem lijkt mij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                        U heeft het over mensen die wél een idee hebben over stijlvol voor de dag komen?
                        Mag ik me aangesproken voelen

Comment

hahaha zullen we dan wel is zien op een meeting zeker

Comment

• Secondje mannen, ik haal effe popcorn

Comment

• Maar alé, Rabbit, gij blijft gaan he let it rest..
                              Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten

Nee nee, kom niet rond de pot draaien.

Ik wil citaten, want in de UK zijn ze petrolhead genoeg om zoiets niet als margibakske te bestempelen. Lol, als ze dat doen, dan bestempelen ze zowat half car-minded Engeland
                              Hoe moet je anders zoiets opvatten:

In verband met de foto's van dat ongeval:

Ja haha, je moet het nog altijd ludiek opvatten, want je kent Speedman niet.
                              Iemand met een greintje takt, doet zoiets niet, en al zeker niet op de avond van het ongeval zelf. Ludiek of niet, zoiets heet opvoeding. Dit geheel terzijde.

Dat hij de RS (of eender welke hot hatch ) direct associeert met marginalen is al langer duidelijk. Dit heb ik geleerd uit de cars and coffee ontmoeting in de Pinte.
                              Ik herinner me nog levendig de meest associale meeting met autoforum ooit
                              De ventekes met een Astons en Maserati's stonden met mekaar te praten, en die met de goedkopere auto's waren lucht.

Ik geef toe: ik ken SPEEDMAN niet, maar na wat ik ervan weet wens ik hem liever niet verder te kennen

Gelijk het Speedman zijn recht is om altijd erg grappig te komen doen is het mijn recht om hem maar een omhooggevallen blaaskaak te vinden
                              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• De Werner is nen toffe pee en hij heeft een zalige Focus RS, punt. Rabbit had een zalige Clio RS en dat is ook nen toffe pee, zelfs voor een Westvlaming te zijn. Speedman ken ik niet, maar hij rijdt met Engelse brol waarvan de koppeling het na 2 km begeeft

Comment

Maar alé, Rabbit, gij blijft gaan he let it rest..
                                  Als ik me aangesproken voel wel ja

Ma bon, enough said inderdaad

Comment

Maar alé, Rabbit, gij blijft gaan he let it rest..
                                    Bedankt voor de quotes!

Comment

Ge kent toch 't cliché van Focus RS eigenaars? Speedman bedoelde dat helemaal niet slecht, hij bevestigde enkel de regel jonge jonge toch...
                                      ik vraag me af waarom ne snotter van17 tegen mij begint te zeveren..moet gij nergens ni op chirokamp zitte.? Ik heb ne rs en ne evo9 da maakt van mij de marginaalste jhonny van de buurt!!en mensen die roze hemdjes stijl vinden kunnen mss beter ne topic met wagens zoeken die minstens 100000 euro kosten en daar een beetje gaan lullen..en iedereen die mij ne jhonny vind mag me dat altijd persoonlijk komen vertellen ..
                                      Last edited by ; 22/07/2009, 20:58.

Comment

• Ik sta voor de aankoop van een nieuwe VW Golf Tdi 1.6. Die Focus lijkt me een interessant alternatief

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
                                          ik vraag me af waarom ne snotter van17 tegen mij begint te zeveren..moet gij nergens ni op chirokamp zitte.? Ik heb ne rs en ne evo9 da maakt van mij de marginaalste jhonny van de buurt!!en mensen die roze hemdjes stijl vinden kunnen mss beter ne topic met wagens zoeken die minstens 100000 euro kosten en daar een beetje gaan lullen..en iedereen die mij ne jhonny vind mag me dat altijd persoonlijk komen vertellen ..
                                          Doe is chill kerel Als je zo reageert ga ik er zelfs nog ni op ingaan
                                          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Working...
                                          X