Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• er is niks beter dan hard werken en dan ne fermen auto te kopen...
    Ben niet zo voor de rijkeluiszoontjes, meeste van hen denken toch dat ze alles zijn, doet me denken aan sommige turken aan de dampoort maarja

speedman, ik ken u nie dus kan u nie beoordelen. maar zeg het maar.
    en ben u trouwens nog nooit tegengekomen in gent

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
      thx maat..zullen eens een testrit doen als ik er ni mee in panne val
      met de RS ofwa? (btw denk dak uwen leon hem gespot gisteren langs de kanten van de vlaams ardenen nie ver van de gamma)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichten
        er is niks beter dan hard werken en dan ne fermen auto te kopen...
        Ben niet zo voor de rijkeluiszoontjes, meeste van hen denken toch dat ze alles zijn, doet me denken aan sommige turken aan de dampoort maarja

speedman, ik ken u nie dus kan u nie beoordelen. maar zeg het maar.
        en ben u trouwens nog nooit tegengekomen in gent
        Dat is onzin, eender wie die zou kunnen zou een auto liever gewoon krijgen dat er eerst hard voor te moeten werken. Lijkt mij logisch. Misschien dat de voldoening minde ris omdat ge er niks voor moet doen, maar ik zie niet snel iemand een dure auto weigeren.

En niet alle rijkeluiszoontjes zijn slecht. Misschien het merendeel maar niet allemaal. Speedman lijkt mij nog de slechtste niet voor zover ik hem ken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
          Ge kent toch 't cliché van Focus RS eigenaars? Speedman bedoelde dat helemaal niet slecht, hij bevestigde enkel de regel jonge jonge toch...
          Hoe kan er een cliché zijn over een auto die nog niet lang op de markt is en dan nog in een heel beperkte oplage?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
            Hoe kan er een cliché zijn over een auto die nog niet lang op de markt is en dan nog in een heel beperkte oplage?
            't is toch zo? Als je een autotest leest, en dan vooral topgear
            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

thx maat..zullen eens een testrit doen als ik er ni mee in panne val

Diene speedmans is ne ***** zijn commentaar hier over de Rs en de eigenaars zegt genoeg Het is duidelijk dat deze fils a papa zichzelf beter voelt als een hard werkende Rs eigenaar..Tis niet omdat ge nen aston hebt dat ge de man bent(maar het helpt wel) haha
              De vraag is of hij jou zal volgen op eender welke niet rechte baan
              Eens zien wat zijn aston dan nog waard is met hem acher het stuur Wedden dat ie spontaan afdruipt en wat in de Overpoort gaat posen?

Speedman bedoelt hier niks slecht:

1) Lachen met mensen die hun auto tegen een boom hebben gereden
              2) Lachen met zogezegd marginale RS -eigenaars

HAHA LOL

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                't is toch zo? Als je een autotest leest, en dan vooral topgear
                Mo, dat moet je me dan wel eens citeren, en de bladzijde graag ook. Ik heb hier namelijk de Engelstalige Topgear liggen met de review erin van de Focus RS van deze zomer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                  Mo, dat moet je me dan wel eens citeren, en de bladzijde graag ook. Ik heb hier namelijk de Engelstalige Topgear liggen met de review erin van de Focus RS van deze zomer
                  Je kan toch niet ontkennen dat dat het cliché is dat de ronde gaat??
                  Als het niet zo is, maak u er dan ni zo druk in

Comment

Eens zien wat zijn aston dan nog waard is met hem acher het stuur Wedden dat ie spontaan afdruipt en wat in de Overpoort gaat posen?

HAHA LOL
                    heb ik gezegd dat het een slechte wagen was ofzo ?

Comment

HAHA LOL
                      Misschien vat gij het wel gewoon zo op.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                        100% gelijk

Comment

Dat is onzin, eender wie die zou kunnen zou een auto liever gewoon krijgen dat er eerst hard voor te moeten werken. Lijkt mij logisch. Misschien dat de voldoening minde ris omdat ge er niks voor moet doen, maar ik zie niet snel iemand een dure auto weigeren.

En niet alle rijkeluiszoontjes zijn slecht. Misschien het merendeel maar niet allemaal. Speedman lijkt mij nog de slechtste niet voor zover ik hem ken.
                          onzin? iets waar ik zelf voor werk heb ik meer voldoening van alsk het mij koop dan dat ik iets krijg.
                          Zou ook blij zijn moest ik het krijgen, maar zou nie kunnen tippen als toen ik men gti mocht gaan halen die ik zelf heb betaald...

nu soit, meningen verschillen, en mij maakt het eigenlijk allemaal nie uit.
                          als ge maar gelukkig zijt.

Comment

• Ik zou het er ook moeilijk mee hebben als ik een dure fles wijn zou gekocht hebben en dat die eigenlijk niet zo veel lekkerder blijkt te zijn als een Trippel van Westmalle die slechts een fractie kost van die fles wijn. Ik zou echter nooit zeggen dat bier sowieso enkel voor marginalen is die enkel zuipen om te zuipen.

Comment

onzin? iets waar ik zelf voor werk heb ik meer voldoening van alsk het mij koop dan dat ik iets krijg.
                              Zou ook blij zijn moest ik het krijgen, maar zou nie kunnen tippen als toen ik men gti mocht gaan halen die ik zelf heb betaald...

nu soit, meningen verschillen, en mij maakt het eigenlijk allemaal nie uit.
                              als ge maar gelukkig zijt.

ik zeg dat in die kar nen johnny zit met een klak op .

en nu moet ik er voor jullie bijzetten- voor er weer een op zijn paard springt- EN NIET ALLE KLAKSKESMENSEN ZIJN JOHNNYS

maar den diene wel

en 2 : kvind het een auto die een formidabel geluid maakt dat ik echt mooi vind, maar al die spoilers zijn er mij teveel aan en ook dat vind ik johnny.

EN NIET ALLE AUTO'S MET SPOILERS ZIJN VOOR JOHNNYS

en 3: ik draag nooit een roze hemd

en 4: ik heb een eigen mening

Comment

Zo ben ik ook man, ik koop zelf wat ik wil.

Comment

Dank u,en in uwe auto zitte meestal van die snobkes met een roos hemdje
                                  U heeft het over mensen die wél een idee hebben over stijlvol voor de dag komen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
                                    ik zeg dat in die kar nen johnny zit met een klak op .

en nu moet ik er voor jullie bijzetten- voor er weer een op zijn paard springt- EN NIET ALLE KLAKSKESMENSEN ZIJN JOHNNYS

maar den diene wel

en 2 : kvind het een auto die een formidabel geluid maakt dat ik echt mooi vind, maar al die spoilers zijn er mij teveel aan en ook dat vind ik johnny.

EN NIET ALLE AUTO'S MET SPOILERS ZIJN VOOR JOHNNYS

en 3: ik draag nooit een roze hemd

en 4: ik heb een eigen mening
                                    ik draag geen klak ze
                                    moet maar aan kurtjevv vragen ofk nen johny ben als ge da nu denkt

hoop u is tegen te komen met uwen AM kank is goeiendag zeggen en moogt ge hem is schowen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
                                      Zo ben ik ook man, ik koop zelf wat ik wil.
                                      ik zeg nie da gij een papa's rijkeluiszoontje zijt e, met iemand anders zijn geldzaken gaak me nie bemoeien zolang ik maar goe rond geraak benk al blij

Comment

• ok then

ma kwil wel eens een wild bochtje pakken als passagier in die johnnykrel. heb gezien dat da goe ga met da spel

kzal u dan keer meepakken op een driftertje met den gaston

Comment

Hoe moet je anders zoiets opvatten:

In verband met de foto's van dat ongeval:

Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN

sry ma die foto's zijn er zo over dat ik het hilarisch vind.
                                          Ja haha, je moet het nog altijd ludiek opvatten, want je kent Speedman niet.
                                          Iemand met een greintje takt, doet zoiets niet, en al zeker niet op de avond van het ongeval zelf. Ludiek of niet, zoiets heet opvoeding. Dit geheel terzijde.

Dat hij de RS (of eender welke hot hatch ) direct associeert met marginalen is al langer duidelijk. Dit heb ik geleerd uit de cars and coffee ontmoeting in de Pinte.
                                          Ik herinner me nog levendig de meest associale meeting met autoforum ooit
                                          De ventekes met een Astons en Maserati's stonden met mekaar te praten, en die met de goedkopere auto's waren lucht.

Ik geef toe: ik ken SPEEDMAN niet, maar na wat ik ervan weet wens ik hem liever niet verder te kennen

Gelijk het Speedman zijn recht is om altijd erg grappig te komen doen is het mijn recht om hem maar een omhooggevallen blaaskaak te vinden

Comment

Working...
                                          X