Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
    Dan rij je niet snel genoeg
    Ik denk dat wernercupra wel zal kunnen beamen dat ik zeker niet traag reed op de trackday dinsdag....
    sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
      Als je niets weet over de Ford....in vergelijking met WAT is de P dan sneller?
      Wss in vergelijking met Alexx zijn droomwagen --> Klik

Als ik het topic zo doorneem ben ik blij dat ik niet veel tijd meer heb voor t forum, hoog tijd dat het september is... Kunnen de kindertjes terug naar school

Comment

Over welke Porsche heb je het hier?? Ik vermoed dat de rechtse kolom de RS moet zijn?
        PS: trek u niks aan van al dat gezeik van de anderen
        carrera 2 pdk.
        Bedankt,doe ik niet hoor Wel grappig, me 4 tegen mij, go ahead boys
        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Ja, de Porsche zal natuurlijk sneller zijn op de sprint , maar wat je in de praktijk kan en zal voorhebben is dat een goede rijder met een RS sneller is dan een matig rijder met een Porsche. Omgekeerd natuurlijk ook.
          Verder is het zo dat in de hernemingen het koppel meespeelt en dat heeft de RS ook in overvloed wegens turbomotor.

Comment

Ja, de Porsche zal natuurlijk sneller zijn op de sprint , maar wat je in de praktijk kan en zal voorhebben is dat een goede rijder met een RS sneller is dan een matig rijder met een Porsche. Omgekeerd natuurlijk ook.
            Verder is het zo dat in de hernemingen het koppel meespeelt en dat heeft de RS ook in overvloed wegens turbomotor.
            Das waar en ik heb helemaaaaal geen probleem met dit toe te geven
            Waarom ze hier zo overdreven aanvallend doen, geen idee.. ma bon.

Comment

• Ik weet het wel, ze kunnen het niet hebben dat jouw vader met een Porsche rijdt , en zij niet. Zoiets noemt mimetische begeerte dacht ik.
              Maar daar kan jij niks aan doen en hoef je je ook niet voor te schamen of dat te verbergen.

Comment

• die RS houdt volgns mij op een circuit de Cayman S nog niet bij....

Comment

• zal van het circuit én de piloot afhangen.
                  BVB
                  List of fastest lap times for Nürburgring Nordschleife. Updated August 2025.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk Berichten
                    Ik sta voor de aankoop van een nieuwe VW Golf Tdi 1.6. Die Focus lijkt me een interessant alternatief
                    Ja, idd, groot gelijk. Even snel en even krachtig, je bent goed op de hoogte!

Comment

Ik weet het wel, ze kunnen het niet hebben dat jouw vader met een Porsche rijdt , en zij niet. Zoiets noemt mimetische begeerte dacht ik.
                      Maar daar kan jij niks aan doen en hoef je je ook niet voor te schamen of dat te verbergen.
                      FOUT

Oorspronkelijk geplaatst door newadrieke Bekijk Berichten
                      die RS houdt volgns mij op een circuit de Cayman S nog niet bij....
                      Wie zal het zeggen?

Comment

FOUT

Wie zal het zeggen?
                        25 oktober Chambley?

Comment

• haha da blijft hier duren..adrih wat je verteld is zever..als ik morgen de lotto zou winnen dan kocht ik me nog altijd geen porsche..knappe wagens maar de dagen dat ik droomde van een porsche zijn al lang door..Om eerlijk te zijn volg ik die echt dure wagens zo niet..ik ben geen dromer..ik heb enkel interesse in wat ik me kan permiteren.. ik ben zeker niet jaloers ..zoals je mss weet heb ik een 400 pk evo mr,een focus en een cupra staan hier op de oprit..de cupra en evo eten de meeste porschen gwoon op..zo had ik overlaatst een sprint tot 230 met de cupra tegen een nieuwe carrera4 en die kon niet mee..daar sta je dan met je porsche kijk eens naae topgear op youtube test v evo 8 met 400 pk..3,9 sec tot 100..eat that porsche . En ik heb met diene puber ni echt pblemen maar ik word niet graag de les gelezen door iemand die zelfs zijn rijbewijs niet heeft @pascal en steve;ik zie jullie ook graag en hothatch gaat idd hard..ging op de radaillon niet van het gas..waren er van de hele dag geen 5 die hem dat nadeden
                          Last edited by ; 24/07/2009, 00:38.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                            25 oktober Chambley?
                            De rs zal de cayman s zeker niet bijhouden..daar ben ik zeker van..zo een cayman s id momenteel mijn favo porsche..gaat echt wel oerend hard
                            Last edited by ; 24/07/2009, 00:50.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
                              De rs zal de cayman s zeker niet bijhouden..daar ben ik zeker van..zo een cayman s id momenteel mijn favo porsche..gaat echt wel oerend hard
                              Als gij veel circuitervaring met een auto hebt + semislicks gaat ge mij met mijn quasi onbestaande circuitervaring op 4 wielen + straatbanden wel los verloren rijden denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                Als gij veel circuitervaring met een auto hebt + semislicks gaat ge mij met mijn quasi onbestaande circuitervaring op 4 wielen + straatbanden wel los verloren rijden denk ik
                                Dat weet je niet ..wat ik wel weet is dat de cayman s echt enorm goed is..veel beter als de rs..en ik rijd op gewone straatbanden,dan kan ik de wagen makelijker smijten

Comment

En ik heb met diene puber ni echt pblemen maar ik word niet graag de les gelezen door iemand die zelfs zijn rijbewijs niet heeft
                                  En dat is het net Ook al zou ik gelijk hebben , je kan het gewoon niet verdragen omdat ik jonger ben.
                                  Ma bon , even goei "vrienden"

Comment

haha da blijft hier duren..adrih wat je verteld is zever..als ik morgen de lotto zou winnen dan kocht ik me nog altijd geen porsche..knappe wagens maar de dagen dat ik droomde van een porsche zijn al lang door..Om eerlijk te zijn volg ik die echt dure wagens zo niet..ik ben geen dromer..ik heb enkel interesse in wat ik me kan permiteren.. ik ben zeker niet jaloers ..zoals je mss weet heb ik een 400 pk evo mr,een focus en een cupra staan hier op de oprit..de cupra en evo eten de meeste porschen gwoon op..zo had ik overlaatst een sprint tot 230 met de cupra tegen een nieuwe carrera4 en die kon niet mee..daar sta je dan met je porsche kijk eens naae topgear op youtube test v evo 8 met 400 pk..3,9 sec tot 100..eat that porsche . En ik heb met diene puber ni echt pblemen maar ik word niet graag de les gelezen door iemand die zelfs zijn rijbewijs niet heeft @pascal en steve;ik zie jullie ook graag en hothatch gaat idd hard..ging op de radaillon niet van het gas..waren er van de hele dag geen 5 die hem dat nadeden
                                    Stoer!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                      En dat is het net Ook al zou ik gelijk hebben , je kan het gewoon niet verdragen omdat ik jonger ben.
                                      Ma bon , even goei "vrienden"
                                      Bedankt om dat er even bij te zeggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                                        Stoer!
                                        vind ik ook

Comment

Bedankt om dat er even bij te zeggen

Comment

Working...
                                          X