Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De video

Benieuwd hoe het met de garde zou zijn.

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• wat doen al die posts van dat lelijk scharminkel hier.
      een gewone megane vind iedereen schijtlelijk en opeens omdat er R26R opstaat vallen ze allemaal in katzwijm?

allez vort vort
      Last edited by wisali; 25/07/2009, 11:54. Reden: woops foutje
      wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
        wat toen al die posts van dat lelijk scharminkel hier.
        een gewone megane vind iedereen schijtlelijk en opeens omdat er R26R opstaat vallen ze allemaal in katzwijm?

allez vort vort
        Ik ga ook niet wild springen van een Focus met TDCI ECOnetic op de koffer

Comment

wat toen al die posts van dat lelijk scharminkel hier.

allez vort vort

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bertds Bekijk Berichten
            wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
              De video

Benieuwd hoe het met de garde zou zijn.

+ YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
              leuk, zit zelfs een mps3 tussen

Comment

• Ben op de nordschleife nu en de rs houd het goed vol..het is wel 5 graden kouder als in spa...de wegligging en de speelsheid vd wagen maken veel goed maar die koelingsproblemen zouden niet mogen..er heefy juist nrn duitser met focus rs een plastieke plaat weggetrokken in mijn motorruimte die zou de problemen geven volgens hem..de lancer rijd zeker maar moet hem nog inschrijven maar dat kan er nu niet af...ben blut ga de garage plaat vragen op mijn werk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
                  Het gaat hier wel over een Ford hé, niet over een nieuwe Bmw, dus de mods don't give a fuck
                  een vantage is toch ook een ford ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
                    haha da blijft hier duren..adrih wat je verteld is zever..als ik morgen de lotto zou winnen dan kocht ik me nog altijd geen porsche..knappe wagens maar de dagen dat ik droomde van een porsche zijn al lang door..Om eerlijk te zijn volg ik die echt dure wagens zo niet..ik ben geen dromer..ik heb enkel interesse in wat ik me kan permiteren.. ik ben zeker niet jaloers ..zoals je mss weet heb ik een 400 pk evo mr,een focus en een cupra staan hier op de oprit..de cupra en evo eten de meeste porschen gwoon op..zo had ik overlaatst een sprint tot 230 met de cupra tegen een nieuwe carrera4 en die kon niet mee..daar sta je dan met je porsche kijk eens naae topgear op youtube test v evo 8 met 400 pk..3,9 sec tot 100..eat that porsche . En ik heb met diene puber ni echt pblemen maar ik word niet graag de les gelezen door iemand die zelfs zijn rijbewijs niet heeft @pascal en steve;ik zie jullie ook graag en hothatch gaat idd hard..ging op de radaillon niet van het gas..waren er van de hele dag geen 5 die hem dat nadeden
                    blijft een rijstbak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                      Zotte werner dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
                        blijft een rijstbak
                        paella bedoel je waarschijnlijk.
                        wimoptiek.be op

Comment

paella bedoel je waarschijnlijk.
                          met zeevruchten !

Comment

• Paella is ook rijst

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                              Paella is ook rijst
                              nee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
                                nee
                                Ik dacht, als we toch open deuren aan't intrappen zijn kan ik er maar best nog een keer extra in trappen.

Comment

• trappen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                                    R26R > Focus RS bigtime. Die smeert de focus op Silverstone 3s aan zijn broek ofzo, track van Topgear: 2s enz
                                    Maar dagelijkse bruikbaarheid is 0.0.

Die vallen al bij al nog goedkoop te vinden op tweedehandsmarkt dacht ik.

Diep teleurgesteld zo blijkt in de rs ? Had dit ook niet verwacht.
                                    De R26R heeft standaard wel semi slicks, geef de RS ook semi slicks en hij moet niet onderdoen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NHke Bekijk Berichten
                                      Moest ik mogen kiezen tussen een porsche en de cupra van werner..
                                      Ik zou zeker voor de cupra kiezen.. Ik ben de meeste porsche's gewoon beu gezien..
                                      Een porsche kom je elke dag tegen op eender welke baan, een cupra (zeker met die pk's) niet

Grtz
                                      Een seat, en vooral de leon is idd veel exclusiever dan een 911. Exclusiviteit als enig aankoopsargument is ook erg gegrond.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                        Een seat, en vooral de leon is idd veel exclusiever dan een 911. Exclusiviteit als enig aankoopsargument is ook erg gegrond.
                                        ik koop een wagen die ik mooi vind, nie hoe exclusief hij is...

Comment

• Ik doe vakantiewerk bij een Ford Garage, en de baas heeft er eentje.

Wat een verschil met gewone Ford's.

Comment

Working...
                                          X