Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Mickymachien Bekijk Berichten
    Hi werner,

sorry voor offtopic maar verkoop je u RS niet Klopt het dat je nog gereden hebt met een leon topsport met BBS wielen en xenon? Ik denk dat die nu te koop staat en wou even vragen als je het een betrouwbare wagen vond.
    vfr thx voor de link

gizmo ja die zijn harder..gaan dus normaal iets langer mee

ja das de mijne geweest..stuur de link ns door aub

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk Berichten
      Het is wel zo het gewicht van je wagen speelt een rol.Ze hadden mss beter geopteerd voor 350pk en 4x4 aandrijving . Maar ze hadden maar getest bij 300pk en ze vonden dat de wagen al te zwaar was door de 4x4 aandrijving. Maar ik ga eens zien wat het geeft al hij gechipt wordt. Dan eens een leuke wagen zoeken om eens te testen of het geholpen heeft
      4x4 maakt de zaak een pak duurder. Bij Mazda hadden ze ook een MPS in de 3-reeks met 4x4 en een motor van rond de 300pk in de pipeline maar dat is niets geworden wegens de crisis en het feit dat Mazda de wagen betaalbaar wil houden.

Comment

• werner

you have pm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
          Kumhos..als ze op temperatuur komen is dat ook een goede band.die contis geef ik geen 400 per stuk aan hoor..dat is precies boter die banden.. Chippen...ik wil die enkel op maat laten chippen .zo een dreamkaske komt er bij mij niet in.maar eerst moet er een oplossing komen v mijn koelingspbleem maar bij ford doen ze alsof hun neus bloed
          Dat dreamkaske , bedoel je dat van dreamscience niet goed ?

Comment

Dat dreamkaske , bedoel je dat van dreamscience niet goed ?

zeg ik niet..maar dat is een basismap..het is niet omdat de ene focus daar goed op rijd op die mapping dat een andere dat ook doet..geen enkele motor is hetzelfde..en elke motor zal anders reageren op da kaske..

Comment

zeg ik niet..maar dat is een basismap..het is niet omdat de ene focus daar goed op rijd op die mapping dat een andere dat ook doet..geen enkele motor is hetzelfde..en elke motor zal anders reageren op da kaske..

een inductiekit van pipercross 35pk winst zeggen ze , heb daar toch mijn twijfels. En hoe is het met de evo , beleef je meer leute mee zeker ?

Comment

http://www.pumabuild.co.uk/catalog/p...dc7270616d592b
                een inductiekit van pipercross 35pk winst zeggen ze , heb daar toch mijn twijfels. En hoe is het met de evo , beleef je meer leute mee zeker ?
                met de focus ook hoor..de focus is echt een super wagen!!maar je weet wat ik vind van de kwaliteit he..ik kan me met de focus even goed amuseren als in de evo.(zolang er geen darm vacuum trekt of de motor niet warm loopt).alleen heeft de evo dat tikkeltje meer en liggen de snelheden en de grip die je in alle omstandigheden hebt een heeel stuk hoger..
                +ik ben altijd al ne evo freak geweest...

vandaag bij de rs de bovenste plaat op de bumper onder motorkap weggenomen en ik heb de indruk dut hij nu nog een stuk meer lucht krijgt..maar ik moet wel iets vinden tegen het opspattende water want denk dat hij anders veel water gaat binnen pakken

Comment

met de focus ook hoor..de focus is echt een super wagen!!maar je weet wat ik vind van de kwaliteit he..ik kan me met de focus even goed amuseren als in de evo.(zolang er geen darm vacuum trekt of de motor niet warm loopt).alleen heeft de evo dat tikkeltje meer en liggen de snelheden en de grip die je in alle omstandigheden hebt een heeel stuk hoger..
                  +ik ben altijd al ne evo freak geweest...

vandaag bij de rs de bovenste plaat op de bumper onder motorkap weggenomen en ik heb de indruk dut hij nu nog een stuk meer lucht krijgt..maar ik moet wel iets vinden tegen het opspattende water want denk dat hij anders veel water gaat binnen pakken
                  Maak er en amfibie RS van.Grapje , ik hoop dat ik mijn intercooler kan plaatsen van de maand en dan eens testen wat het geeft , en zal u iets laten weten of het echt helpt. Zoniet pech voor mij .Maar ga dan ook eens testen op circuit om zeker te zijn .

Comment

Toch niet slecht voor een GTI VI !
                    Denk dat het ook zou kampen tussen de RS en jullie GTI
                    is testen binnekort?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichten
                      is testen binnekort?
                      Zin om ook eens te testen ?

Comment

Zin om ook eens te testen ?
                        ofc :p en dan kan ik uw rske is bewonderen

Comment

ofc :p en dan kan ik uw rske is bewonderen
                          Eens afspreken ?

Comment

Eens afspreken ?
                            ben je in gentbrugge nu?

Comment

ben je in gentbrugge nu?
                              hehe die afspraak gaat zo snel als jullie wagens precies

Comment

ben je in gentbrugge nu?
                                Ja , maar nu is het wat moeilijk! zeg maar wanneer het u best past ?

Comment

Ja , maar nu is het wat moeilijk! zeg maar wanneer het u best past ?
                                  ik kan bijna altijd als ik nie moet werken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
                                    hehe die afspraak gaat zo snel als jullie wagens precies
                                    hahaha

Comment

hahaha
                                      Vergeet fotocamera + filmcamera niet

Youtube

en de prestaties vergelijken met elkaar eh mannen

Comment

ik kan bijna altijd als ik nie moet werken
                                        Zal u iets laten weten . Liefst in de namiddag ?

Comment

Zal u iets laten weten . Liefst in de namiddag ?
                                          is goed, we spreken wel af via pm ofzo.
                                          en dan zie we wel als het beiden past

Comment

Working...
                                          X