Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Moest ik mogen kiezen tussen een porsche en de cupra van werner..
Ik zou zeker voor de cupra kiezen.. Ik ben de meeste porsche's gewoon beu gezien..
Een porsche kom je elke dag tegen op eender welke baan, een cupra (zeker met die pk's) niet
haha da blijft hier duren..adrih wat je verteld is zever..als ik morgen de lotto zou winnen dan kocht ik me nog altijd geen porsche..knappe wagens maar de dagen dat ik droomde van een porsche zijn al lang door..Om eerlijk te zijn volg ik die echt dure wagens zo niet..ik ben geen dromer..ik heb enkel interesse in wat ik me kan permiteren.. ik ben zeker niet jaloers ..zoals je mss weet heb ik een 400 pk evo mr,een focus en een cupra staan hier op de oprit..de cupra en evo eten de meeste porschen gwoon op..zo had ik overlaatst een sprint tot 230 met de cupra tegen een nieuwe carrera4 en die kon niet mee..daar sta je dan met je porsche kijk eens naae topgear op youtube test v evo 8 met 400 pk..3,9 sec tot 100..eat that porsche . En ik heb met diene puber ni echt pblemen maar ik word niet graag de les gelezen door iemand die zelfs zijn rijbewijs niet heeft @pascal en steve;ik zie jullie ook graag en hothatch gaat idd hard..ging op de radaillon niet van het gas..waren er van de hele dag geen 5 die hem dat nadeden
Ik redeneer ook compleet zo.
Eigenlijk interesseert het me pas als ik het me kan betalen Op wat exoten na, puur uit liefhebberij voor de looks. Zeggen dat een Porsche me niets doet is ook zever, maar ik wordt niet bijster warm van een 911. Een boxster zegt me meer, of het moet al een 911 targa zijn.
Hell yeah rabbit..ik heb eerlijk gzgd spijt dat ik geen r26r gekocht heb..die zal tenminste niet warm lopen en is puur gemaakt om te misbruiken en heb er zo 2 gzien op trackday en wil ook ene ...exotische wagens intrss me wel maar ik volg dat niet zo extreem zoals ik bv evos,sti en alle andere betaalbare snelle wagens volg.@ddk :geen oplossing want er blijkt niets fout te zijn..zo een super wagen en dan kan je er niet langer als een dikke 10 minuten mee a fond gaan..kval in herhaling ,sorry mannen,maar tzit me diep
Hell yeah rabbit..ik heb eerlijk gzgd spijt dat ik geen r26r gekocht heb..die zal tenminste niet warm lopen en is puur gemaakt om te misbruiken en heb er zo 2 gzien op trackday en wil ook ene ...exotische wagens intrss me wel maar ik volg dat niet zo extreem zoals ik bv evos,sti en alle andere betaalbare snelle wagens volg.@ddk :geen oplossing want er blijkt niets fout te zijn..zo een super wagen en dan kan je er niet langer als een dikke 10 minuten mee a fond gaan..kval in herhaling ,sorry mannen,maar tzit me diep
Werner, is daar nog geen aftermarket oplossing voor, van de of andere tuner? HEt kan toch niet dat jij de enige bent die dat al gemerkt heeft?
Ik lees hierboven dat jij nog een evo hebt, dat wist ik niet.
Werner, is daar nog geen aftermarket oplossing voor, van de of andere tuner? HEt kan toch niet dat jij de enige bent die dat al gemerkt heeft?
Ik lees hierboven dat jij nog een evo hebt, dat wist ik niet.
Er zijn in de Uk een paar soortgelijke problemen gwst maar ben er zeker van dat er nog gaan volgen..in belgie ben ik de enige maar natuurlijk gebruikt niet iedereen zijn wagen op circuit.. .ik heb hier een evo9 mr staan van 2007 ja..wreed machien zenne
Juli 2009 - KW Tieferlegungsfedern für den FORD FOCUS RS Typ DA3, DA3-RS
Ab sofort haben wir KW Tieferlegungsfedern für den FORD FOCUS RS Typ DA3, DA3-RS in unserem Sortiment.
Dieser Federnsatz ermöglichen eine Tieferlegung von 25mm auf der Vorder- und 20mm auf der Hinterachse.
KW Federnsatz
Artikel Nr. 250 30 049
KW suspensions Tieferlegungsfedern sind zur Reduzierung der Fahrzeughöhe geeignet.
Neben der optischen Verbesserung trägt der abgesenkte Schwerpunkt zu mehr Agilität und Fahrspaß bei.
R26R > Focus RS bigtime. Die smeert de focus op Silverstone 3s aan zijn broek ofzo, track van Topgear: 2s enz
Maar dagelijkse bruikbaarheid is 0.0.
Die vallen al bij al nog goedkoop te vinden op tweedehandsmarkt dacht ik.
Diep teleurgesteld zo blijkt in de rs ? Had dit ook niet verwacht.
Eigenlijk interesseert het me pas als ik het me kan betalen Op wat exoten na, puur uit liefhebberij voor de looks. Zeggen dat een Porsche me niets doet is ook zever, maar ik wordt niet bijster warm van een 911. Een boxster zegt me meer, of het moet al een 911 targa zijn.
Er zijn in de Uk een paar soortgelijke problemen gwst maar ben er zeker van dat er nog gaan volgen..in belgie ben ik de enige maar natuurlijk gebruikt niet iedereen zijn wagen op circuit.. .ik heb hier een evo9 mr staan van 2007 ja..wreed machien zenne
Staan, of rijdt die ook nog?? Heb je er al ergens foto's van gezet, vind niks terug ?
Heb ooit een Megane RS F1 overwogen, geweldige goede wegligging met iets minder PKs. Maar ik vond hem zo lelijk dat ik het toch niet over mijn hart gekregen heb.
Heb ooit een Megane RS F1 overwogen, geweldige goede wegligging met iets minder PKs. Maar ik vond hem zo lelijk dat ik het toch niet over mijn hart gekregen heb.
De nieuwe Megane daarentegen,..
Ik vind dat speciale net zo vet aan die bak. Tis niet superknap, maar hij heeft iets.
In 2006/2007 nog verkozen tot beste Hot hatch die er is: en dit tegen Audi S3, Leon Cupra, Golf GTI, Golf R32, ... Door Autocar.co.uk.
1ste plaats: megane R26, 3e plaats Clio RS. Kwil maar zeggen
Oke ik laat me weer wat gaan in de Renault RS liefde
Diep teleurgesteld zo blijkt in de rs ? Had dit ook niet verwacht.
Dat is wat overdreven denk ik. Ik denk dat als er een pasklare en definitieve oplossing komt voor het probleem van de overhitting dat hij al iets minder spijt gaat hebben van zijn keuze.
Comment