30K excl. BTW.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Focus RS
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten30K excl. BTW.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk BerichtenIs dat niet een stuk meer als de originele nieuwprijs?
de meeste op autoscout rond de 30 btw in hebben zerker geen navi etc..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk BerichtenIs dat niet een stuk meer als de originele nieuwprijs?Database error.
The database has encountered a problem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door decat Bekijk BerichtenLV ombouw is niet gratis dacht ik.
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenDe offerte:
Comment
-
30K excl. BTW is de bruto prijs. Deze wagen heeft trouwens niet dat Tech Pack. Als ik geen rekening hou met de promotie op het Luxe Pack kom ik uit op € 30.293,- excl. BTW.
De wagen staat bij een Ford-verdeler. Ik denk dat na onderhandeling 26K excl. BTW zeker haalbaar moet zijn.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten30K excl. BTW is de bruto prijs. Deze wagen heeft trouwens niet dat Tech Pack. Als ik geen rekening hou met de promotie op het Luxe Pack kom ik uit op € 30.293,- excl. BTW.
De wagen staat bij een Ford-verdeler. Ik denk dat na onderhandeling 26K excl. BTW zeker haalbaar moet zijn.
Denk echt dat veel zelfstandige zo eentje als 2 de auto afschrijven, niet?
Comment
-
Moest ik meer budget hebben, ik kocht 'm onmiddellijk. Als lichte vracht is dat voor een zelfstandige een zeer interessante wagen. Geen BIV, lage rijtax (ca. €100,-) en de BTW kan je voor 100% terugvorderen. Als particulier ben je enkel bij de aankoop al 10K meer kwijt. Niet eerlijk hé.OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenMoest ik meer budget hebben, ik kocht 'm onmiddellijk. Als lichte vracht is dat voor een zelfstandige een zeer interessante wagen. Geen BIV, lage rijtax (ca. €100,-) en de BTW kan je voor 100% terugvorderen. Als particulier ben je enkel bij de aankoop al 10K meer kwijt. Niet eerlijk hé.
Momenteel andere prioriteiten stellen, als zelfstandige mag je ook wat voordelen hebben eh...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenMoest ik meer budget hebben, ik kocht 'm onmiddellijk. Als lichte vracht is dat voor een zelfstandige een zeer interessante wagen. Geen BIV, lage rijtax (ca. €100,-) en de BTW kan je voor 100% terugvorderen. Als particulier ben je enkel bij de aankoop al 10K meer kwijt. Niet eerlijk hé.
Is het eigenlijk perfect mogelijk om een 2de auto 100% in te brengen terwijl er eigenlijk maar ene wordt gebruikt voor werkverkeer. (die dan ook nog eens een diesel is)
Comment
-
Je zal aan de fiscus toch wel moeten aantonen dat je deze 2de wagen effectief gaat gebruiken voor beroepsdoeleinden en in het geval van lichte vracht dat je de wagen ook als 'lichte vrachtwagen' zal gebruiken.OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenJe zal aan de fiscus toch wel moeten aantonen dat je deze 2de wagen effectief gaat gebruiken voor beroepsdoeleinden en in het geval van lichte vracht dat je de wagen ook als 'lichte vrachtwagen' zal gebruiken.
Achja moet lukken eh..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk BerichtenWie gebruikt een Focus RS echt als lichte vracht
Achja moet lukken eh..OO 00 OO
Comment
Comment