Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 30K excl. BTW.
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
      30K excl. BTW.
      Is dat niet een stuk meer als de originele nieuwprijs?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk Berichten
        valt te zien welke opties er op zitten he
        de meeste op autoscout rond de 30 btw in hebben zerker geen navi etc..

Comment

LV ombouw is niet gratis dacht ik.
          Database error.
          The database has encountered a problem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door decat Bekijk Berichten
            LV ombouw is niet gratis dacht ik.
            Nope, zie:
            Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
            De offerte:

Comment

• Ik weet het ook niet, 30ex btw = 36,3k incl lijkt mij toch veel ondanks de opties...

Comment

• Thx Stancke, duidelijk dus meer als de originele nieuwprijs...

Comment

• Comment

• 30K excl. BTW is de bruto prijs. Deze wagen heeft trouwens niet dat Tech Pack. Als ik geen rekening hou met de promotie op het Luxe Pack kom ik uit op € 30.293,- excl. BTW.
                    De wagen staat bij een Ford-verdeler. Ik denk dat na onderhandeling 26K excl. BTW zeker haalbaar moet zijn.
                    OO 00 OO

Comment

30K excl. BTW is de bruto prijs. Deze wagen heeft trouwens niet dat Tech Pack. Als ik geen rekening hou met de promotie op het Luxe Pack kom ik uit op € 30.293,- excl. BTW.
                      De wagen staat bij een Ford-verdeler. Ik denk dat na onderhandeling 26K excl. BTW zeker haalbaar moet zijn.
                      Dat is een leuke prijs voor een nog leukere auto.
                      Denk echt dat veel zelfstandige zo eentje als 2 de auto afschrijven, niet?

Comment

• Moest ik meer budget hebben, ik kocht 'm onmiddellijk. Als lichte vracht is dat voor een zelfstandige een zeer interessante wagen. Geen BIV, lage rijtax (ca. €100,-) en de BTW kan je voor 100% terugvorderen. Als particulier ben je enkel bij de aankoop al 10K meer kwijt. Niet eerlijk hé.
                        OO 00 OO

Comment

Moest ik meer budget hebben, ik kocht 'm onmiddellijk. Als lichte vracht is dat voor een zelfstandige een zeer interessante wagen. Geen BIV, lage rijtax (ca. €100,-) en de BTW kan je voor 100% terugvorderen. Als particulier ben je enkel bij de aankoop al 10K meer kwijt. Niet eerlijk hé.
                          Ik ben beginnend zelfstandige, maar zie zoiets zeker in de toekomst zitten.
                          Momenteel andere prioriteiten stellen, als zelfstandige mag je ook wat voordelen hebben eh...

Comment

Moest ik meer budget hebben, ik kocht 'm onmiddellijk. Als lichte vracht is dat voor een zelfstandige een zeer interessante wagen. Geen BIV, lage rijtax (ca. €100,-) en de BTW kan je voor 100% terugvorderen. Als particulier ben je enkel bij de aankoop al 10K meer kwijt. Niet eerlijk hé.
                            Om hier ff op terug te komen, tzijn vragen die ik eigenlijk aan mijn boekhouder hoor te stellen, maar ik veronderstel dat gij ook zelfstandig zijt.
                            Is het eigenlijk perfect mogelijk om een 2de auto 100% in te brengen terwijl er eigenlijk maar ene wordt gebruikt voor werkverkeer. (die dan ook nog eens een diesel is)

Comment

• Je zal aan de fiscus toch wel moeten aantonen dat je deze 2de wagen effectief gaat gebruiken voor beroepsdoeleinden en in het geval van lichte vracht dat je de wagen ook als 'lichte vrachtwagen' zal gebruiken.
                              OO 00 OO

Comment

Je zal aan de fiscus toch wel moeten aantonen dat je deze 2de wagen effectief gaat gebruiken voor beroepsdoeleinden en in het geval van lichte vracht dat je de wagen ook als 'lichte vrachtwagen' zal gebruiken.
                                Wie gebruikt een Focus RS echt als lichte vracht
                                Achja moet lukken eh..

Comment

• Iemand die printers verkoopt

Comment

• Snelservice ...

Comment

Wie gebruikt een Focus RS echt als lichte vracht
                                      Achja moet lukken eh..
                                      Wij hebben meerdere vrachtwagens en bestelwagens in ons bedrijf. Wij hebben dikwijls werven op verplaatsing. Het is toch altijd handig om een kleine wagen als lichte vracht te hebben om kleinere onderdelen op de werf te krijgen. De fiscus kan en mag er niets op tegen hebben dat dat dan met zo'n RS gebeurd.
                                      OO 00 OO

Comment

• Voor de geïnteresseerden.. sinds vandaag krijgt Ford-personeel ook korting op de Focus RS .. niet op de Focus RS 500.

Comment

• Ik dacht dat de RS al uitverkocht was?
                                          OO 00 OO

Comment

Working...
                                          X