Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
In roeselare op de Brugsesteenweg staat er ook nog 1 te koop. ongeveer aan het knooppunt met de R32, enkele honderde meters naar het stad toe.
btw het is een witte
Is ene met Milltek uitlaat en pack 1 en 2 op. Wel al redelijk wa km voor de prijs en de eigenaar rijdt er zelf ook mee rond en weet zijn gas alleszins goe zitten...
Is ene met Milltek uitlaat en pack 1 en 2 op. Wel al redelijk wa km voor de prijs en de eigenaar rijdt er zelf ook mee rond en weet zijn gas alleszins goe zitten...
Dat is bij 'Carwash Rondpunt'. Heb hem ook al vaak voorbij zien scheuren.
"I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)
Heb die ook al een paar keer gezien .
Wat is de vraagprijs?
Blijkbaar heeft mijn FRS hier in de buurt van Landen als sneeuwruimer gespeeld...
Spoiler vooraan + gril is 2 cm naar boven gegaan, dus kosten...
Dat was dus dat geknots dat ik vooraan steeds hoorde...
Foto's volgen wel
Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger
Damn, dat is wel efkes slikken. Gelukkig kun je hiervoor toch de verzekeringen aanspreken. Of in het beste geval misschien gewoon de boel terug op zijn plaats zetten.
Damn, dat is wel efkes slikken. Gelukkig kun je hiervoor toch de verzekeringen aanspreken. Of in het beste geval misschien gewoon de boel terug op zijn plaats zetten.
Ik wacht wel tot de winter door is om nieuwe te plaatsen, kan ik ondertussen verder lekker gek doen...
Hier lag een pak sneeuw...
Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger
Comment