Waarom zou je hem achteraf naar een gewone auto willen ombouwen? Voor die achterbank? Ik vind dat er wel iets van ongemak mag staan tegenover het grote voordeel dat je krijgt.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Focus RS
Collapse
X
-
Ik bedoelde inderdaad bij eventuele latere verkoop. Niet iedereen wil een lichte vracht.
Kan je eigenlijk als particulier een wagen inschrijven op lichte vracht?
Meestal word dit gedaan wanneer de wagen kan ingebracht worden op een firma. Zo kan je dan bv brandstof 100% inbrengen, jaarlijkse taks is minder, etc...
Ik heb er ook nog aan getwijfeld om hem op lichte vracht te zetten. Ik kon hem nl inbrengen op de firma, maar heb dit dan uiteindelijk niet gedaan om praktische redenen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Weytie Bekijk BerichtenIk bedoelde inderdaad bij eventuele latere verkoop. Niet iedereen wil een lichte vracht.
Kan je eigenlijk als particulier een wagen inschrijven op lichte vracht?
Meestal word dit gedaan wanneer de wagen kan ingebracht worden op een firma. Zo kan je dan bv brandstof 100% inbrengen, jaarlijkse taks is minder, etc...
Ik heb er ook nog aan getwijfeld om hem op lichte vracht te zetten. Ik kon hem nl inbrengen op de firma, maar heb dit dan uiteindelijk niet gedaan om praktische redenen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenMOV'IT heeft een rem kit voor de Focus RS.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RSTim Bekijk Berichtenze reageren niet op mijn mails.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk Berichteneen beller is sneller
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RSTim Bekijk BerichtenDat is een feit, maar waarom hebben ze dan een e-mailadres als ze er toch niet op reageren?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Weytie Bekijk BerichtenEnige nadeel is (hebben ze mij wijsgemaakt) dat je deze later niet meer naar gewone wagen kan omzetten.
Iedere Focus RS op lichte vracht zou een uniek PVG nummer hebben.
Dit zou ook de reden zijn waarom het zo lang duurt vooralleer je je papieren hebt.
PVG nummer dient aangevraagd te worden, en uit ervaring weet ik dat die in Brussel niet al te rap zijn
Bij mijne ST was ik 4 maanden kwijt eer dat ik hem op de weg had, dus eeen beetje geduld hebt ge wel nodig.
En of LV wel praktisch is moet ieder voor zichzelf beslissen maar ik kan mij voorstellen dat veel RS eigenaars nog geen kinderen hebben of veel volk moeten vervoeren. Eerlijk gezegd de enkele keren dat ik volk meeneem in de wagen is als we op stap gaan en dan durf ik mijne ST al nie meer meenemen ivm vandalisme en zo. Ik kan dan de wagen van de moeder gebruiken.
Groeten
Niels
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenJa, maar je zit wel terug met die ombouw, en bijhorende kosten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RSTim Bekijk BerichtenDat is een feit, maar waarom hebben ze dan een e-mailadres als ze er toch niet op reageren?
Die groene al zien staan bij garage Viane?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenIk heb uw kar gisteren zien staan in de Dronckaertstraat.
Die groene al zien staan bij garage Viane?
Prachtmachien
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenDat betekent dan wel dat je een tweede auto moet nemen om met de familie rond te rijden. Kost al gauw wat meer dan 3000€
Comment
Comment