dacht ook dat FRS uitverkocht was...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Focus RS
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenVandaar de korting
Lichte vracht kan tegenwoordig alleen als je zelfstandige bent?
Comment
-
Yep, als zelfstandige kan je de BTW terugvorderen. Dat kan je als particulier niet. De andere voordelen heb je wel, nl. geen BIV en lagere rijtax.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenYep, als zelfstandige kan je de BTW terugvorderen. Dat kan je als particulier niet. De andere voordelen heb je wel, nl. geen BIV en lagere rijtax.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IceBlue Bekijk BerichtenMoet je dan als particulier ook iets aantonen dat je deze gebruikt als lichte vracht of hoeft dat niet? Dan ben je wel voordelig weg als je een circuitbak wilt. BIV alleen is al €5000.
Ombouw naar LV kost 1000 euro bij Ford zelf.
Comment
-
Op zich is er wel degelijk een soort controle hé, een LV mag je elk jaar door de keuring rijden, en uiteraard lukt dat niet als je de achterbank er terug in zou plaatsen ...
Maar in principe wordt dat ook verhinderd door de constructeur, men last de aansluitpunten voor de achterbank dicht en de vlakke laadvloer die er in moet leg je best wel vast.
Dat is het enige nadeel, jaarlijkse keuring ipv pas na 4 jaar.
Wie geen gebruik maakt van de achterbank zal daar niet rouwig om zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fantaflesdopke Bekijk BerichtenOp zich is er wel degelijk een soort controle hé, een LV mag je elk jaar door de keuring rijden, en uiteraard lukt dat niet als je de achterbank er terug in zou plaatsen ...
Maar in principe wordt dat ook verhinderd door de constructeur, men last de aansluitpunten voor de achterbank dicht en de vlakke laadvloer die er in moet leg je best wel vast.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichtendacht ook dat FRS uitverkocht was...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fantaflesdopke Bekijk BerichtenOp zich is er wel degelijk een soort controle hé, een LV mag je elk jaar door de keuring rijden, en uiteraard lukt dat niet als je de achterbank er terug in zou plaatsen ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fantaflesdopke Bekijk BerichtenIk dacht zelfs dat je aan een LV niets mag veranderen, terwijl bepaalde aanpassingen wel door de beugel kunnen op een normaal ingeschreven voertuig ... (mits betalen van het 'tuningattest')
Met andere woorden, dat de tuningwet niet van toepassing is op een LV.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Voor de mensen van Leuven, er staat een RS500 momenteel in de showroom van Hergon.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Focus RS @ the Ring
Koop hem, het is beter dan se. hebben.
Echt, ik rij jaren met een Audi RS4 maar de fun die de FRS geeft is de max.........
Gooien, smijten, rukken, genieten, e.a.
Of lieg ik...
Even vergeten, de kleur is bijzaak, wit, groen, blauw of zwart is voor andermans ogen...
Eenmaal aan het stuur ben je een FRS driver...Last edited by Speed I'van; 30/09/2010, 23:09.Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk BerichtenEven vergeten, de kleur is bijzaak, wit, groen, blauw of zwart is voor andermans ogen...
Eenmaal aan het stuur ben je een FRS driver...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk BerichtenKoop hem, het is beter dan se. hebben.
Echt, ik rij jaren met een Audi RS4 maar de fun die de FRS geeft is de max.........
Gooien, smijten, rukken, genieten, e.a.
Of lieg ik...
Even vergeten, de kleur is bijzaak, wit, groen, blauw of zwart is voor andermans ogen...
Eenmaal aan het stuur ben je een FRS driver...
Comment
Comment