Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
euhm cit? ik veronderstel dat je bedoeld dat bmw en standaard niet samengaan? Dan moet je bij audi zijn. de 6 cyl van bmw krijgen toch al enkele mooie opties standaard aangeboden!
nuja ergens vind ik het een enorm knappe wagen, maar dan heb ik ook zo iets van 'nee jongens,hier ben je een brug te ver gegaan' cfr. die strijkplank die ze er achteraan hebben opgeplakt... om maar iets te noemen...
Het is 32k voor de Ford vs 48k voor de BMW; wat toch al een serieus verschil is.
ja is een enorm verschil maar een bmw houd beter zijn waarde en de gebruikte materialen zijn ook wel een beetje beter als een ford..ik kan allesinds geen bmw betalen..en ik zit zelfs nog een heel stukje onder de 32k met elke optie die er is
Ja, en een Focus RS zal even exclusief zijn dan een 335xi (bvb) dus kwa coolness = gelijk
als je het verschil ziet tussen een focus en een focus rs
en zet daar een 335 naast die je op zijn beurt gaat vergelijken met een 318 met wat opsmuk.
dan zie je er in je 335 net zo uit als de eerste de beste junior manager in zijn leasekraam
en aan de andere kant word je misschien aanzien je die wanabee die geen M3 kon betalen
dus coolness in een 3 reeks: think not
en je hebt geen Revo knuckle !!!!!!!!!!!!!!!!
dan zie je er in je 335 net zo uit als de eerste de beste junior manager in zijn leasekraam
en aan de andere kant word je misschien aanzien je die wanabee die geen M3 kon betalen
dus coolness in een 3 reeks: think not
en je hebt geen Revo knuckle !!!!!!!!!!!!!!!![/quote]
ne witte...ik teken zodra de cupra verkocht is..de bestelbon ligt klaar met prijs en opties..maar de cupra moet wel verkocht zijn want anders geraak ik er niet met mijn centen
ne witte...ik teken zodra de cupra verkocht is..de bestelbon ligt klaar met prijs en opties..maar de cupra moet wel verkocht zijn want anders geraak ik er niet met mijn centen
dus het word toch ne RS
goeie keuze denk ik dan
alle ja nen evo zou ook goe en zene
en ne subaru ook maar nen RS zal je veel minder zien dan de rest denk ik
en int wit, das echt dik
Evo en Subi zijn al wel snel 5-10K duurder naargelang de versie . En die centjes kan je misschien al gebruiken om vadertje staat tevreden te stellen)
Heb zonet nog een Rode Evo iX gezien in het Leuvense.. (mechelsesteenweg)
Ene van het forum??
allé, wie offert zich op om die cupra te kopen zodat we op croix een rs kunnen zien
en meerijden
hahaha..ja als ik wil dan is hij direkt weg aan een vriend van me maar ik ken die jongen,is maar 21jaar en komt van een 100pk..ken zijn ouders ook en ik weet dat hij altijd rijd zoals zot ..ik wil niet op mijn geweten hebben dat die gast zich daar mee doodrijd ..er zal hopelijk wel iemand op afkomen met een beetje rijervaring want aan ne gast van rond de 20 verkoop ik hem niet.
goeie keuze denk ik dan
alle ja nen evo zou ook goe en zene
en ne subaru ook maar nen RS zal je veel minder zien dan de rest denk ik
en int wit, das echt dik
dus ja verkoopt die van u maar rap se
ja de evo en sub zijn me eerlijk gezegd te duur en zoals adrih reeds zei...dat geld dat ik over heb kan richting zakkenvullers in brussel..als ik die inschrijvingstaks nog eens boven op het aankoopbedrag voor een evo of sub moet tellen to much veuj mijne porteful
hahaha..ja als ik wil dan is hij direkt weg aan een vriend van me maar ik ken die jongen,is maar 21jaar en komt van een 100pk..ken zijn ouders ook en ik weet dat hij altijd rijd zoals zot ..ik wil niet op mijn geweten hebben dat die gast zich daar mee doodrijd ..er zal hopelijk wel iemand op afkomen met een beetje rijervaring want aan ne gast van rond de 20 verkoop ik hem niet.
Dat is een heel slimme beslissing. Zeker als je de jongen kent.
[quote=wernercupra;3166188]hahaha..ja als ik wil dan is hij direkt weg aan een vriend van me maar ik ken die jongen,is maar 21jaar en komt van een 100pk..ken zijn ouders ook en ik weet dat hij altijd rijd zoals zot ..ik wil niet op mijn geweten hebben dat die gast zich daar mee doodrijd ..er zal hopelijk wel iemand op afkomen met een beetje rijervaring want aan ne gast van rond de 20 verkoop ik hem niet.
Mja sorry, vind ik persoonlijk wat onnozel.
Was persoonlijk 21 toen ik mijne Yamaha R6 kocht en 22 toen ik mijne R1 kocht. Das weer een hele andere power-to-weight ratio en dan nóg heb ik mij niet doodgereden.
Vind dat er vaak belachelijk wordt gedaan over jonge leeftijd en snelle wagens/moto's. Uiteindelijk kan je ook makkelijk hard en belachelijk rijden met 'normale' wagens.
Als je als jonge gast hard wil gaan en je grenzen wil aftasten doe je het sowieso. En zou dan zeggen dat je dat beter doet in een sportieve kar die bijhorende remmen, vering, frame.... heeft en beter baan houdt.
Comment